הרשמה

מיאמוטו עובד על משחק מקורי חדש

איך יראה המשחק המקורי הבא של יוצר מריו וזלדה? לא כל כך איכפת לנו כל עוד לא יהיו בו כלבלבים

 הגיע הזמן: שיגארו מיאמוטו, יוצר המשחקים היפני שהמציא את מריו וזלדה, עובד על משחק מקורי חדש לגמרי. מיאמוטו התראיין לאתר Zoom, שם סיפר שבמקביל לעבודתו על Pikmin 3 לקונסולת ה-Wii U הוא עובד על חוויה חדשה לגמרי.

"אנשים למדו לצפות ממני להרבה דברים, וזה בהחלט גורם לי ללחץ. אבל אם ישאלו אותי 'האם זה יותר מדי לחץ בשביל שתנסה להמציא משהו חדש?' אענה שלא, אני נהנה ממה שאני עושה. כשאני עושה משהו אני תמיד משתדל לעשות כימטב יכולתי", הוא אמר בראיון.

עד כמה שידיעה על משחק חדש של מיאמוטו משמח, יש לקחת אותה בפרופורציה: מיאמוטו נוטה לעבוד על פרויקטים שונים ומשונים שלאו דווקא מיועדים לגיימרים כבדים, כמו סימולצית גידול הכלבים Nintendogs למשל. יש לקוות שהפרוייקט שמיאמוטו מדבר עליו כיום הוא משחק של ממש, כי הפעם האחרונה שזה קרה היתה עם סדרת Pikmin לקונסולת ה-Gamecube.

לפני מספר שבועות נפוצה ברשת שמועה שמיאמוטו, אחד העובדים הבכירים ביותר בחברת נינטנדו, מתכוון לפרוש בקרוב מתפקידו בחברה. השמועה נפוצה בעקבות ראיון במגזין Wired, שם ככל הנראה תורגמה את אחת התשובות של מיאמוטו בצורה לא מדוייקת. מיאמוטו ניצל את הראיון החדש כדי להבהיר באופן חד משמעי שהוא לא מתכוון לפרוש בקרוב.

"אני מאוד מעריך את כל תשומת הלב שניתנה למה שאמרתי לאחרונה. אבל כדי שנהיה ברורים - אין לי כרגע שום כוונה לפרוש. אני לא זקן מספיק בשביל להתחיל לחשוב על פנסיה. אבל כל אחד צריך לפרוש בנקודה מסויימת, ופשוט רציתי להסביר שאנחנו מתכוננים לזה", הוא הסביר.

 

מיאמוטו נתן כדוגמה לדור החדש של עובדי נינטנדו את הצוות שעבד על Super Mario 3D Land, המשחק החדש של מריו לקונסולת ה-3DS התלת-ממדית של החברה. "הצוות שמאחורי Super Mario 3D Land היו ילדים שאהבו לשחק במשחק המקורי. עכשיו הם עושים לו מחווה ויוצרים את המריו החדש לצרכנים של היום. המעגל הזה הולך להשאר, כך שדמויות ומותגים יוכלו להמשיך לנצח".

המחשה הפיוטית הזאת היא גם אחד הדברים שיותר מפחידים את מיאמוטו: "אני קצת מקנא שאנחנו נמות בסוף, אבל הן [הדמויות שיצר -א.ר] יוכלו להמשיך לחיות", הוא אמר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:20 09.01.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    vgames קצת איחרתם לא? פחות או יותר כולם יודעים את זה לא משנה בקיצור אני לא יכול לחכות כי מיאמוןטו באמת הרים את הסטנדרטים עם זלדה פיקמין ומריו שכולם משחקים נהדרים

  2. 2

    18:55 09.01.2012 | רונן רונן

    'אני משתדל תמיד לעשות כמיטב יכולתי'? אפילו כמשחק קאז'ואל, Wii Music לא ממש שיקף זאת.

    ומקווה מאוד שמדובר במשחק רציני גדול, אמנם לא עוצר את הנשימה לקראת זה.

    רונן.

  3. 3

    20:38 11.01.2012 | RAZPS3 RAZPS3

    WII MUSIC היה משחק מדהים חרשתי עליו שעות ביצירת שירים עם מגוון כלים וגם לשחק עם חברים היה כיף אפילו שאני שחקן הארדקור

  4. 4

       | פורסם ע"י