הרשמה

משחקי PSP ל-Vita? לא בארה"ב

סוני אמריקה מודיעה שלא תפעיל תוכנית להמרת משחקי PSP ל-Vita

 לא כדאי לזרוק את ה-PSP הישנה לפח: הסניף האמריקאי של סוני הודיע כי הוא לא מתכוון ללכת בעקבות יפן, ושלא תקום בארצות הברית תוכנית שתאפשר לבעלי ספריית משחקי PSP להמיר אותם לעותקים דיגיטליים כדי שיעבדו בקונסולת ה-Vita החדשה. עדיין לא נמסר מה יהיה המצב באירופה - אך סביר להניח שהוא יהיה דומה לארצות הברית.

ה-Vita אמנם יכולה טכנית להריץ משחקי PSP, אך העובדה שאין לה כונן UMD אופטי (פורמט הדיסקים בה משתמשת ה-PSP) היא בעיה גדולה לכל בעלי הקונסולה הניידת הישנה של סוני, שלא רוצים לזרוק את ספריית המשחקים הישנה שלהם לפח אך גם לא ממש רוצים לקחת שתי קונסולות לכל מקום. 

ביפן פתרו את הבעיה על ידי הצגת תוכנית ה-"UMD Passport" - שתאפשר לגיימרים להפעיל אפליקציה מיוחדת על ה-PSP שתהפוך את משחקי ה-UMD שלהם לעותקים דיגיטליים  תמורת תשלום סמלי. לאחר שתתבצע ההמרה, יוכלו הגיימרים להוריד את המשחקים הדיגיטליים דרך החנות הדיגיטלית של פלייסטיישן בקונסולת ה-Vita שלהם. אמנם לא מדובר בפתרון אידיאלי (במיוחד כי הוא כרוך בתשלום שיכול להגיע לכ-10 דולרים למשחק בודד) - אך זה עדיף על ההזנחה המוחלטת שעוברים בעלי ה-PSP האמריקאיים.

--> I Am Alive:  טריילר השרדות <--

החדשות הטובות הן שגיימרים שרכשו במקור משחקים דיגיטליים ל-PSP יוכלו להוריד אותם מחדש בלי שום בעיה גם בקונסולה החדשה. גם סוג של נחמה. החדשות הרעות: לא יותר מדי אנשים קונים משחקים דיגיטליים ל-PSP, כי הם סותמים את כרטיסי הזכרון שלה די מהר.

 
ה-Vita: רק נראית דומה ל-PSP

"SCEA לא תציע את תוכנית ה-UMD Passport. לקוחות אמריקאיים שכבר רכשו בעבר עותקים דיגיטליים של משחקי PSP יוכלו להעביר אותם במהירות ובקלות למערכת ה-Vita שלהם", נמסר מסוני: "מה שמעולה הוא שבעלי PS Vita יכולים להנות ממשחקי PSP שיעברו תהליכים שיתאימו אותם למסך החמישה אינץ' האיכותי ולמערכת השליטה החדשה של הקונסולה. למעלה מ-250 כותרי PSP (כולל כותרי Mini) יהיו זמינים בהשקת הקונסולה, ומאות כותרים נוספים יהיו זמינים אחרי ההשקה".

נראה שבסוני ממשיכים את המסורת שהתחילו בקונסולת ה-PlayStation 3 - הסרת תמיכה בדור הקודם של הקונסולה והוספתו בצורה פרטנית למשחקים מסויימים, אותם יכולים הגיימרים לרכוש בתשלום אם הם רוצים לשחק בהם בקונסולה החדשה שלהם - אפילו אם הם כבר קנו את המשחק בעבר. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:18 08.02.2012 | תומר תומר (אורח)

    ראשוןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

  2. 2

    16:41 10.02.2012 | sharinox sharinox

    שנייייייייייייייי

    מקווה שיהיה באירופה, חבל על המשחקים הישנים...

  3. 3

       | פורסם ע"י