הרשמה

Battlefield 3 מודגם בשיקגו

EA\Dice נכחו בתערוכת הקומיקס והבידור של שיקגו (C2E2), שזו לה השנה השניה בלבד, והדגימו שם מאחורי דלתיים סגורות את Battlefield 3.

כתבי אתר CERFY היו שם, והתרשמו שהגרפיקה של המשחק, שהודגם הפעם על ה-PS3, נראית מעולה גם על הקונסולות. קטע קמפיין חדש שהודגם, ולמרבה הצער אין לנו סרטון שלו, דרש מהשחקן לזחול במנהרת אוורור לתוך מרתף, לנטרל שם מטען שנמצא בהרכבה ולהילחם בקרב פנים אל פנים עם לוחם אויב שמפריע לו באמצע.

הסיקור של CERFY חושף את הפרטים המעניינים הבאים:

  • מפות המולטיפלייר של גרסאות הקונסולה יוקטנו על ידי הגבלת האזורים הניתנים לגישה, כדי להתאים אותן ל-24 שחקנים במקום ה-64 של גרסת המחשב. שחקנים בכלי טיס עדיין יוכלו לטוס מעל כל המפה, כך שהשטח הקטן יותר יתייחס רק לרגלים.
  • קרב פנים אל פנים מורכב יותר מאשר ב-Shooters אחרים, וכולל מכות בשתי הידיים, מכות נגד וזריקות. לא ברור מהתיאור של CERFY עד כמה מדובר למעשה בקטע QTE מתוסרט או במנגנון לחימה של ממש.

תגובות

  1. 1

    13:54 24.03.2011 | snake snake (אורח)

    נשמע טוב, סוף סוף קרבות פנים, פנים טובים יותר. כול פעם שאתה נתקע אם אויב לטווח קרוב זה או אם שוטגאן או אם סכין שהפעולה היחידה איתה זה התקפת מילי.

  2. 2

    13:54 24.03.2011 | snake snake (אורח)

    נשמע טוב, סוף סוף קרבות פנים, פנים טובים יותר. כול פעם שאתה נתקע אם אויב לטווח קרוב זה או אם שוטגאן או אם סכין שהפעולה היחידה איתה זה התקפת מילי.

  3. 3

    14:32 24.03.2011 | UnrealEnvy UnrealEnvy (אורח)

    קרבות פנים אל פנים? אני בספק רב מאוד אם מדובר ב-Gameplay ממשי או באיזושהיא Cutscene. מה יימנע משחקן X לירות מטווח 0 בשחקן Y שמנסה לנטרל אותו בצורה פיזית? זה לא נשמע לי בר ביצוע, אלא אם כן יש ממש אפשרות לנטרל מנשק אחד את השני, מה שלא נשמע לי סביר כלל וכלל.

    אלא אם כמובן מדובר בשינוי מכניקת המשחק בכללותה - אם זה נכון, מדובר בפיצ'ר פורץ דרך לחלוטין. מחזיק אצבעות.

  4. 4

    14:32 24.03.2011 | UnrealEnvy UnrealEnvy (אורח)

    קרבות פנים אל פנים? אני בספק רב מאוד אם מדובר ב-Gameplay ממשי או באיזושהיא Cutscene. מה יימנע משחקן X לירות מטווח 0 בשחקן Y שמנסה לנטרל אותו בצורה פיזית? זה לא נשמע לי בר ביצוע, אלא אם כן יש ממש אפשרות לנטרל מנשק אחד את השני, מה שלא נשמע לי סביר כלל וכלל.

    אלא אם כמובן מדובר בשינוי מכניקת המשחק בכללותה - אם זה נכון, מדובר בפיצ'ר פורץ דרך לחלוטין. מחזיק אצבעות.

  5. 5

    18:12 24.03.2011 | lolerk53 lolerk53

    2
    חשבתה אולי על האפשרות שאם שחקן בא לך בפיזית אז לא יתנו לך להשתמש בנשק?
    אתה תהיה חייב לנטרל אותו פיזית בחזרה לפני שהוא עושה לך את זה.

  6. 6

    18:12 24.03.2011 | tomtomwolfwolf tomtomwolfwolf

    ל-2
    כמו שמתמינים תריגר שיתחיל הריגה מיידית במשחקים כמו היילו ריץ' וקריסיס 2 אפשר לגרום לו להתחיל משחקון קוויק טיים של מכות, לא עד כדי כך לא בר ביצוע.

  7. 7

    18:28 24.03.2011 | אמאלה אמאלה (אורח)

    יש לי דז'ה וו!

  8. 8

    18:28 24.03.2011 | אמאלה אמאלה (אורח)

    יש לי דז'ה וו!

  9. 9

    21:03 24.03.2011 | UnrealEnvy UnrealEnvy (אורח)

    אני עדיין לא רואה איך עושים את זה, אבל אם זה באמת יתבצע - אני חושב שזה הולך להיות פשוט אדיר ברמות ההיסטריה.. זה הולך להוסיף למשחק נפח ברמות אחרות.
    הלוואי וזה נכון.

  10. 10

    21:03 24.03.2011 | UnrealEnvy UnrealEnvy (אורח)

    אני עדיין לא רואה איך עושים את זה, אבל אם זה באמת יתבצע - אני חושב שזה הולך להיות פשוט אדיר ברמות ההיסטריה.. זה הולך להוסיף למשחק נפח ברמות אחרות.
    הלוואי וזה נכון.

  11. 11

    11:04 25.03.2011 | chocolade chocolade

    הקטע של המכות פנים מול פנים אפשרי.

    במקרה ששני שחקנים נגמר להם הנשק והם נעמדים אחד מול השני קרוב מספיק אז הם ילכו מכות. גם אם לאחד מהם יש נשק עם תחמושת השני יוכל לנסות להכות אותו אם זה מאחורה כשהוא יתקרב בשקט או מקדימה זה לא אומר שהשחקן עם הנשק לא יוכל לנסות או יירה באמת בשחקן השני אבל לפחות יהיה את הרעיון לנסות לתקוף פיזית.

    זה יכול לתת יתקרון מאוד גדול. עד היום בבאטלפילד פחות או יותר היית יורה וגם לפי הרעש וכיוון פגיעת הכדורים היית מזהה את מקור האש.
    פה אם יעשו אפשרות למכות והתגנבות בשקט זה ייתן יתרון עצום.

    רק תחשבו על זה ששחקן יוכל לבוא למישהו מאחורה לתת לו מכות ללכת איתו מכות ואז לגנוב לו את הנשק ולא במקום זה שיש לו אלא יהיו לו שני נשקים!

    בקיצר אני דווקא רואה בזה בלי סוף אפשרויות!

  12. 12

    11:07 25.03.2011 | chocolade chocolade

    הייתי מוסיף עוד משהו למשחק בטח לא יהיה אבל אפשר לחשוב עליו.
    שימוש בחפצים בסביבה.

    כגון זריקת אבנים או סלעים ממרחק שיגרמו לשחקן השני סוג של פגיעה כלשהי.
    אולי זריקת אבנים כדי למשוך את השחקן השני למקום מסויים ואז לתקוף אותו או אחרים מצד אחר.

    אחרי הכל היום כבר יש מנוע של הרס ויש שימוש כבר בהפלה של מבנים כדי לקבור אנשים מתחת להריסות.
    אז היו מוסיפים עוד כל מני דברים עם שימוש בסביבה זה היה יכול לענק.

    ואני מדבר באמת על מפות גדולות של 64 אנשים.
    לא מדבר על מפות קטנות כמו ב BFBC2 ששם המטרה הדגש יותר הוא על קרבות פנים מול פנים.

    אני מדבר על מפות גדולות עם מטוסים 64 שחקנים שחלק מהמשחק שהוא גם אסטרטגיה מחשבה ולא רק לירות כמו מטורף.

  13. 13

    11:10 25.03.2011 | chocolade chocolade

    לדעתכם באטלפילד 3 יהיה שונה בקונספט מ BFBC2 ? הכוונה האם באטלפילד 3 יחזור להיות יותר כמו הקונספט של באטלפילד 2 ?

    הכוונה שבבאטלפילד 2 היו מפות ענקיות היו כלי טיס מסוקים ומטוסים ורכבים.
    והיית צריך לתכנן לפעמים את המהלכים שלך. או לא חייב לתכנן אבל היית יכול לתכנן עם חברים או לבד את המהלכים שלך.

    האם זה יהיה הדגש או חלק מבאטלפילד 3 ? כי BFBC2 משחק נהדר דראפיקה אדירה אבל זה סתם קרב יריות זאת אומרת זה קרבות פנים מול פנים מטווח קצר. זה יותר לירות ללא הפסקה מאשר לחשוב.

    אני אהבתי יותר את באטלפילד 2 כי שם מעבר למפות הענקיות היית גם חושב היית בונה סוג של אסטרטגיה כלשהי.

    האם בבאטלפילד 3 לדוגמה קבוצה של חברים במולטי יוכלו להשתלט על בניין גורד שחקים ? רק לחשוב איך זה ייראה ! לא יכול לחכות!

  14. 14

    16:30 25.03.2011 | HeadChopper HeadChopper

    2 כמו בgears of war 2 ששני אוייבים מנסים לחתוך אחד את השני

  15. 15

       | פורסם ע"י  

     

יש להתחבר כדי להגיב בדיון