הרשמה

ליגת לוג'יטק: הרשמו לטורניר FIFA 08 נושא פרס

כיצד משיגים 3800 שקלים לקנייה של מוצרי לוג'יטק? ממהרים להירשם לטורניר FIFA 08! וגם: ברכות ליוסי "רובינאלדו" רובין, על שזכה באליפות הארץ ב-FIFA.

אנו שמחים לבשר כי ליגת לוג'יטק במשחקים Counter Strike 1.6 ו-FIFA 08 נמצאת בשלביה הראשונים, ועומדת להיפתח. רק מספר מועט של מקומות נותרו פתוחים להרשמה בערים תל-אביב וחיפה. אנו ממליצים בחום לכל השחקנים שמעוניינים להבטיח לעצמם מקום בליגה, למהר ולהירשם טרם יהיה מאוחר מדי.

זכו ב-3800 ש"ח לקניית מוצרי לוג'יטק!

הזוכים במקומות הראשונים בליגה יקחו איתם 3800 שקלים לרכישת מוצרי לוג'יטק (בלבד), על שלל סוגיהם. לוג'יטק מבקשת לשדרג לכם את המחשב עם עכברי גיימרים מתקדמים, מקלדות עם תאורה פנימית ועוד שפע של אביזרים, שחייו של גיימר לא שלמים בלעדיהם.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/230108/FIFA_08_trailer.flv[/vod]

גולשים ממליצים לגולשים: המוצרים השווים ביותר של לוג'יטק, שהכי כדאי לקנות

איפה וכיצד אני נרשם/ת?

כאמור, ההרשמה לליגת לוג'יטק בעונה הראשונה מחולקת לשני דפי הרשמה נפרדים, ולשתי הערים - ת"א וחיפה. לפי שעה נותרו רק כמה מקומות פנויים בכל אחת מן הערים.

ובנימה קצת אחרת...

יוסי "רובינאלדו" רובין, שיכולותיו ב-FIFA אינן מוטלות בספק, מצליח לשמור פעם אחר פעם על תואר "אלוף הארץ ב-FIFA". גם השנה עשה יוסי כבוד כשלקח את המקום הראשון באליפות ישראל ב-FIFA, וזכה ב-1000 שקלים. התחרות החלה במסיבת הרשת הגדולה בחנוכה, ונמשכה לאחריה, על גבי האינטרנט. אנו מאחלים ליוסי שימשיך ויעשה את אשר הוא טוב בו.

בפורום FIFA: דיון ההילולה לכבוד זכייתו של יוסי רובין

יוסי רובין, ביקש להקדיש את הזכייה בטורניר לדודו, שמעון לביא ז''ל, שנפטר לפני כשנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:57 25.01.2008 | (אורח)

    הגדול מכולם

    חבר'ה זה דוד שלי איזה
    כבוד !!
    אתה הכי טוב בעולם יוסל'ה!

  2. 2

       | פורסם ע"י