הרשמה

Resident Evil ל-3DS היה צריך להיות 6

מפיק Resident Evil Revelations: "מבחינתי המשחק היה צריך להקרא Resident Evil 6"

 Resident Evil 6, הפרק הגדול הבא בסדרת ההשרדות-אימה של קאפקום הוכרז רק בסוף השבוע האחרון, אך במסדרונות החברה יש כאלה שחושבים שמה שהוכרז הוא לא המשחק הנכון: מסצ'יקה קאווטה, המפיק של Resident Evil: Revelations, משחק ה-RE שצפוי להגיע לקונסולת ה-3DS בשבועות הקרובים, טוען שלדעתו המשחק שלו היה צריך להקרא Resident Evil 6.

"אולי אני לא צריך להגיד את זה, אבל כשאני מסתכל על המשחק הגמור אני שואל את עצמי למה לא הוספנו לכותרת שלו מספר", אמר המפיק: "זה משחק Resident Evil מכף רגל ועד ראש".

קאווטה מתייחס במיוחד לשלושת המשחקים הראשונים בסדרה. לטענתו המשחק החדש שלו בהחלט עומד בסטנדרטים שלהם, ולכן הוא לא מעונין שיתייחסו אליו כמעין ספין-אוף זניח לקונסולה ניידת. הוא מציין שהחל מהמשחק הרביעי בסדרה המשחקים הפכו ליותר מבוססי פעולה מאשר אימה, במשהו שהוא מעוניין לשנות: "Resident Evil 4 שינה את מודל של מספור הסדרה, ואני רציתי לחזור למקורות של הסדרה ולקחת אותה לחזרה לשורשים האימתיים שלה", הוא אמר.

 

עם זאת, נראה שאנשי השיווק של Resident Evil לא ממש מסכימים עם קאווטה. הטריילר של Resident Evil 6 יוצר את הרושם שמדובר במשחק פעולה גדול ומהיר מאי פעם, ושהסדרה ממשיכה להתרחק מז'אנר ההישרדות-אימה והופכת לסדרת משחקי פעולה-מגוף-שלישי.

אפשר גם להבין את ההחלטה להמשיך למספר רק משחקים גדולים המיועדים לקונסולות נייחות: המשחק הקודם בסדרה יצא לקונסולות ה-HD, ומשחק ה-3DS המתקרב פשוט לא יוכל להגיע לרמה הטכנית שלו: הגרפיקה שלו תהיה מרשימה הרבה פחות, וברור למה אנשי השיווק של קאפקום לא רוצים ש-Resident Evil 6 יהיה מרשים פחות מ-5.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:46 25.01.2012 | ek355 ek355

    אולי כי Resident evil 6 צריך להגיע לכל הקונסולות ולא רק לאחת?

  2. 2

    17:05 25.01.2012 | MUZIMUZI MUZIMUZI (אורח)

    אז שאני אבין.... יש גם RE6 כביכול, וגם RE REVELATIONS?

  3. 3

    19:49 27.01.2012 | פאנבוי פאנבוי (אורח)

    אז למי אכפת אם יש למשחק מספר או לא "Revelations" נחשב למשחק ראשי בסדרה
    גם קוד ורוניקה שבדרימקאסט ובפלייסטישן 2 ובPSN הוא משחק ראשי בסדרה ואפשר לשחק עם כריס מרזינט איוול 1 ו5 וקלייר מרזינט איוול 2 וכל הסיפר קורה אחרי רזינט איוול 3
    וגם רזינט איוול 0 לגיימקיוב ולWii נחשב למשחק ראשי בסדרה שקורה בידיוק לפני רזינט איוול 1
    בכל סדרה יש את המשחק ראשי שללא מספר גם מותגים כמו מאטל גיר סוליד (המשחקים בPSP הם משחקים ראשיים שקורים אחרי 3 ולפני MG המקורי), גוד אוף וואר (המשחקים בPSP הם חלק מהסדרה COO הוא קורה לפני 1 וגוסט אוף ספרטה קורה אחרי 1 ולפני 1) ואנצ'רטד (המשחק החדש בויטה קורה לפני אנצ'רטד 1)

  4. 4

       | פורסם ע"י