הרשמה

Metal Gear Solid 5: עוד מוקדם להתרגש

למרות גל של שמועות במהלך סוף השבוע: Metal Gear Solid 5 עדיין לא אושר על ידי קונאמי

 בימים האחרונים געשה קהילת שחקני ה-PlayStation 3 בעקבות מה שנראה כמו הכרזה רשמית על Metal Gear Solid 5, משחק חדש בסדרת משחקי ההתגנבות המצויינת של מפתח המשחקים היפני הידאו קוג'ימה. כעת, מתברר שהשמחה היתה מוקדמת - שכן ההכרזה היתה לא יותר מציטוט שהוצא מהקשרו על ידי מגזין הפלייסטיישן הרשמי של בריטניה.

בציטוט, שפורסם על ידי אתר המגזין במטרה לקדם את הגליון החדש שלו, צוטט קוג'יה כשאמר שהוא הולך להפיק את Metal Gear Solid 5 בשלב מסויים - מה שגרם ללא מעט אתרי משחקים להעלות אייטמים שמחים המבשרים על המשחק המדובר. לאחר מספר ימים, הרחיב אתר המגזין את הציטוט המקורי, ובכך חשף שהמהומה הרבה שהוא יצא היתה על לא דבר.

"אני חושב שבשלב מצויין אצטרך לעשות את זה", אמר קוג'ימה לגבי אפשרות למשחק חמישי בסדרה, "אבל עדיין אי לי מושג מה בדיוק זה יהיה. בכל הקשור למעורבות שלי בפרוייקט כזה, היא בטח לא תהיה אותה מעורבות שהיתה לי ב-Metal Gear Solid 1 - אבל אולי אוכל להכין רק שלב אחד! ב-MGS1 יצרתי את כל המפות בעצמי, תכננתי את נתיבי האויבים בעצמי, עשיתי הכל באופן ישיר - ואני לא יכול להתחייב למעורבות כזאת שוב".

אם נסכם את דבריו, נבין שקוג'ימה אמנם לא מכחיש שיום אחד הוא יעבוד על פרק חדש בסדרה - אך שהוא עדיין לא עובד על פרק כזה בפועל, וככל הנראה גם לא מתכוון להתחיל לעשות את זה בעתיד הקרוב. 

 

למי שחושש שהציטוט הזה אומר שסדרת Metal Gear יוצאת להפסקה - אין מה לדאוג: בימים אלה עובד קוג'ימה על Metal Gear Rising, משחק חדש בסדרה שאמנם לא "ממוספר" כחלק מהסדרה המרכזית אך צפוי להיות חלק בלתי נפרד ממנה. 

גם אחרי ש-Rising יצא, לא צפוי קוג'ימה לזנוח את הסדרה שהפכה אותו לאחד המפתחים היפניים המוערכים ביותר בעולם. בהרצאה שהוא ערך לפני מספר שבועות הדגיש קוג'ימה כי כל עוד יהיו לסדרה מעריצים שיהיו מעוניינים לקבל משחקים חדשים - הוא ירגיש מחוייב להכין כאלה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:07 22.11.2011 | יואב יואב (אורח)

    סדרת MGS היא אחת הסדרות שאני הכי אוהב אני ממש אשמח לMGS 4, 5 היה ממש מושלם

  2. 2

    20:21 22.11.2011 | Goosh_kakA Goosh_kakA

    אוףףף כבר חיכיתי להודעה רשמית ותאריך יציאה של MGS5, באסה- חבל

  3. 3

    20:48 22.11.2011 |    )____)___   )____)___ (אורח)

    למהה לא עושים mgs1 בhd לפליישטיסן דווקא היה משחק טוב חבלל

  4. 4

    22:20 22.11.2011 | DrizziTx DrizziTx

    3 אתה גאון .... קראת את הכותרת של הוידאו המצורף? ... sheesh

  5. 5

    15:16 23.11.2011 | fg fg (אורח)

    4 אתה דפוק.
    זה כל המשחקים חוץ מ1.
    אז כנראה שצריך להגיד לך sheesh.

  6. 6

    22:44 23.11.2011 | veismeister veismeister (אורח)

    אני לא יודע האם מטאל גיר 5 יהיה רעיון טוב אחרי הסוף הנפלא של 4 אך אני סומך על קוג'ימה שהוא יודע מה הוא עושה... אוי ואבוי אם הוא לא יכתוב את הסיפור למשחקי ההמשך...

  7. 7

       | פורסם ע"י