הרשמה

Cyberglobe חוזרים?

כשעוד פחות משבוע מתחיל טורניר CEVO לליגות מקצועיות, קבוצת Cybergloble הודיעה על חזרתה לסצנת ה-Counter Stike המקצוענית.

Cyberglobe היא קבוצה מוכרת באמריקה, ומאחוריה הצלחות רבות ברחבי החוף המערבי, בו השיגה את המקומות הראשונים ברוב התחרויות. מיותר לציין שהיא הוזמנה לכל האירועים הגדולים ומסיבות הרשת.

היום חשפה הקבוצה את ההרכב החדש שלה שיקח חלק בטורניר ה-CEVO הקרב, שיאפשר ל-Cyberglobe ועוד 15 קבוצות להתחרות ולהיאבק על המקומות הראשונים.

מנהיג הקבוצה יהיה לא אחר מאשר StrikeR, שאפילו בישראל כבר שמעו עליו טובות, והוא שיחק StrikeR בקבוצות חשובות מאוד ב- Counter Strike, ביניהם Check Six ו- NetFragz. תוספות חשובות נוספות להרכב הקבוצה הם השחקנים Heppler ו- Adrenaline, שחקנים קודמים בקבוצה הגדולה של Backfire.

כדי להשלים את ההרכב לקחו חבר עבר בקבוצת Cyberglobe ושמו publicenemy, ששיחק בעבר גם בנבחרתו הארצית, ואת כוכב קבוצת united5 לשעבר, העונה לכינוי CuZ, בעל ניסיון עבר עשיר שכלל קבוצות רבות, כמו d2x, Green Berets ואפילו בקבוצת העבר של Cyberglobe.

אתם תוכלו לראות את ההרכב החדש של Cyberglobe בפעם הראשונה בטורניר "CEVO Placement tournament", שיערך בשבוע הבא. בזמן שאתם תצפו במשחקים, הקבוצה תחפש להחזיר את שמה הטוב למפת הגיימינג.

הרכב קבוצת Cyberglobe

StrikeR

Adrenaline

publicenemy

Heppler

CuZ

לכתבה המקורית מאתר SK-Gaming

לקהילת Counter Strike

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:25 15.01.2008 | Seduce Seduce

    תודה על המידע.

  2. 2

       | פורסם ע"י