הרשמה

סבב פיטורים פוגע במפתחי New Vegas

קבוצה של מפתחים פוטרה מאולפן התפקידים Obsidian בימים האחרונים. לא ידוע אם הפיטורים קשורים לביטולו של פרוייקט לא מוכרז או נערכים על רקע השלמתם של פרוייקטים כמו Fallout: New Vegas ו-Dungeon Siege 3, ללא שיחליפו אותם פרוייקטים חדשים.

בין המפוטרים, לפי הדיון בפורום החברה שמרכז מידע בנושא, נמצאים לא מעט מחברי דרג הביניים של צוות Fallout: New Vegas, שיצא בסוף השנה שעברה וממתין להרחבת DLC שניה בשם Honest Hearts.

כשמונה מפוטרים נמנים בדיון, אבל לא ידוע אם הרשימה הזו מקיפה את כל המפתחים שאיבדו את עבודתם, או שמדובר בקבוצה גדולה יותר שפוטרה. בפרופיל של אחת המפוטרות, מעצבת שלבים בשם ג'סיקה ג'ונסון שעבדה על New Vegas, מצויין שהיא עבדה, בנוסף ל-Dead Money ול-Honest Hearts, שתי ההרחבות הידועות של המשחק, גם על "פרוייקט New Vegas לא מוכרז" ועל פרוייקט בלתי מוכרז נוסף, לא קשור ל-New Vegas.

מעבר ל-Dungeon Siege 3, שפיתוחו כמעט והושלם, ומשחק תפקידים בעולם סדרת הספרים Wheel of Time, לא ידוע על אילו משחקים עתידיים עובד האולפן.

- ביקורת Fallout: New Vegas

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:19 26.04.2011 | veismeister veismeister

    טוב, לפחות אני מקווה שהם יחליפו את צוות הבדיקה הנוראי שלהם, אחרי הכמויות המאסיביות של הבאגים הפוקדים את המשחקים שלהם כל הזמן באמת צריך פה שינוי רציני...

  2. 2

    23:02 26.04.2011 | טילון טילון (אורח)

    שישכרו BUG SUPERVISOR

  3. 3

    01:27 27.04.2011 | DareDevil DareDevil

    "ללא שיחליפו אותם פרוייקטים חדשים" ?
    משהו שם עושה לי טיקים בראש.

    אולי - "ללא פרויקטים חדשים שיחליפו אותם" ?

    עברית שפה קשה.

    בכל אופן, היה שם אחד בחברה שפוטר אחרי 11 שנים בחברה..
    אני לא רוצה לתאר לעצמי מה עובר על העובד הזה בעקבות הפיטורין.
    הוא בטח ימצא עבודה חדשה די בקלות, עם הרזומה שלו, אבל עדיין.

  4. 4

       | פורסם ע"י