הרשמה

נפרצה חנות המשחקים Video Game Plus

כאילו שלא הספיק לנו ההאקר הסעודי: חנות המשחקים VGP הפופולרית בקרב גיימרים ישראלים נפרצה

 נוהגים לבצע קניות בחנות המשחקים Video Game Plus? כדאי שתמהרו להחליף את הסיסמה שלכם. לפי דיווח של גולש בפורום של מגזין המשחקים Edge, האקר המכנה את עצמו xdev@b4lc4nh4ck v הצליח לפרוץ לשרתי האתר של חנות המשחקים הקנדית ולהפיץ את נתוני הלקוחות שלה.

Video Game Plus היא חנות משחקים ותיקה הממוקמת בקנדה, אך משרתת גם גיימרים ישראלים רבים, שמזמינים ממנה משחקים דרך האינטרנט. אם גם אתם נוהגים להזמין משם משחקים, מומלץ לעדכן במהירות את הסיסמה שלכם באתר. במידה ואתם משתמשים באותה סיסמה גם באתרים אחרים - עדכנו אותה גם בהם.

ההאקר שפרץ לאתר החנות פרסם רשימה עם פרטים של 21,000 לקוחות - כולל שמות משתמש, כתובות דואר אלקטרוני וכתובות פיזיות. הרשימה כוללת גם ססמאות מקודדות - מה שאומר שיתכן שגם הן ייחשפו בקרוב, כשהאקרים יצליחו  לפענח את הקידוד. למרבה המזל לא נחשפו מספרי כרטיסי אשראי.

 

ההאקר העלה את רשימת הלקוחות לאתר Rapidshare, אך זו הורדה משם במהירות וכעת לא זמינה יותר. עם זאת, גולשים רבים באתרים של Edge וב-Eurogamer הספיקו להוריד את הרשימה כשזו היתה זמינה ומאשרים שהיא כוללת שמות ופרטים של לקוחות רבים שנראים אמיתיים. חלק מהגולשים אף הצליחו לאתר ברשימה את הפרטים שלהם.

נציגי החנות עדיין לא פרסמו הודעה רשמית בעקבות הפריצה או ענו לפניות של האתרים שניסו לפנות אליהם. 

עדכון: VGP שלחה מייל ללקוחותיה, בו היא ממליצה להם לעדכן את הסיסמה שלהם באתר. במייל מדגישים אנשי החנות שהאתר שלהם מאובטח, ושהם ימסרו פרטים נוספים לגבי הפרשה בקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:30 18.01.2012 | ek355 ek355

    עוד בתול מסכן בלי חיים

  2. 2

    18:01 18.01.2012 | Naxses Naxses

    1

  3. 3

    18:58 18.01.2012 | CRY-TEK CRY-TEK

    נמאס כבר מהמניאקים האלה כל יום פורצים לאתר אחר זה בלתי אפשרי להתנהל ככה רק לחיות בחששות כל יום אם זה ימשיך ככה אני לא יודע באיזה מהירות אנשים יקנו באינטרנט

  4. 4

    21:19 18.01.2012 | איתן איתן (אורח)

    מגיע לכל מי שקונה בחו"ל.

    נא נא בננה.

    על החתום:
    ישפאר

  5. 5

    07:01 19.01.2012 | The real OMA The real OMA (אורח)

    4 צודק לגמרי

    בגלל ישפאר החארות משחק בpsn הישראלי עולה 360 ₪ , כשבחנות האירופאית הוא עולה 250...

  6. 6

    21:13 19.01.2012 | jo jo (אורח)

    מה הבעייה שם המשכורות גבוהות יותר והמחירים נמוכים יותר....רגע נדמה לי שזה צריך להיות הפוך...טוב ניזכרתי שצריך במדינה הזאת להאכיל את החרדים והמתנחלים - עכשיו הכל ברור.

  7. 7

    16:03 20.01.2012 | אפריים מירושלים אפריים מירושלים (אורח)

    6 - התכוונת ערבים לא מתנחלים, אולי אנחנו גרים קרוב אבל יש הבדל, כשאתה שיחקת משחקי מחשב בבית אנחנו נלחמנו בשבילך בלבנון ובעזה

  8. 8

    02:43 21.01.2012 | jo jo (אורח)

    האמת אתה אף פעם לא יודע אם מי אתה מדבר. זה שלא העלבת אותי אומר שאתה בן אדם בסדר. אבל יכול להיות שהדרגה שלי קצת יותר גבוהה.(יש לי שתי פסים) וגם הייתי בקרבי - הנדסה וגם עשיתי צבא לפחות כמוך ואולי גם יותר. בכל אופן היתכוונתי מתנחלים מהרבה סיבות שאני לא אפרט עכשיו. בו נגיד שזה המקום היחיד שהמדינה בונה בו בתים ובכל מקום אחר במדינה המחירים נמצאים בשמיים אם לא בחלל החיצון. בכל אופן לא התכוונתי להעליב אף אחד ( למרות שבחדשות אני רואה כל הזמן פסיכים שמעליבים את צה"ל ועושים דברים שמעליבים את הכיפה שהם חובשים על הראש). למדינה שלנו אין הרבה משאבים ואם משקיעים הרבה כסף במתנחלים ובחרדים אז פחות כסף הולך לחינוך, וכו'.
    טוב מצטער על החפירה ובכל אופן מקווה שהכל בסדר ביננו וברור שיש אנשים טובים בכל מקום.

  9. 9

    11:36 21.01.2012 | א' ל-6 א' ל-6 (אורח)

    גבר להכליל זה אף פעם לא טוב - אפילו לא את הערבים...יש שם אנשים טובים - אנשים שמסכנים את עצמם בשביל להעביר לשב"כ ולמוסד מידע לגבי דברים שקוראים מתחת לפני השטח..

    כאחד ששירת ביחידה קרבית ושביתו שוכן במדינת ישראל אני מודע לכך שהגוף הכי חזק במדינה, הגוף הכי משפיע במדינה הוא משרד הביטחון - ואם המשרד הזה לא מונע בנייה ולא מסיר אחריות משמירה על ישובים של מתנחלים כנראה שיש לו אינטרס מספיק טוב לשמר את המצב..

    התקשורת מרעילה לאנשים את המוח ומראה את הצדדים המכוערים - הרי זה הרבה יותר "מעניין"...במציאות אתה יכול לראות חרדים שעושים בלאגנים וחרדים אחרים שמתנהגים למופת, אני אישית מכיר חרדים שמשרתים ביחידות הכי מובחרות בצבא (מטכ"ל, דובדבן ושייטת) - ואכן זה לא הוגן שלא כולם שם עושים צבא - אך חשוב לזכור שכמות המשתמטים במגזר החילוני גדולה להחריד כך שבערך יוצא שמספר החילונים ודתיים אשר לא מתגייסים או שמתגייסים/לא מסיימים את השירות - זהה -..

    טוב חפרתי ת'נשמה, אז בקיצור לא להכליל - כי מי שמכליל תמיד יטעה.

  10. 10

       | פורסם ע"י