הרשמה

הערכה: MGS 5 ב-2013 או 2014

סנייק חוזר? חברת השקעות יפנית בטוחה ש-Metal Gear Solid 5 יצא במהלך השנים הקרובות

 שווה להשקיע בשמועה הזאת? חברת ההשקעות היפנית Nomura Securities בטוחה שהמשחק החמישי בסדרת Metal Gear Solid יצא לחנויות מתישהו בין חודש אפריל 2013 לבין מאי 2014. בחברה כל כך בטוחים בעצמם, עד שהם עדכנו בהתאם את התחזיות שלהם לביצועי המניות של קונאמי (המוציאה לאור של משחקי Metal Gear).

בחברת ההשקעות חוזים שקונאמי תשפר את הרווחים התפעוליים שלהם ב-24 אחוזים במהלך שנת 2013, וב-15 אחוזים נוספים במהלך 2014 - לא מעט מזה בזכות המשחק שעדיין לא הוכרז. בהתאם לתחזיות החדשות, שינתה החברה את הדירוג של קונאמי מ"ניטאלי" ל"מומלץ לקנות".

אך האם הערכות של חברת השקעות יוכלו לעמוד במבחן המציאות? הידאו קוג'ימה, יוצר סדרת MGS, כבר אמר בעבר שבשלב מסויים יצא משחק חמישי בסדרה הפופולרית שלו - אבל גם שהמעריצים יצטרכו לחכות לו "בסבלנות רבה". נכון להיום, אין שום עדות לכך שצוותי הפיתוח של קונאמי ושל Kojima Productions אפילו התחילו לעבוד עליו.

התחזית של חברת ההשקעות בנויה אך ורק על נתונים פיננסיים וניתוח של תעשיית המשחקים - ואין היא מתייחסת להליכים היצירתיים שצריך לעבוד בדרך למשחק מלא. אם היא אכן תצא לפועל, זה יעלה שאלות מעניינות בקשר לכמה שתעשיית המשחקים הפכה לצפויה, וכמה "מחזורי ההמשכים" של סדרות המשחקים הפופולריות הפכו למדוייקים ולעוסים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:38 13.02.2012 | ראשון ראשון (אורח)

    ראשון

  2. 2

       | פורסם ע"י