הרשמה

שרתי משחק בזול - בטלפון אחד!

 לכבוד החופש הגדול החלטנו לפנק אתכם בהנחות מטורפות !!!! כל שרתי המשחק בהנחות מטורפות! התקנה מיידית תוך דקות של השרת שלך! 

תוכן שיווקי

בפעם הראשונה שחיפשתי שרת משחקים נורמאלי אמרו לי החברים שלי שאין חברה שווה בארץ ושזה עולה יותר מדי. אז אתם יודעים מה חיפשתי בגוגל "שרת משחקים" ומצאתי כבר בניסיון הראשון. אין חברה שווה בארץ? היום יש מערכת שלמה של שרתים ישראלים שנבנתה במיוחד עבורכם. לדוגמא, לפני יותר מ- 3 שנים הוקם פורטל שרתי המשחק הישראלי וובגיים - WEBGAME.co.il. סוף סוף כל שרתי המשחק במקום אחד. ללא ספק, חברת שרתי המשחק המובילה בישראל עם שרתים חזקים ואמינים מאד, שירות מעולה ומעל לכל . יש עם מי לדבר.

יקר אתם אומרים? כמה חבר'ה מתאגדים, כל אחד שם 5 שקלים ויש לכם שרת שלכם בלי כל הכאב הראש של לחפש ולהתאכזב. היום אפשר אפילו לשלם ישירות בטלפון. ישנן חברות רבות המציעות שרתי משחק בישראל, רובם לא שוות את האתר שמפרסם אותן. זה שמישהו למד להרכיב מחשב לא הופך אותו למנהל שרתים. פה הניסיון והכסף מדברים.

תשלום גם בטלפון!

החברה המובילה והטובה בישראל לשרתי משחק היא WEBGAME.co.il. רק שם תמצאו את כל הנוסחה.  גם שרתים מפלצות, גם חיבור מהיר ישירות לשדרת האינטרנט הישראלי וגם קל לשלם אצלם, אפשר אפילו בטלפון בלי כרטיס אשראי. אבל מעל לכל הגב והאמינות - חברת WEBGAME.co.il הינה חברת בת של WEBSTUFF israel מהחברות הגדולות באינטרנט הישראלי אשר מספקת שרתים יעודיים, שרתים וירטואלים, אחסון אתרים, אחסון שרתים ושירותים רבים נוספים.

 WEBGAME.co.il מספקת שרתי משחק איכותיים אשר מאוחסנים בחוות השרתים המתקדמת בישראל, הם עובדים עם השרתים והחומרה החדשים והאיכותיים ביותר אשר מותאמים לצרכי הגיימרים.
עצם השימוש בשרת איכותי והאחסון המתקדם, מאפשר לך לחוות את המשחק בזמן אמת ללא תקלות תקשורת ונפילות. תקשורת מעולה יציבות ואמינות אלו המאפיינים של שרתי משחק WEBGAME.co.il , כל זה על מנת להבטיח חווית משחק חלקה ומהנה.

לוח בקרה מתקדם

פאנל ניהול משוכלל שנקרא WGcp מאפשר לכם גישה מהירה למגוון אפשרויות שליטה של השרת, הפעלה וכיבוי, אתחול ואיפוס סיסמאות ואפילו התקנה מחדש של שרת המשחק שלכם. כמו כן מאפשר ה WGcp גישה קלה לנתוני השרת שלכם, שליטה מלאה גם בשרת הדיבור שמגיע עם שרת המשחק. כל אפשרויות השליטה בפאנל אחד.
כל המשחקים האהובים במקום אחד:

Americas Army, Battlefield 1942, Battlefield 2, Battlefield 2142, Battlefield Vietnam, CoD (1,2,4), C.S (1.6), Css, C.z, TF, GTA SAmp  ועוד הרבה נוספים.

כשקונים שרת מקבלים גם את החומרה וגם את התמיכה. גם שרת משחק וגם שרת דיבור מתאים כך שתוכלו לדבר עם החברים שלכם בזמן המשחק. החברה מפעילה גם פורום לתמיכה בלקוחות, בפורום פועלים מספר רב של תומכים אשר כל אחד מהם מתמחה בסוג משחק מסויים ונותן תמיכה, מענה ועזרה בנוגע לאותו משחק.

יש עם מי לדבר WEBGAME.co.il, יש מי שפותר בעיות ויש את הגב של וובסטף ישראל.

תומכים בספורט אלקטרוני

חברת WEBGAME.co.il היא הספקית הרשמית של שרתי משחק עבור משחקי אליפויות וטורנירים רבים שמתקיימים לאורך השנה. בכל אירוע כזה וובגיים מספקת עשרות רבות של שרתי משחק הפועלים כולם בו זמנית במהלך הטורניר כולו, השרתים מופעלים על מכונות (שרתים) חזקים במיוחד- כל אחד כולל מספר רב של מעבדי Intel Xeon Quad Core , עם זיכרון RAM ענק (בין 12GB ל 32GB) ועם דיסקים מהירים במערך RAID 0 Stripe.

במסגרת האליפויות והטורנירים השונים מעניקה חברת WEBGAME.co.il פרסים ומתנות לזוכים לזוכים בתחרויות השונות!

השרתים של WEBGAME.co.il אמינים יציבים וחזקים, התקנת השרת שלך מתבצעת מיידית מרגע ביצוע ההזמנה ואתה מקבל את השרת שלך תוך דקות ספורות.

 ועכשיו לחופש הגדול כל השרתים בהנחות מטורפות! אז קדימה היכנסו לאתר ותתחילו לשחק!

www.WEBGAME.co.il