הרשמה

The Witcher: Crimson Trail

The Witcher: Crimson Trail

משחק התפקידים המפתיע של השנה מגיע לנייד בצורת משחק בתר-שסף-וקפוץ. בתור גראלט, צייד המפלצות כסוף השיער, השחקן מבתר נתיב דרך עולם אפל של ביצות, בתי קברות וגותיקה כללית. אנשי זאב, עטלפי ערפד ואבירי מוות הם בין הזוועות שיפגוש בדרך לחיסול הקללה שגורמת אפילו לעצים באזור לצמוח עקום.

גראלט מצוייד בשתי חרבות, ברזל קר וכסף, והחלפה ביניהן דרושה כדי להסב נזק מקסימלי למפלצות חסינות מסויימות. קומבואים אפשריים על ידי לחיצה מהירה על סדרה של חיצים שמופיעה מתחת לדמות לאחר ההתקפה הראשונית. קומבואים מורידים מעט יותר נזק מסדרת התקפות פשוטה באורך דומה, אבל שימושם העיקרי הוא ביכולת לפרוץ את הגנת היריב ולזרוק אותו לאחור. כלי נוסף העומד לרשות הצייד הוא קסם. ארבעת הקסמים אותם ניתן להטיל בעת שמד אנרגיית הקסם מתמלא הם הגנה, הקפאת אויב, אש לשריפת האויב ורוח לדחיפתו מרחק ניכר לאחור.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/270108/The_Witcher.flv[/vod]

Crimson Trail מתרחש בעולם אפל ונראה אפל בהתאם, עם שימוש טוב בגווני אפור להצגת נופים של הרס וריקבון, וגם האנימציה לא רעה. המוזיקה, מצד שני, חוזרת על עצמה כמו שירת רוחות אבלות מורטת עצבים. האווירה תמצא חן בעיני חובבי עולמות כמו רייבנלופט ומקומות שורצי מפלצות על טבעיות אחרים, ובמשחק יש מידה סבירה של אורך ואתגר. מה שמונע ממנו להתעלות לרמת משחקים דומים שיצאו לאחרונה, כמו Beowulf, הוא המונוטוניות שבעיצוב השלבים: ברגע שראית את עשרים השניות הראשונות של שלב, ראית פחות או יותר את כל מה שתצטרך להתמודד איתו במהלך עשר הדקות הבאות. העיצוב הוא Cut ו-Paste קלאסי, ומפגשים מיוחדים הם עניין נדיר למדי. הדבר היחיד המעניין בחקירת השלבים, בניגוד למשחק כמו Beowulf שזורק עליך הפתעות מכל כיוון, הוא האפשרות למצוא עשבים שונים, שערבובם בין שלבים ישפר את ביצועי הגיבור בדרך כזו או אחרת - וגם זה לא כל-כך מעניין.

בקיצר - סביר, אבל רק אחרי ששיחקתם ב-Beowulf, Assassin's Creed ו-God of War, שהם דוגמאות טובות יותר של הז'אנר.

ציון: 7/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:14 27.01.2008 | גל שפיר גל שפיר

    זה ממש משחק גרוע

    חבר שלי הוריד אתו לטלפון

  2. 2

    20:46 28.01.2008 | SperZ SperZ

    רציתי רק לומר..

    ביקורת כללית - בתור חובב
    משחקים סלולארים שלא
    פיספס אף לא אחת מהכתבות
    שלך, רציתי להגיד שהן
    ברמה ובאיכות גבוהה מאוד.
    הן עוזרות לי מאוד בבחירת
    משחקים לנסיעות ארוכות
    וכ'ו...

  3. 3

    23:18 30.01.2008 | ET2k ET2k

    דא VGAMES

    ...

  4. 4

    21:57 04.02.2008 | sdsad sdsad (אורח)

    אני לא מצליח לראות את הוידיאו

    יש בעיה בוידיאו

  5. 5

       | פורסם ע"י