הרשמה

EA: ערוצים דיגיטליים - 40 אחוזים מהשוק

בפגישה עם אנליסט טענה EA (מקור: Industry Gamers) שמצעדי המכירות הפיזיות הולכים ונעשים פחות ופחות רלבנטיים בעולם דיגיטלי. להערכת נציגי החברה, שהתפארה בסוף 2010 בגדילה של עשרות אחוזים בעסקים הדיגיטליים שלה, כארבעים אחוזים מהכנסות תעשיית המשחקים הגלובליות מגיעות כיום מערוצים דיגיטליים, לא מחנויות מסורתיות.

בשנה שעברה נטען שכחצי ממכירות ה-PC כיום מתרחשות דיגיטלית בשירותים כמו Steam ובחנויות הדיגיטליות הרשמיות של חברות המשחקים. אבל זה דבר אחד לטעון את זה לגבי המחשב, ודבר אחר לגבי הקונסולות, שמהוות חלק גדול יותר מהשוק וששירותי הרכישה-בהורדה שלהן עדיין הרבה פחות מפותחים. כשאנשי EA מדברים על 40 אחוזים מהכנסות תעשיית המשחקים, הם מתכוונים באמת לכל ההכנסות, כולל תשלומים על שירותי פרמיום של משחקי רשת ו-MMOs, הכנסות ה-Appstore של אפל וכו'.

האנשים שמאחורי Chart Track, שמרכיבים מצעדי מכירות משחקים פיזיות באירופה, דיווחו לאחרונה שהם בשלבים מתקדמים של יצירת שיתוף הפעולה הדרוש כדי להתחיל ולפרסם גם מצעדי מכירות דיגיטליים, שישלימו את התמונה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:25 10.03.2011 | tcds60 tcds60

    תאמת זה צפוי
    הרבה יותר זול לאנשים לקנות באיטנרט במחירים נמוכים או ממבצעים
    ולא ללכת עד לחנות לקנות משחק ב60 דולר

  2. 2

    16:28 10.03.2011 | זה גם אקולוגי זה גם אקולוגי (אורח)

    בעצם היצור של הפלסטיק והדיסקים והכל סתם מזהם את כדור הארץ שלנו
    אם אנחנו נתחיל להוריד משהו וירטואלי ולא ממשי, בעצם כדור הארץ יזהם פחות!

  3. 3

    17:10 10.03.2011 | energyaron energyaron

    2 צודק וגם אחד שתי הטענות נכונות

  4. 4

    18:42 10.03.2011 | חחחחחחחחחח חחחחחחחחחח (אורח)

    פיראטים שומרים על העולם מזיהום
    חחחחחח הררררררררר

  5. 5

    14:29 11.03.2011 | BB Queen BB Queen

    2
    מה עם המחשבים אשר מאחסנים את הנתונים הדיגיטליים?
    הם עשויים מתכת פלסטיק סיליקון ועוד רכיבים נוספים

    בסך הכל לא כל טענה היא אבסולוטית

  6. 6

       | פורסם ע"י