הרשמה

מיקרוסופט מפצה בעלי חשבונות פרוצים

פרשית הפריצות לחשבונות Xbox Live לא עוצרת: במיקרוסופט מפצים גיימרים ומבטיחים לשפר השירות

 לפריצות האלה אין קשר, כנראה, להאקרים סעודים: בשבועות האחרונים יותר ויותר חשבונות Xbox Live נפרצים על ידי גורמים עוינים, ומשתמשים רבים מדווחים על כך שנגנבו מהם מאות דולרים דרך החשבונות הפרוצים. במיקרוסופט מספרים שהפריצות הנ"ל אינן קשורות אליהם, ושמדובר בהונאות "פישינג", בהן האקרים מצליחים לעקוץ אנשים ולגרום להם לספק את הססמאות שלהם.

לפריצות ה-Xbox Live נפלו קורבן כבר עשרות גיימרים - ביניהם אחד מגולשי הפורומים שלנו. גיימרים רבים שגילו שהחשבון שלהם נפרץ התלוננו לאחר מכן על שירות לקוחות זוועתי מצד מיקרוסופט. במקרה מסויים, מיקרוסופט חסמו את חשבון ה-Live הפרוץ ואז הכחישו שנגנבו מאותו חשבון כספים. במקרים אחרים ילקוחות "נפלו בין הכסאות" של שירות הלקוחות ולא טופלו כלל - מה שאפשר להאקרים שפרצו לחשבונות לגנוב מהם כספים נוספים.

כעת, נראה שבמיקרוסופט סוף סוף מתעוררים. דובר מיקרוסופט סיפר במכתב ששלח ל-Kotaku שהחברה מפצה לקוחות שכספם נגנב דרך רשת ה-Live, ומעדכנת את נהלי שירות הלקוחות שלה כיצד להתמודד בעתיד עם מקרים כאלה. 

 

"בטיחות הרשת של משתמשי Xbox Live נמצאת אצלנו בחשיבות עליונה, ואנחנו תמיד נוקטים באמצעים רבים כדי להבטיח את בטיחותם בפני איומים שונים. עם זאת, אנחנו מודעים לכך שמספר משתמשים חווים בעיות בשחזור החשבון שלהם לאחר שציינו כי קיימת בו בעיה. אנחנו עובדים באופן ישיר מול אותם לקוחות, ונשחזר את החשבונות שלהם במהירות האפשרית. בנוסף, אנחנו עוברים מחדש על נהלי שירות הלקוחות שלנו כדי להבטיח חוויה חיובית יותר בעתיד", כתב הדובר. במיקרוסופט הבהירו שוב כי לא התבצעה שום פריצה לשירות עצמו.

ההבטחות של מיקרוסופט טובות ויפות, אך לא ממש מעודדות משתמשים שגילו שחשבונם נפרץ וחשבון הבנק שלהם רוקן. אם יש לכם חשבון Xbox Live ואתם חרדים לכספכם, מומלץ לבצע מספר פעולות: ראשית - עדכנו את הסיסמא שלכם, ואף פעם אל תתחברו לשירות שלא דרך הקונסולה או האתר הרשמי של מיקרוסופט (גם אם הגיעה אליכם הודעת מייל שנראית אמיתית לגמרי ממיקרוסופט ומבקשת מכם להתחבר לשירות דרך לינק).

שנית - דאגו לכך שאף כרטיס אשראי או חשבון PayPal פעיל לא יהיה מקושר לחשבון, ושלא יהיו מוטענות בו נקודות מיקרוסופט ללא שימוש. כך, גם אם יצליחו לפרוץ לחשבון שלכם לא יוכלו לגנוב ממנו כספים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:14 08.01.2012 | hkk hkk (אורח)

    יש אנשים דיי סתומים בעולם

  2. 2

    14:28 08.01.2012 | u8u098 u8u098 (אורח)

    1

  3. 3

    15:39 08.01.2012 | ET2k ET2k

    מי שקונה רק דרך Prepaid Cards אמנם מסתכן פחות (כי אתרים כמו מקסימוס לא שומרים את הפרטי כרטיס בכלל...), אבל הוא לא יכול לקנות שום דבר שהוא לא בנקודות כמו למשל Games on Demand (שחלק מהם כן זמינים בארץ למרות שרבים סבורים שלא)...

    לגבי פריצה לתוך חשבון PayPal,זה משהו די מסוכן, אבל כל עוד הפורץ לא היה מספיק חכם לשנות גם את כתובת המייל, כל רכישה נשלחת לחשבון מייל שמקושר לחשבון ואז פשוט מנתקים את כרטיס האשראי ברגע שרואים את זה...

  4. 4

    18:10 08.01.2012 | Klayman Klayman

    אבל איפה הפיצוי?

  5. 5

    03:22 10.01.2012 | LL LL (אורח)

    פאנבוייז של סוני יכולים להגיד כמה שהם רוצים שמייקרוסופט חרא...אבל בוא נודה בזה...מזה אשמתם??? בסדר קורה שבן אדם נפל קורבן לפישינג...קורה...אבל מה הם רוצים ממיקרוסופט...שיזהרו פעם הבאה...ואים היתי טרול של סוני לא האיתי חופר פה...בהיתחשב בזה שהפריצה של מייקרוסופט היא אשמתם של המשתמשים בלבד...
    קיצר מרחם על אלה שהלך הם הרבה כסף...

  6. 6

       | פורסם ע"י