הרשמה

Mass Effect 3 הזדהב

זה מוכן: Bioware חתמה את Mass Effect 3 ושלחה את המאסטר לשכפול המוני

 בקרוב אצלנו: משחק התפקידים Mass Effect 3 הזדהב - ואם לא יהיו עיכובים לא צפויים הוא יגיע אלינו בתאריך היציאה הצפוי שלו - 9.3.12 (או שלושה ימים קודם אם אתם במקרה בארצות הברית). "אחרי מאמץ מדהים של הקבוצה שלנו, אני גאה להכריז ש-Mass Effect 3 הזדהב", כתב מפיק המשחק קייסי הודסון בחשבון הטוויטר שלו.

משחק מזדהב כשאולפן הפיתוח שלו חותם את הגירסה הסופית שלו - ושולח אותה לשכפול המוני. בימים עברו זה אמר שהמשחק מוכן וגמור, ושלא יעשו בו עוד שינויים. כיום, כשאפשר לשחרר פאצ'ים ושינויים למשחק גם לאחר יציאתו דרך הרשת, משמעות ההזדהבות פחות קריטית - אך עדיין משמחת: זה אומר שב-Bioware עמדו בלוח הזמנים, ושהמשחק המצופה יגיע ללא עיכובים או איחורים לחנויות המשחקים.

ב-Mass Effect 3 הגיימרים ישלטו שוב במפקד שפרד, ויצילו את העולם (ככל הנראה) מאיום של גזע עתיק של חייזרים-רובוטיים שמעוניין לחסל את כל החיים האורגניים בגלקסיה. מדובר במשחק האחרון בטרילוגיה הראשונה של Mass Effect, ולפי Bioware הוא יסיים את סיפורו של שפרד שהוצג במשחקים הקודמים. עם זאת, בחברה אישרו שהם מתכוונים להוציא משחקים נוספים בסדרה - שככל הנראה יספרו סיפור חדש שיתרחש באותו עולם.

 

Mass Effect 3 צפוי להיות אחד המשחקים הגדולים ביותר של שנת 2012, ואם אפשר לשפוט לפי המשחקים הקודמים גם מתחרה די כבד על תואר "משחק השנה".  מי שלא מעוניין לחכות עד מרץ, יוכל להתנחם בדמו של המשחק, שצפוי להגיע ל-PC ולחנויות המקוונות של ה-Xbox 360 והפלייסטיישן 3 כבר בשעות הקרובות. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:59 14.02.2012 | סקסי ושובב סקסי ושובב (אורח)

    היי באתי היום לדבר איתכם על משהו. שמתם לב שבזמן האחרון אף אחד לא נכנס לvgames וזה בגלל סיבה אחת פשוטה. הסיבה היא שהאתר העיף את הקטגוריה סקסי ושובב מהמשחקים אז אנא החזירו את זה וכך גם הגולשים יחזרו.

  2. 2

    14:33 14.02.2012 | k k (אורח)

    כן אני פרשתי לGAMER.CO.IL
    UDUDY לנצח

  3. 3

    15:58 14.02.2012 | ddd ddd (אורח)

    זה בגלל שהוא היה סגור כמה זמן (או לפחות אני לא הצלחתי להיכנס אליו) אני חשבתי שהוא נסגר עד שבדקתי לא ממזמן.
    אני חושב שעוד אנשים חושבים שהוא סגור.
    בכול מקרה מחכה בכליון עיניים למשחק מאס אפקט הראשון היה מעולה והשני היה ממש מופתי לא יכול בכלל לדמיין מה יהיה בשלישי

  4. 4

    17:41 14.02.2012 | רועי רועי (אורח)

    האתר הזה כל שניה נופל מה נסגר איתכם כבר חודש שיש איתו בעיות אתם לא חושבים לסדר את הבעיה?

  5. 5

       | פורסם ע"י