הרשמה

אחרי Twisted Metal: ג'אפי פותח אולפן חדש

האיש שמאחורי Twisted Metal ו-God of War יוצא (שוב) לדרך חדשה

דיוויד ג'אפי, מפתח המשחקים עם הפה הגדול ביותר בתעשייה, עוזב את אולפן המשחקים Eat Sleep Play - ומתכוון לפתוח אולפן משחקים חדש בעיר בה הוא גר, סאן-דייגו. ג'אפי עובד בתעשייה שנים רבות, ומוכר בעיקר בזכות בימוי סדרת משחקי Twisted Metal ויצירת סדרת משחקי God of War.

אולפן Eat Sleep Play, שסיים לאחרונה לעבוד על המשחק החדש בסדרת Twisted Metal, הוקם בשנת 2007 על ידי ג'אפי עצמו ביחד עם שני שותפים נוספים, כאולפן משחקים שעובד על משחקים בלעדיים לקונסולות המשחק של סוני. לפני מספר שנים התחיל האולפן לעבוד על המשחק הגדול הראשון שלו - חידוש לסדרת משחקי המירוצים-פעולה הפופולרית Twisted Metal - אותה סדרה בה ג'אפי התחיל את הקריירה המצליחה שלו.

עכשיו, כש-Twisted Metal כבר ממש מעבר לפינה, התפנו מנהלי האולפן לחשוב על העתיד - וההחלטה שלהם לא מצאה חן בעיני ג'אפי. ב-Eat Sleep Play מתכוונים לפטר שמונה עובדים, ומכיוון שזה אולפן קטן מדובר במספר די משמעותי, שיוריד את מצבת העובדים שלו ל-26 בלבד. החלטה גדולה נוספת של האולפן היא לזנוח את קונסולות המשחק של סוני ולעבור לפתח משחקים קז'ואליים לסלולר ולטאבלטים.

--> טיזר חדש ל-GAS GUZZLERS: COMBAT CARNAGE <--

"אין לי שום תוכניות להכין משחקים כמו פארמוויל ו-Angry Birds", כתב ג'אפי בחשבון הטוויטר שלו. ג'אפי הוסיף כי הוא מתכוון להשאר ב-Eat Sleep Play בחודשים הקרובים לרגל השקת Twisted Metal. "אני עדיין אעבוד על TM עם ESP במהלך החודשים הבאים כדי להשיק את המשחק ולאזן אותו בזמן אמת, וכדי לוודא שהמשחק מושלם ולספק תמיכה בשבילו", הוא הוסיף.

 

במקביל לעבודת הפוסט על Twisted Metal, יפתח ג'אפי את האולפן החדש שלו. על Twisted Metal עבד ג'אפי מהבית, רחוק משאר חברי הצוות שלו, מכיוון שהוא מתגורר בסאן דייגו ואולפן Seat Sleep Play נמצא הרחק בסולט-לייק סיטי. נראה ששיטת העבודה הזאת נמאסה עליו. 

"אפתח אולפן משחקים כאן בסאן-דייגו מכיוון שאני ממש מתגעגע לפיתוח משחקים בקבוצה... אני עוזב בגלל שמשחקים זה דבר גדול מדי לפתח במרחק 300 מייל, ואני מאוד מתגעגע לעבודה מדי יום עם קבוצה של אנשים", הוא כתב.

Twisted Metal צפוי לצאת בשבוע הבא בארצות הברית. לאירופה הוא יגיע באיחור קל ובגירסה מצונזרת רק בחודש מרץ. העזיבה של ג'אפי אומרת שלא בטוח שהוא יתחיל לעבוד על משחק המשך בסדרה הוותיקה - אבל היי, אם האולפן החדש יוליד סדרת משחקים בסדר הגודל של God of War - מי אנחנו שנתלונן. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:51 09.02.2012 | CooKie Monster CooKie Monster

    בהצלחה ג'אפי :)

  2. 2

       | פורסם ע"י