הרשמה

ביקורת: Bulletstorm

It's time to kick ass and tell dick jokes, but i'm all out of jokes.

      

מפתחת: People Can Fly
מפיצה: EA
תאריך יציאה: 25.2.11
פלטפורמות: PS3, X360, PC

מאת: אייל לנצמן

המסע השיווקי שליווה את Bulletstorm, המשחק החדש של Epic, הפך אותו לחביב הקהל עוד לפני יציאתו. באיזה עוד משחק אפשר להתעלל באויבים בלמעלה ממאה דרכים שונות?

לרוע המזל, אחרי חודשים של ציפייה, כשסוף סוף הנחתי את ידי על המשחק, גיליתי שחששותיי התממשו. בולטסטורם הוא משחק פעולה מקצועי ולפרקים מבדר, אבל עם קמפיין שנמרח כמו מסטיק ומחסור במולטיפלייר של ממש, אין בו מספיק כדי להתברג אל הטופ של הז'אנר.

 

הטוב:
  • מערכת Skillshots חדשנית
  • מעודד יצירתיות באלימות 
  • השעות הראשונות מהנות מאוד
הרע:
  • קמפיין מונוטוני ומתוסרט עד הקצה
  • "עלילה" שמסתמכת על סטריאוטיפ החייל מנבל הפה ו... זהו
  • מחסור במצבי מולטיפלייר בשרניים
וההשלכה:
  • של אויבים אל עבר קקטוסים ענקיים. זה כיף!

 
People Can Shoot

מפתחי People Can Fly ודאי ישנו טוב בלילה, כי לא נראה שהם השקיעו שעות רבות מדי במחשבה על הרעיון שיעמוד מאחורי Bulletstorm. כמו ב-Painkiller, הפרוייקט הקודם שלהם, הם הגיעו למסקנה שכל מה שצריך במשחק זה הרבה, הרבה אקשן.

מערכת החיסול-בסטייל שבה המשחק מתהדר לא מסייעת בידו לצאת מגבולות ה-Shooter הסטנדרטי - למרות שבשעות הראשונות שלו, האקשן בבולטסטורם מתבלט לטובה ביחס למתחריו המודרניים.

 

Funny as Dick

כמו מאות Shooter-ים אחרים, גם העלילה של בולטסטורם מהווה רק תירוץ בשביל לירות בכל מה שזז. האירועים מתרחשים בעתיד הרחוק, ומכניסים אתכם לנעליו של גרייסון האנט, שערק יחד עם חברו Ishi מה-"Dead Echo", הצבא השומר של הגלקסיה. שנים אחר כך, הם מבקשים לנקום במפקד שלהם ללא הצלחה ומתרסקים על Stygia, כוכב מלא בפושעים, מוטנטים ופראי אדם. הבריחה משם מלווה גם בלחימה מתמדת עם כוחות ה-Echo.

לא שזה בסדר, אבל אני כבר רגיל למשחקי פעולה שאין להם בסיס עלילתי חזק. בולטסטורם לא מתיימר גם לעלילה רצינית ובוחר במקום זה להשתעשע - רק שאת מקומה של השנינות כאן תפסו בולבולים. כמעט כל שורה של אחת הדמויות כוללת את המילה "Dick" בתוכה, על כל צירופיה השונים. בעולם של בולטסטורם, מילים כמו "Dicktits" ו-"Butterdick", משפטים כמו "I'm gonna kill your dick" ובדיחות שחורות על תאי הגזים הם שיא ההומור.

בעשר הדקות הראשונות של המשחק זה אולי משעשע, אבל אחרי שעות בכיכובן של בדיחות גן חובה אינטנסיביות זה כבר הופך למייגע. כבר עדיף גורדון פרימן ושתיקת הדג שלו.

בדיחות ז** ושוטים חשמליים

החדשות הטובות: בולטסטורם הוא המשחק הראשון שגרם לי לרחם על הפושטקים המכוערים שאני הורג. מערכת ה-Skillshots שעומדת במרכזו של המשחק מצילה אותו מלהיות שיעמום מוחץ.

מעבר לכך שאתם מצוידים ברגל חזקה שתשמש לבעיטות - הן באויבים והן בחפצים שחוסמים את דרככם - בולטסטורם יאפשר לכם לתפעל כמה וכמה כלי נשק חמים. הארסנל לא עצום בגודלו, וכלי הנשק עצמם סטנדרטיים (מכונת ירייה, שאטגאן, משגר רימונים ואקדח, קטן אבל עצבני).

הנשק שהכי אהבתי הוא רובה הצלפים, שברגע שתשחררו ממנו כדור תוכלו לעקוב אחריו, לכוון אותו ולוודא שהוא פוגע במטרה. קצת מוזר שהאויבים שלכם ינסו להתחמק ממנו אחרי שכבר יריתם, אבל הדבר האחרון שהמשחק הזה מנסה לעשות הוא להשרות אווירה מציאותית, וזה אולי יותר מעניין ככה.

חצי שעה אל תוך המשחק תגלו את הנשק האכזרי מכולם. מדובר בסוג של שוט חשמלי, באמצעותו תוכלו לתפוס ולזרוק אויבים, הבסיס להרבה ממערכת ה"סקילשוטס".

ריקוד המוות

אחרי שהאויבים יעופפו באוויר, תהיה זו כבר החלטה שלכם מה לעשות איתם. תוכלו לבעוט אותם אל עבר שיח קוצני או מעבר לצוק, או אולי להעיף אותם לתוך האש של אויבים אחרים. יש פה מידה לא מבוטלת של יצירתיות, למי שהאתגר - או התגמול - מושכים אותו.

המשחק ידרג את ההריגות שלכם לפי הקריטריונים שלו, כאשר לכל נשק יש כמה עשרות טובות של Skillshots, כל וריאציה וקומבו והניקוד שלו. כך יוצא שעל הריגה רגילה תקבלו נקודות בודדות, בעוד אם תחסלו אויבים בצורות מתוחכמות יותר תוכלו לזכות במאות מהן. עוד ועוד "סקילשוטס" מתגלות עם הזמן, וזה חלק לא קטן מהצד ה"חקירתי" של המשחק, עד כמה שיש כזה.

התקדמנו מאז ימי החריצים על קת הרובה, וברשות שחקני בולטסטורם מאגר מידע שמאפשר להם לגשת לסטטיסטיקות חיסול, מוצא בעבורם דרכים חדשות להרוג ומאפשר להם לשדרג את כלי הנשק בעזרת הנקודות שהרוויחו.

אלא אם אתם רוצים לחסוך את הניקוד כדי להשוויץ בסוף המשחק, תוכלו להשתמש בהן כדי לשדרג את הנשקים שלכם, וזה אומר דברים כמו להגדיל את קיבולת התחמושת או לרכוש Thumper-ים (ההצעה שלי: "מהלומן"), פצצות שיגרמו לקרקע לרעוד ולאויבים ליפול. לחלק מכלי הנשק אפשר גם לרכוש אפשרות לירי אלטרנטיבי, שיכול להוכיח עצמו כשימושי למדי בקרבות בוסים.

קמפיין ארוך מדי?

למרות ההשקעה ב-Skillshots, המערכת הזו לא יכולה להחזיק לבדה משחק שלם. הרבה, הרבה לפני שסיימתי את הקמפיין, הארוך ממה שה-Call of Duty-ים ו-Medal of Honor-ים של השנים האחרונות הרגילו אותנו (זאת אומרת מתקרב לאורך סביר), כבר הרגשתי שדי, מיציתי. אני כבר לא מתרגש מלירות לאויב באשכים ולצפות בו מתקפל. גם ההנאה מלשרוף את כולם ולמחוץ אותם על הקיר הולכת ומתאדה.

את רוב ה-Skillshots תפתחו כבר בשלבים המוקדמים של המשחק, ומאז תבצעו את אותן הפעולות שוב ושוב, אלא אם אתם ממש הישגיים ויש לכם חיבה עזה לשיטוט בתפריטים כל חמש דקות במטרה למצוא דרכים חדשות. התוצאה הייתה שבחלק השני של המשחק עליתי על Skillshots באופן אקראי ולא מכוון לגמרי, ולא טרחתי גם לשחזר את רובן לאחר מעשה.

בקמפיין לשחקן יחיד תשחקו תמיד עם AI לצידכם. החברים לא יעילים במיוחד, אבל גם לא מזיקים. עושה רושם שהם שם רק בשביל שתדעו לאן ללכת וכדי שיהיה לכם נחמד בסצינות המעבר. לא תצטרכו לדאוג הרבה לבריאות שלהם, כמו למשל ב-Gears of War, והאישיות שלהם מסתכמת בחזרה על "Asshole" שלושים פעמים בדקה, ממש חומר לקצונה.

וואו, זה... מוכר

אם נפנה לעולם המשחק, אני חייב קודם כל לתת ל-Bulletstorm קרדיט על כך שלפחות הוא שומר על הגיוון בסביבות. האויבים הם פחות או יותר אותם אויבים לאורך המשחק, הסקילשוטס הם אותם סקילשוטס וכלי הנשק אפרוריים, אבל לכל שלב יש את הנופים והשטיקים שלו - פעם אחת תתחמקו מגלגל עצום שמשמיד כל מה שבדרכו ופעם אחרת תתמודדו מול בוס עוד יותר עצום שמסרב למות.

למרות זאת יש להסתייג ולומר שאין במשחק הרבה רגעי שיא שיצרבו לכם בזכרון. ב"גירס" או במשחקי ה-Call of Duty של Infinity Ward, גם שוטרים בלי הרבה מחשבה, אני יכול תמיד להצביע על כמה רגעי "וואו, סיפקו לי עכשיו חומר לשיחה עם גיימרים אחרים בעשור הקרוב". Bulletstorm באמת שמנסה ליצור המון רגעי "Hell Yeah!" כאלה, אבל אף אחד מהם לא הצליח באמת להרשים אותי, אלא רק לגלגל עיניים. ככה זה - ראינו כמעט הכל וצריך יותר דמיון ותעוזה, או לפחות יותר עומק ואישיות, כדי להזיז משהו בנפשו של שועל Shooters ותיק.

המשחק מתוסרט עד מוות, וזה חבל, כי קצת חופש פעולה היה יכול להפוך את מערכת הסקילשוט ליותר מרוטב קליל על המנה העיקרית, ואולי לאפשר יותר שימוש יצירתי בה. אל תצפו לחופש פעולה טקטי וגם, למרות ריבוי המלל וסצנות הקישור, להפתעות עלילתיות מרתקות.

אנרכיה ברביעיה

בולטסטורם מוסיף עוד שני מצבי משחק על המערכה לשחקן יחיד. מצב ה-Echoes יאתגר אתכם לצבור כמה שיותר נקודות בסצנות רוויות-אקשן מהקמפיין תחת מגבלת זמן, ומתבסס על הרעיון ששחקנים מסוימים לא יוכלו לשאת את העובדה שהחברים שלהם עוקפים אותם בניקוד. זה אולי עובד במשחקים כמו Geometry Wars, אבל כאן, לפחות בשבילי, זו פשוט לא סיבה לשוב ולשחק באותם קטעים שוב ושוב.

המצב המוצלח יותר הוא Anarchy, אבולוציה של מצבי ה-Survival וה-Horde. ארבעה שחקנים נדחסים לחדר קטן ונאלצים להתמודד עם גלים מתגברים של אויבים. כיוון שבבולטסטורם רוב האויבים סובלים מנחיתות משמעותית לרגלי הרביעיה, ואויבים רגילים לא ממש מאיימים על המחזיק ברצועה חשמלית אימתנית, תצטרכו גם לצבור מספר מסוים של נקודות בכל גל כדי להמשיך.

באף אחד מהמצבים האלה אין כדי להשאיר אותי מרותק למסך עשרות שעות, במיוחד לאור לאגים וניתוקים (בעיקר מול שחקנים רחוקים - אמריקאים למשל). המשחק לא כולל קו-אופ דרך הקמפיין וגם לא תחרותי.

לסחוט את המיץ מאנריל

Bulletstorm רץ תחת גרסה משופרת, 3.5, של מנוע אנריל המזדקן. נדמה שב-Epic הצליחו להוציא ממנו כמעט את המקסימום - והתוצאה מרהיבה. אמנם "גירס 2" ו-"ביושוק 2" עדיין מעוצבים טוב יותר לדעתי, אבל זו הפעם הראשונה שמשתמשים במנוע הזה בצורה רחבה כל כך להצגת נופים פתוחים.

מדובר בגרפיקה שמתקרבת לטופ של מה שראינו בקונסולות, רק מדרגה מתחת ל-Killzone 3 ו-Crysis 2, ושרץ בקצב פריימים סביר ויציב.

המנגינות ברקע, גם בקטעי הפעולה, שיעממו אותי לגמרי, ודיבוב הדמויות איכותי, אם זה משנה יותר מדי כשכל מה שיש להן לומר מסתכם במילים בנות ארבע אותיות. ברמה הטכנית, כמעט ולא נתקלתי בבאגים, אבל דווקא כן הייתי צריך לטעון נקודות שמירה לפחות שלוש פעמים משום שנתקעתי במקום ולא יכולתי לזוז.

השורה התחתונה

ב-Epic וב-People Can Fly יצרו מערכת הריגה יחודית, שיכולה אולי למכר אליה קבוצה מובחרת מסויימת של שחקנים, כאלה שאוהבים להתמחות במשחקי מכות עד שהם מכירים כל קומבו ויכולים לסחוט מקסימום ביצועים מהדמות שלהם. בעבור שאר שחקני הפעולה, ההתמקדות במערכת הזו על חשבון כל מרכיב משחקיות אחר הוביל ל-Shooter סטנדרטי שלא מגיע לקרסולי התותחים הגדולים, כזה שבקושי תזכרו ששיחקתם בעוד חודש. השכרה? בהחלט. רכישה? רק אם אתם הנכדים של האחים עופר.

משחקיות - כיף להשתעשע בהתחלה עם שלל אפשרויות החיסול, אבל מתחת לזה יש Shooter שגרתי מאוד. 
גרפיקה - קרובה לטובות שבהן, במיוחד בסביבות חיצוניות.
סאונד ופסקול - שום דבר מיוחד, דיבוב איכותי שהוא כמו חליפת ערב על חזיר.

טכני - מקצועי.

אורך חיים - משמעותי רק לחובבי תחרויות ניקוד.
מולטיפלייר - שני מצבי משחק מוגבלים במשיכתם.

ציון סופי: 75

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:39 28.02.2011 | בגרות בגרות (אורח)

    הבגרויות בדרך

  2. 2

    11:44 28.02.2011 | MB7 MB7

    כבר מהטריילר נראה משחק שטחי ומשעמם שמיועד רק בשביל לפרוק עצבים וכדורים.
    מומלץ לגילאי 12-14 בלבד.

  3. 3

    12:02 28.02.2011 | wot wot (אורח)

    משחק נחמד בסך הכל, לא יותר מיזה.

  4. 4

    12:06 28.02.2011 | אבי אבי (אורח)

    אחלה משחק שקיבל אחלה ביקורות
    אני אהבתי מאוד

  5. 5

    12:08 28.02.2011 | תומר תומר (אורח)

    קצב פריימים סביר?!!!!
    המשחק הזה הוא המרה דפוקה למחשב מהקונסולות!!!
    אין לי מושג על איזה מערכת שיחקת אבל מבחינה טכנית המשחק הזה ממש נפל.
    שלא לדבר על חוסר התמיכה של מסך רחב בפורמט 16:10,וקצב פריימים משתנה פעם מעלה פעם מטה
    Q9450
    HD4870
    אחכה לפאטצ..

  6. 6

    12:14 28.02.2011 | בו בו (אורח)

    ^^ שים לב לפלטפורמה שעליה המבקר שיחק. 360, לא מחשב. זה מתחת לתמונה של הקופסה.

  7. 7

    12:26 28.02.2011 | רם רם (אורח)

    הביקורות שלכם עלובות ולא מקצועיות... ניכר שהמבקר לא שיחק באופן מעמיק ברוב השוטרים האחרונים, ואף לא מתמצא מאוד בז'אנר.

  8. 8

    12:28 28.02.2011 | the boss the boss (אורח)

    אחלה משחק מהנה ...................

  9. 9

    12:38 28.02.2011 | בו בו (אורח)

    7 - לפחות בביקורת יש נימוקים. אתה סתם זורק ביקורת ובורח. איפה ניכר שהמבקר שלא שיחק ולא מתמצא?

  10. 10

    12:43 28.02.2011 | רועי רועי (אורח)

    זה משחק של לפחות 85.
    הרבה זמן לא נהנתי ככה ממשחק.

    וכן, גרסת המחשב די דפוקה, נפילות פריימים תהיה לכם על כל חומרה.

  11. 11

    13:11 28.02.2011 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    לא ציפיתי ליותר...
    כמו Brink, גם Bulletstorm הוא לא יותר מבועה גדולה של הייפ שרק מחכה שמישהו יפוצץ אותה

  12. 12

    13:39 28.02.2011 | Refa Refa (אורח)

    המבקר חסר חוש הומור וככל הנראה חושב שהמשחק ״לא לרמתו״.

    האקשן לא מפסיק לרגע והכל מעוצב בצורה כזו שתמיד תוכל להרוג אויבים בדרכים הכי קטלניות שיש רק אם תפעיל קצת מחשבה ותהיה יצירתי.

    האורך של המשחק מושלם ואני וכל מי שאני מכיר ששיחק במשחק לא רצה שיגמר!
    הדיאלוגים ילדותיים אבל קורעים מצחוק,והמבקר צריך לשחרר קצת לחץ בשירותים כי בבירור מבינים ממה שהוא כתב שהדיאלוגים לא מצחיקים,דבר שרק מישהו בלי חוש הומור יכתוב אז בקיצור תשתחרר קצת אתה לא מבוגר מדי בשביל זה.

    אני אסכם בכך שאגיד שמשחק כמו בולטסטורם רק בנאדם שבאמת אוהב משחקים (ובמיוחד איך שהם היו בעבר) צריך לסקר 

  13. 13

    13:44 28.02.2011 | דור דור (אורח)

    לכו תיזדיינו ....סוף סוף יש מישחק שאשכרה כיף לשחק בוא
    מה אתם רוצים עוד COD ?
    נהננתי מכל דקה
    אולי המבקר היה פשוט כ"כ גרוע
    זה מישחק שצריך SKILL לא טוב לכם לכו שחקו מישחק בלי SKILL
    ( COD )

  14. 14

    13:45 28.02.2011 | אפיפית אפיפית

    5- הוא שיחק באקסבוקס.

  15. 15

    14:34 28.02.2011 | ShoXeRr ShoXeRr

    2 - זה ניראה יותר כמו לגיל שלך

  16. 16

    15:00 28.02.2011 | KIRBY KIRBY

    אני חושב שהמישחק צריך לכבל קצת יותר

  17. 17

    15:03 28.02.2011 | kild kild

    75?
    מה הולך איתכם?
    סוף סוף משחק נורמלי וכיפי, ואתם נותנים לו כזה ציון מסריח, מושפעים של COD.

  18. 18

    15:10 28.02.2011 | Remember Remember

    באמת משחק מפתיע.. נהניתי מכל רגע

  19. 19

    15:12 28.02.2011 | PS3Gamer PS3Gamer

    נראה לי שהחמרתם מדי עם הציון, המשחק הזה היה יכול לקבל לפחות ב-10 נקודות יותר..

  20. 20

    15:41 28.02.2011 | מישהו מישהו (אורח)

    תעשו טובה המשחק הזה מנימום 85
    נכון שהמולטי חרא אבל לדעתי הסינגל גאוני
    קיצר המשחק שווה הרבה יותר מ75 ופה פישלתם vgames...

  21. 21

    16:09 28.02.2011 | iDiot iDiot

    אתם ממש הגזמתם!
    למה להיות נוקשים כל כך?!
    אני חושב, לא, בטוח שזה משחק טוב
    אז כמו שנאמר בעבר: "תאכלו תחת"!

  22. 22

    16:29 28.02.2011 | איתי איתי (אורח)

    תמיד המבקרים של V GAMES מביאים ציונים נמוכים יותר משאר האתרים, אבל תמיד, גם אם המשחק מושלם, הם יביאו 80, כי התרגום קטן מדי.

    אולי זאת כבר בעיה אצלכם V GAMES?

  23. 23

    16:38 28.02.2011 | noobRider noobRider

    נראה אחד המשחקים.

  24. 24

    17:41 28.02.2011 | TheGuyWhoSaysShyou TheGuyWhoSaysShyou (אורח)

    שייאאאאוווווו... כל כך הרבה טמטום לא ראיתי כבר הרבה זמן. ולא, אני לא מתכוון לביקורת, היא מנומקת די טוב (אפילו שאני לא מסכים עם הרבה ממנה, ואני חושב שזה משחק מעולה), אני מתכוון לתגובות. המשחק רק יצא וכבר יש לו פאנבויז, פאק! לא מסכימים עם הביקורת? אז תגידו למה במקום לצאת על האנשים.

    טוב, ולחלק הפחות אידיוטי של התגובה, הנה למה אני לא מסכים עם הביקורת-
    *עיצוב שלבים גאוני לדעתי, הרבה יותר טוב משוטרים "מציאותיים" (COD באותיות ניאון ענקיות בשמים)
    *הסקילשוט סיסטם זו המצאה גאונית, ועל כל סקילשוט יש סיפוק אדיר (בסגנון ג'י-מוד והראגדולז שלו)
    *הטכני לא כזה נוראי. כן, על המחשב. כן, מכרתי את הנשמה שלי לשטן כדי לקבל ממנו את המחשב האולטימטיבי.
    *איןלי מושג על מה אתה מדבר כשאתה אומר שהמשחק שיעמם אותך- שוב, עיצוב שלבים יצירתי ומהנה.
    אז כן, לא ממש אכפת לי כמה נתת למשחק. אני נהנתי. אתה לא. יום טוב.

  25. 25

    17:51 28.02.2011 | sasa sasa (אורח)

    המבקר מאוד מטומתם משחק של 90 מינימום לא שיחקתי במולטי אבל לכל שאר הקריתריונים מגיע 9 עם לא 10

  26. 26

    18:59 28.02.2011 | Barell Barell

    מסכים עם כל מילה , אבל אני חושב שמגיע לו יותר בציון הסופי.

  27. 27

    19:05 28.02.2011 | sdaf sdaf (אורח)

    Bots news
    bottles
    skillshoot
    leash
    kick
    slide
    force shot
    משחק כיפי

  28. 28

    19:18 28.02.2011 | משחק ממכר פצצות משחק ממכר פצצות (אורח)

    הוא לא וואו אבל הוא פשוט כיף, אנרכיה ואלימות לצד הומור גס... באמת שכל הכבוד לEPIC, אחרי בורדרלנדס (הלפי דעתי יותר טוב) ולפני דיוק. אם הם ימשיכו ככה זה יהיה רק טוב.

    הדבר היחדי שבאמת חסר כאן זה קו-אופ לקמפיין, ואולי בעתיד נקבל עוד סקילשוטים כאלו ואחרים כי 135 קצת שילובים זה לא מספיק!

  29. 29

    20:01 28.02.2011 | spahYa spahYa

    לא אהבתי משחק גרוע

  30. 30

    20:37 28.02.2011 | גיא. גיא. (אורח)

    המשחק Bulletstorm מציג במידה מסוימת את סדרת duke nukem אם היציאות של הדיבורים.
    ללא ספק במשחק Bulletstorm יש הומור ממש ממש טוב.
    ואין צל של פסק בכך שיהיה משחק נוסף בסדרת Bulletstorm.
    אני מניח שנראה אותו ב - סוף 2012 / תחילת 2013.

    ועכשיו אם אתר vgames נותן למשחק Bulletstorm ציון (7.5)

    אני תוהה כמה המשחק duke nukem forever 2011 יקבל מהאתר הזה.
    אם הוא יקבל יותר זאת באמת תיהיה שערורייה!

  31. 31

    22:32 28.02.2011 | ido ido (אורח)

    משחק טוב
    ה"רע" שרשמת לא אכפת
    למי אכפת מעלילה וזה שהם מקללים!?!?

    וגם ככה אני משחק בזה ב XBOX אנ לא נוגע במולטי

  32. 32

    22:36 28.02.2011 | PINI PINI (אורח)

    מספיק חלקית עם הביקורת לא ממש .. מגיע למשחק הזה ציון 75 מגיע יותר לפי דעתי.

  33. 33

    22:36 28.02.2011 | Jiddu Jiddu

    הנשק האכזרי ביותר הוא הנשק האחרון שאתה מקבל...
    זה נראה כמו מסמר חשמלי כזה, אתה בעצם "מפגיז" את המסמר מהתותח ואז כאשר הוא פוגע במישהו הוא עושה בוא חור וממשיך למטרה הבאה(המטרה חייבלת להיות מאחוריו כמובן...), אם אתה יודע מתי לשחרר את המסמר אתה יכול להרוג 5 אנשים בייריה אחת :D

  34. 34

    10:14 01.03.2011 | בן של מלך בן של מלך (אורח)

    ציון נמוך מידי ,
    משחק ברמה גבוה מאוד , מכל הבחינות .
    אני מאמין שיצא עוד משחק לסדרה והם יפיקו לקחים וישפרו המון ויוסיפו המון דברים.

  35. 35

    13:06 01.03.2011 | Narcan Narcan

    ביקורת מעולה. עושה רושם שוויגימס מקשיבים לתגובות ומשתפרים, המבקר העריך כמעט כל צד של המשחק(בניגוד לביקורות ישנות יותר שהיו יותר יבשות) ונתן, חוץ מההצגה של הצד הזה, גם ביקורת אישית על אותו צד.

    ויגימס, האתר עולה רמה בזמן האחרון והגולשים שמים לב לזה.

  36. 36

    14:15 01.03.2011 | dfsef dfsef (אורח)

    מה!המשחק הוא משחק מעולה...אולי המשחק קיבל ציון כזה נמוך כי הכותב ביקורות הוא סתם נווב והוא לא יודע לעשות הריגות יפות!
    אה והוא סתם פאנבוי של COD כל 8 משפטים שזכיר את המשחק..

  37. 37

    16:33 01.03.2011 | BoredUser BoredUser

    סיימתי את המשחק ובאמת מגיע לו הציון הזה
    הסיפור לא כזה יפה וההריגות מתחילות לחזור על עצמן המון למרות שתמיד אפשר לנסות למצוא משו חדש.
    לפי דעתי במשחק הזה יש יותר מדי אקשן הם היו צריכים קצת לעדן ולתת רגעים שילהיבו את המשחק ולא יטריפו אותו מצד לצד
    הדבר שהכי אהבתי במשחק זה הצלף פשוט גאוני!!

  38. 38

    19:11 01.03.2011 | jhkj jhkj (אורח)

    נו באמת אולי הוא לו מגיע ברמתו לאגדות אשקן חיות כמו half life 2 או mass effect אבל רק בזכות מערכת skillshots מגיע לו 80

  39. 39

    20:23 01.03.2011 | אייל אייל (אורח)

    זאת ביקורת לאקסבוקס לא למחשב .
    בכל מקרה במחשב יש פול בעיות טכניות ובתכלס לא שווה בכלל .
    בכללי משחקיות נחמדה אבל זה ממש לא שווה קניה והמולטי מעפאן .

  40. 40

    20:51 01.03.2011 | BrB BrB (אורח)

    המשחק סבבה לא יותר.. כשאני משחק אני מדמיין שהאוייבים זה המורות הכי שנואות עלי.. תנסו את זה זה כיף

  41. 41

    18:29 02.03.2011 | כפיר כפיר (אורח)

    משחק פשוט אדיר.. גרפיקה שנראית לא רע בכלל, שלבים יפים ומושקעים בעיצוב, צורת ההרג פשוט כיפית ולא נמאסה עליי עד עכשיו ואני כבר ביום השלישי עליו.. המשחק לא קצר בכלל מה שסבלנו מכל הקמפיינים של COD ושל באטלפילד אותם סיימנו עד 6 שעות גג.. לא נהניתי משוטר כזה ובכלל מאז פרוטוטייפ..
    הדיאלוגים חמודים ומצחיקים פה ושם ובמשחק כזה שנועד רק להיות כיף טהור ואקשן בלתי נפסק, אין צורך לעלילה/דיאלוגים/קטעי מעבר "איכותיים".. המפתחים השקיעו ואני נהניתי, ממליץ בחום!

  42. 42

    22:18 02.03.2011 | vgames מה קורה לכם?! vgames מה קורה לכם?! (אורח)

    85 מינימום
    גרפיקה מעולה
    לא היבנתי מה הבעיות של הפריימים רץ אחלה גם על מערכת מעלה אבק כמו שלי 4850 /core 2 due/2 ram
    משחקיות מעולה
    אחלה עלילה
    זה שזה שונה מקוד לא אומר שזה רע זה משחק אדיר
    כמה סיפוק במשחק אחד כמו UT XD

  43. 43

    16:46 03.03.2011 | wtf wtf (אורח)

    מסכים אם כל מילה שלך. חשבתי שהוא נראה מה זה כיפי. עד ששיחקתי בדמו המעפן שלו.משחק לכמה שעות. בהחלט לא יותר מזה.

  44. 44

    18:44 03.03.2011 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    משחק שווה כדי להעביר את הזמן, לא יותר

  45. 45

    20:40 04.03.2011 | JO JO (אורח)

    כולכם מטומטמים -וחבל. אחד המשחקים הכי כפיים ששיחקתי. מי שמחפש FPS אז טעה במשחק. זה משחק שהמטרה שלו פשוטה- פשוט להנות. לא סתם לירות וגמרנו. לבעוטת להעיף, לחשמל אנשים והכי חשוב לצחוק כל הזמן בדרך שעושים את זה. אם יש איזה שהיא ביקורת היא אולי שצריך יותר אפשרויות לצחוק - עוד כלי נשק אולי גרזן גדול לעריפת ראשים, מסור חשמלי או ברנר. חוץ מזה משחק גדול. הכי חשוב זה להנות ממשחק ואת זה המפתחים נתנו ובגדול. חוץ מזה אני המטומטם הכי גדול כאן ובגלל זה כל מה שאני אומר הוא האמת. תהנו.

  46. 46

    15:31 05.03.2011 | seargent seargent master seargen to the MAX seargent seargent master seargen to the MAX (אורח)

    DutyCalls לא רואה את המשחק הזה ממטר!!!

  47. 47

    16:20 06.03.2011 | itayzargof5993 itayzargof5993

    לא משחק טוב.

    באמת לילדים בגילאים צעירים

  48. 48

    22:56 08.03.2011 | אנונימי אנונימי (אורח)

    משחק נחמד... התלהבתי ממנו בהתחלה.. עכשיו הוא כמעט כמו משחק SHOOTER רגיל רק עם נקודות וסיקילים (מה שאמור לתת לו את הייחוד והשוני ממשחקים אחרים) עכשיו הוא עוד סתם משחק על המדף.... אמנם הציון שVGAMES נתן לא הגיוני (אני חושב שצריך לתת בערך 85-90) אבל המשחק מומלץ לנוער צעיר בגילאים 12-14 בערך...

  49. 49

    20:52 09.03.2011 | yyyonii3 yyyonii3

    יש את המשחק בסטים או יהיה אותו?

  50. 50

    09:09 11.03.2011 | גלעד גלעד (אורח)

    איבורי התחילו למכור משחקי וידאו במחירים זולים, יש בסניף רמת גן קיר שלם של משחקים במחירים פצצה,

  51. 51

    23:27 11.03.2011 | רועי רועי (אורח)

    cod הוא טוב אבל bullet storm הוא מעולה!!!
    חוץ מזה שאין ממש מולטיפלייר של קבוצה נגד קבוצה הוא מקבל אצלי 95!

    נ.ב
    מי שיש לו שיוסיף אותי בwindows live
    [email protected]

  52. 52

    10:52 20.03.2011 | רינה השמנה רינה השמנה

    90210

  53. 53

    21:32 23.03.2011 | Kuala Kuala

    משחק מעולה
    הקללות מוסיפות המון, היה קטע-שניים שצחקתי בקול כשלא היה אף אחד בבית P:

    אני אישית נהניתי ממנו

  54. 54

    21:34 23.03.2011 | Kuala Kuala

    *
    רק שאחרי שסיימתי אותו הוא כבר לא משהו שכיף לשחק בו, אחרי זה לטעמי הוא מיצה את עצמו.
    בשעת המשחק היה כיף - אבל אחרי שמסיימים כבר אין פואנטה

  55. 55

    17:44 05.06.2011 | חבוב חבוב (אורח)

    אחלה משחק, דיבוב מעולה.
    הבעיה היחידה שאת השוט שלך אתה לא יכול להזיז לצדדים, אלא רק למשוך דמויות אלייך. הרבה פעמים היו מצבים שהייתי רוצה שהוא יוכל לזוז יותר בחופשיות.
    בקיצור, FUN FUN FUN.

  56. 56

       | פורסם ע"י