הרשמה

האויבים העוברים-דרך-קירות של FEAR 3

רוב האויבים במשחקי סדרת הפעולה-אימה F.E.A.R, מעבר ליצורים העל-טבעיים יותר בהם נתקלנו מדי פעם, היו חיילים די סטנדרטיים של תאגיד ארמקם שאחראי לכל הבלגן: חיילים עם רובי צלפים, חיילים עם מקלעים, חיילים עם רובים מגנטיים ולפעמים חיילים גדולים בשריון גוף עם תותח וולקן - אבל בסך הכל אויבים בעלי סט יכולות מוכר.

לפי מידע חדש שפרסמה Warner, לפחות שניים מהחיילים האלה ב-F.E.A.R 3, הפרק החדש בסדרה שמגיע למחשב ולקונסולות בסוף מאי, יהיו שונים מחבריהם ביותר מהנשק שהם נושאים או רמת השריון שהם מצויידים בה.

ה-Phase Commander יהיה מצוייד בטכנולוגיה שתאפשר לו לזמנים קצרים להפוך בלתי מוחשי, ולעבור דרך קירות ומכשולים פיזיים אחרים כאילו לא היו שם, או כאילו הוא הפעיל צ'יט No Clipping. לפי המפתחים, ה-Phase Commander ישתמש ביכולת זו גם התקפית - כדי להפתיע, לאגף ולסגור מרחק - וגם הגנתית, כדי למצוא מחסה מאש השחקן ולהיעלם מעיניו.

ה-Phase Caster יהיה חייל תומך בעל היכולת לפתוח שער טלפורטציה ולזמן דרכו קבוצות של חיילים. לאחר זימון תגבורת כזו הוא ימצא מקום להתחבא בו עד לפתיחת השער הבא, מה שיהפוך את איתורו וחיסולו לקריטי בעבור מי שלא רוצה להמשיך ולהילחם בזרם תגבורות בלתי נפסק.

במרכז הקמפיין של F.E.A.R 3 יהיו שתי דמויות - איש החוד מ-F.E.A.R המקורי ואחיו, שהיה המפקד הטלפתי של כוחות האויב באותו משחק. ניתן יהיה לשחק דרכו בקו-אופ לשניים, כאשר כל שחקן שולט באחד האחים. שחקן יחיד יוכל לנסות כל משימה שהוא סיים כאיש החוד גם כאחיו, שנלחם בעזרת סט יכולות אחר לגמרי, ביניהן הכוח להשתלט על גופם של חיילים וכוחות טלקינטיים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:26 07.04.2011 | D.O.R D.O.R

    נראה משחק אימה נחמד.

  2. 2

    21:34 07.04.2011 | יהונתן יהונתן (אורח)

    שיחקתי בראשון ובחבילות הרחבה שלו. האם FEAR 2 הוא חלק הכרחי בעלילה?

  3. 3

    23:50 07.04.2011 | maxy16 maxy16 (אורח)

    מס'2- כאילו דה! כן, המשחק השני הכרחי ומומלץ.

  4. 4

       | פורסם ע"י