הרשמה

SSF2T:HD Remix גדול מדי בשביל ה-XBLA?

David Sirlin, בכיר ב-Capcom והאיש שמאחורי Super Street Fighter 2 Turbo: HD Remix הודה כי הגבלת הנפח שהוצבה על ידי מיקרוסופט לכל משחקי ה-XBLA עלולה לגרום להבדלי גירסאות בין ה-PSN לבין ה-XBLA.

חברת Capcom עובדת על חידוש למשחק המכות הנוסטלגי שאמור להגיע בהמשך השנה לרשת ה-XBLA ורשת ה-PSN של מיקרוסופט וסוני בהתאמה. החידושים כוללים סאונד מחודש, דמויות שונות וכמובן גראפיקת HD של 1080P. כמו כן יצורף למשחק עותק של המשחק המקורי עצמו.

בשיחה עם ראש הפרוייקט, David Sirlin, הוא אמר כי המפתחים מתקשים לשמור על הגבלת המקום של 150 מגה למשחקי ה-XBLA, וכי לכלול את הגרפיקה החדשה והסאונד המעודכן במגבלות אלו היא משימה: "קשה עד בלתי אפשרית". יכול להיות כתוצאה מכך כי גירסאות ה-360 וה-PS3 יהיו שונות.

המפתחים נתקלו גם בבעיות עם ה-DPAD, הן של ה-360 והן של ה-PS3, דבר שהוביל לשינוי מסויים בסכמת השליטה. Sirlin טען כי העובדה שסוני משתמשת ב-4 כפתורים בשביל ה-DPAD היא נוראית. "היא היתה נוראית על ה-PS1, היא המשיכה להיות נוראית על ה-PS2 והיא עדיין נוראית על ה-PS3." אומנם הוא חושב שהגירסה של ה-360 הרבה "יותר נכונה", אולם גם היא "לא מספקת את הסחורה כשזה מגיע לפרקטיקה". בגלל בעיות אלו כנראה מהלכים מיוחדים במשחק יהיו יותר סלחניים לשחקנים.

לדיון בנושא בפורום XBOX

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:11 31.01.2008 | a1rmaxx_ a1rmaxx_

    מעולה!

    אני מקווה ששעכשיו בעקבות זה הם
    יעבדו גם על גרסא למחשב..

  2. 2

       | פורסם ע"י