הרשמה

פרטי המשתמשים של Square-Enix לא נגנבו

צפירת הרגעה: ב-Square-Enix אומרים שלמרות הפריצה לשרתים, ההאקרים לא הצליחו לגנוב פרטים

 אפשר לחזור לססמאות הישנות? כשבוע אחרי שהודיעה חברת Square-Enix כי האקרים הצליחו לפרוץ לשרתים של שירות ה-Members שלה, משחררת החברה הודעה חדשה, שאומרת שלאחר חקירה מדוקדקת היא הגיעה למסקנה ששהאקרים לא הצליחו לחדור לשרתים המאובטחים בהם מאוכסנים פרטי המשתמשים שלה.

המשמעות: גיימרים שנרשמו לשירות לא צריכים לחשוש שהפרטים האישיים שלהם, כמו שמות משתמש, ססמאות, כתובות וכדומה, נמצאים בידיים של האקרים. בהודעה המקורית, הזהירה החברה מפני אפשרות שפרטים של כ-1.8 מליון משתמשים בשירות נגנבו על ידי ההאקרים - אפשרות שמתבררת כעת כהערכה פסימית ותו לא.

"כתוצאה מהחקירה המתמשכת שלנו, אנחנו יכולים לאשר שמסד הנתונים בו אנחנו שומרים פרטים אישיים לא נפרץ במהלך החדירה האחרונה לשרתים שלנו. כתוצאה מכך, המידע האישי שלכם לא נחשף לגורמים הלא ידועים שפרצו לשרתים", נכתב בפרסום החדש של החברה.

למרות צפירת ההרגעה, ב-Square-Enix, שהורידו את שירות Members מהאוויר לאחר שגילו את הפריצה, עדיין לא החזירו אותו לפעילות. בחברה מעריכים שהוא יחזור לאוויר עד תחילת החודש הבא, ככל הנראה מאובטח יותר מאי פעם.

 

Square-Enix Members הוא השירות הקהילתי של חברת המשחקים Square-Enix, והוא מאפשר לגיימרים לרשום את המשחקים שלהם כדי לקבל שלל תכנים נוספים - כגון גישה ל-DLC במשחקים, אפשרות כניסה לתחרויות  נושאות פרסים ועוד. לפי החברה, לשירות נרשמו עד היום מעל לשני מליון גיימרים. 

הפריצה לשירות זכתה לתשומת לב רבה על ידי התקשורת מכיוון שהיא התרחשה זמן קצר לאחר הפריצה הגדולה לרשת ה-PSN של סוני, בה נגנבו ככל הנראה פרטים אישיים של מליוני לקוחות - כולל ססמאות, כתובות ויתכן שאף מספרי כרטיסי אשראי. ב-Square טוענים שמיד לאחר גילוי הפריה הם מיהרו להודיע על כך לשלטונות היפניים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:08 21.12.2011 | Goosh_kakA Goosh_kakA

    יש וואי מהזה פחדתי, כבר שינית את הסיסמא
    יששששששששששששששששש אני ראשון!!!!1#

  2. 2

       | פורסם ע"י