הרשמה

Bioware מתנצלת על הספר השגוי של Mass Effect

על טעויות מתנצלים: ב-Bioware מבטיחים לתקן את הספר של Mass Effect שנמצא מלא בטעויות

 אנשי Bioware עומדים לעבור שיעור בספרות: אולפן המשחקים שיצר את סדרת משחקי המדע-בדיוני Mass Effect מתנצל באופן רשמי על Mass Effect: Deception - ספר המבוסס על סדרת המשחקים שיצא לפני מספר שבועות. מעריצי המשחק שקראו את הספר הופתעו לגלות שהוא מלא בטעויות רבות שסותרות דברים שנאמרו במשחקים - ואף יצרו רשימה הכוללת עשרות טעויות כאלה.

"הצוותים של Bioware ושל Del Rey (הוצאת הספרים - א.ר) רוצים לשלוח את התנצלותם הכנה למעריצי Mass Effect על הטעויות שנעשו בספר החדש בסדרה. אנחנו עובדים על מספר שינויים שיופיעו בהדפסות הבאות של הספר", אמר כריס פריסטלי, מנהל הקהילות של Bioware.

פריסטלי גם הודה לחברי הקהילה, שמצאו את הטעויות ומיהרו להצביע עליהן. "אנחנו רוצים להודות לכל המעריצים על התשוקה וההשקעה שלהם בעולם ההולך וגדל של Mass Effect, ולהבטיח להם שאנחנו מקשיבים לביקורת שלהם ולוקחים את העניין הזה בשיא הרצינות", הוא כתב.

התודה של Bioware למעריציה בהחלט נחוצה: העובדה שהם השקיעו כל כך הרבה זמן ואנרגיה כדי לתקן טעויות כרונולוגיות בספר אומרת שהם אוהבים באמת ובתמים את הייקום שהוצג במשחקי Mass Effect - ואף מכירים אותו מספיק מקרוב כדי לתקן טעויות כאלה. לא כל חברת משחקים יכולה להתגאות בחבורה כל כך אדוקה של מעריצים - וב-Bioware כנראה יודעים להעריך את מה שיש להם ביד.

 
אופס, טעינו. עטיפת הספר הבעייתי

 Mass Effect 3, המשחק החדש בסדרה, צפוי לצאת בשבועות הקרובים ל-Xbox 360, PlayStation 3 ולמחשב האישי. המשחק יסגור את סיפורו של המפקד שפרד ומלחמתו בריפרים - גזע עתיק של חייזרים שמעוניין לנסות לחסל את כל החיים ביקום. 

יש לציין ש-Deception הוא לא הספר הראשון המבוסס על סדרת המשחקים הזאת - אך עד כה הספרים היו מדוייקים וצמודים למיתולוגיה שהוצגה במשחקים עצמם - ככל הנראה בגלל שמי שכתב אותם היה דרו קאפישין - שכתב גם את הסיפור של המשחקים עצמם. Deception לא נכתב על ידי קאפישין - וכנראה הסופר שנשכר כדי לכתוב אותו לא ממש הכיר את העולם לפני שהיא התחיל לעבוד על הסיפור.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:16 07.02.2012 | למטה הקפטן המגולח למטה הקפטן המגולח (אורח)

    משמע זין מגולח בגודל בדואי צ'צ'ני

  2. 2

    18:07 07.02.2012 | רונן רונן

    חול חול ואין מה לאכול. אם אתם גאים ומכבדים את אהבת הייקום על-ידי המעריצים, מדוע סילפתם אותו? לפי היקף הסילופים ומהותם, נראה שלא מדובר בטעויות תמימות, אלא בכוונת מכוון לאמץ חופש יצירתי עצמאי.

    רונן.

  3. 3

    08:49 08.02.2012 | ראער ראער (אורח)

    1 זה לא נכון. הם אכן משתדלים. ME הם משחקים מצוינים שאהובים עלי במיוחד(כמו עוד מותג של Bioware ששמו Dragon age) ושמשקיעים בהם המון. תודו בכלל שהם משתדלים להכין את הספרים של הסדרה, כדי להעשיר את הידע שלנו בנוגע ליקום ME.ו2, אולי הם סילפו אותו, ואולי זאת באמת טעות חמורה. לא צריך להיכנס לזה. העיקר שהם ייתקנו.

  4. 4

    14:58 08.02.2012 | uogiya uogiya

    הם רק בטחו קצת יותר מידי באדם שהם אף פעם לא עבדו איתו ונפלו.
    אל תבינו אותי לא נכון, עם יוצא ספר על מותג שאתה פיתחת אז לפחות תקרא אותו

  5. 5

       | פורסם ע"י