הרשמה

Cut the Rope: עכשיו גם בדפדפן

פספסתם את המשחק הסלולרי הממכר? נסו אותו בחינם דרך הדפדפן

 אום-נום המפלץ מגיע לדפדפן: אולפן המשחקים Zepto Labs שחרר אמש גירסת דפדפן חינמית ללהיט הסלולרי שלה, Cut the Rope. המשחק פועל בטכנולוגית HTML 5 ואמור לקדם את דפדפן אקספלורר 9, אך עובד גם בכל הדפדפנים המודרניים האחרים.

שימוש במשחק סלולרי פופולרי כדי לפרסם דפדפן הוא לא עניין חדש: לפני מספר חודשים יצאה גם גירסת דפדפן למשחק הפופולרי Angry Birds בשיתוף פעולה של המפתחת Rovio וחברת גוגל על מנת לקדם את דפדפן Chrome.

Cut the Rope הוא משחק מחשבה פיזיקלי, בו יש להאכיל מפלצת חמודה בשם אום-נום בסוכריות שקשורות בשלל חבלים. כדי לגרום לסוכריות להגיע לפיו של המפלצת יש לחתוך את החבלים בסדר מסויים ובתזמון מדוייק - אחרת הסוכריה עלולה ליפול ולהעלם. 

המשחק יצא במקור לפני למעלה משנה, באוקטובר של שנת 2010, לפלטפורמת ה-iOS של אפל, והפך במהרה ללהיט גדול שהגיע גם למכשירי אנדרואיד ולקונסולת ה-DS של נינטנדו. לפני מספר חודשים שחררה Zepto Lap את משחק ההמשך, Cut the Rope: Expiriments. 

גירסת הדפדפן נוצרה בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט כדי לקדם את השילוב של Windows 7 ו-Explorer 9. שחקנים שישחקו במשחק באמצעות השילוב הזה של מערכת ההפעלה והדפדפן שלהם יזכו לשחק בשלבים בלעדיים, שלא יהיו זמינים למשתמשים אחרים.  יש לציין שבכל מקרה לא מדובר בגירסה המלאה של המשחק, אלא מעין דמו בלבד: בעוד Cut the Rope המלא כולל מאות שלבים, גירסת הדפדפן כוללת עשרות שלבים "בלבד". עם זאת - אם עדיין לא יצא לכם לשחק במשחק זו בהחלט הזדמנות מושלמת לנסות אותו. ההתמכרות מובטחת.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:01 12.01.2012 | ET2k ET2k

    תודה... חבל שהם לא נותנים את המשחק המלא , כאילו שמי שאין לו אייפון, יקנה מכשיר במיוחד בשביל זה.

  2. 2

    20:05 12.01.2012 | CooKie Monster CooKie Monster

    חבל שאין ת'משחק הזה לאנדרואיד :(

  3. 3

    13:17 13.01.2012 | bvhnkj bvhnkj (אורח)

    יש את זה לאנדרואיד...

  4. 4

    08:39 16.01.2012 | ל2 ל2 (אורח)

    אתה חתיכת אידיוט

  5. 5

       | פורסם ע"י