הרשמה

Prince of Persia Classic

Prince of Persia Classic

הגרסה הטובה ביותר של הנסיך הפרסי, המשחק פורץ הדרך מ-89', היא עכשיו הגרסה הסלולרית (אלא אם גרסת ה-Xbox Live מתעלה עליה, לא שיחקתי). Gameloft לקחו את המשחק המקורי, שתמיד ישאר חוויית משחק משובחת, שיפרו את הגרפיקה ואפילו הצליחו לשפר את המשחקיות המקורית בנקודה או שתיים, למרות שהקפידו לשמור על הבסיס הקלאסי.

Prince Classic מכיל את כל השלבים מהמשחק המקורי ללא פגע, כך שהוא ארוך יותר ומאתגר יותר מארבעת משחקי הנסיך הפרסי הסלולריים שיצאו לפניו. כמו לפני כמעט עשרים שנה, לנסיך יש שעה בלבד כדי לטפס מהצינוק אל ראש הארמון ולהציל את הנסיכה מג'אפר, יועץ המלך המרושע שהעמיד לה אולטימטום: נישואים או מוות. כמובן שלשחקן שלא מכיר היטב את השלבים יקח הרבה יותר משעה של ניסיונות כדי להתגבר על התהומות, המלכודות והשומרים שבדרך - אבל אני הכי אוהב את השלדים, שהדרך היחידה להיפטר מהם לתמיד היא לדחוף אותם במכות חרב מדויקות אל תהום מזדמנת.

הגרפיקה מצויינת, ולנסיך יש כמה תנועות חדשות, כמו סלטה לאחור, שלא ממש משפיעות על המשחקיות אבל בהחלט תורמות לרמת המגניבות. הקרב, שהיה מעט קל מדי לבעלי רפלקסים זריזים במקור, נעשה מעט יותר מסובך מאחר והשומרים יכולים עכשיו לתקוף אותך בשני גבהים, ואתה צריך להגן בהתאם.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/130108/Prince_Of_Persia_classic.flv[/vod]

הנסיך המקורי כלל הרבה חדרים ומעברים סודיים. כולם כאן, כמובן, והמפתחים סיפקו סיבות נוספות לחפש אחריהם. אם במקור מה שדירבן אותך לחפש את המקומות החבויים הוא התקווה למצוא שיקוי שיאריך את מד הבריאות של הנסיך, הרימייק מאתגר אותך גם למצוא את כל המטבעות המפוזרים בשלב, רבים מהם בחדרים שדרוש יותר ממבט שטחי כדי להגיע אליהם. השחקן חובב הגילויים גם ימצא באחד המקומות האלה מפה מלאה של השלב, שתאפשר לו לראות אם יש איזה סוד שפספס.

יש פה גם כמה מצבי משחק נוספים לפתוח ועזרי משחק שהופכים את ההתמצאות בשלבים לקלה יותר, אבל מה שחשוב הוא שהנסיך, בכל הדרו המקורי, שוחזר כאן בצורה נאמנה, בשליטה חלקה ובצורה נעימה מאוד לעין לטובת שחקנים חדשים ונוסטלגיים כאחד. רק חבל שאין מוזיקה תוך כדי משחק - למקורי גם לא הייתה, אבל לא הייתי מתנגד לשינוי בנקודה הזו.

ציון: 8.5/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:26 13.01.2008 | bozeman bozeman

    גירסת הXBOX מתעלה עליה

    לפחות לפי התמונות, הסאונד והמשחקית...

  2. 2

    19:51 13.01.2008 | SperZ SperZ

    וואלה?

    באמת מפתיע שמנוע כמו של XBOX עוקף מנוע של פלאפון P:

  3. 3

    21:32 13.01.2008 | (אורח)

    איך אני מוריד את המשחק לפאלפון של פלאפון?

    זה מעצבן

  4. 4

       | פורסם ע"י