הרשמה

הוכרזו: Pokemon Black & White 2

לראשונה בתולדות סדרת פוקימון: המשך ישיר ללהיטי ה-DS

 חייבים לתפוס את כולם: נינטנדו הכריזה על שני המשחקים הבאים בסדרת פוקימון, ולמרבה ההפתעה מדובר בהמשכים ישירים למשחקים הקודמים.

סדרת פוקימון, שמוכרת בישראל בזכות סדרת האנימציה הפופולרית, היא סדרת משחקי תפקידים וותיקה שיוצאת לקונסולות המשחק הניידות של נינטנדו. מטרת המשחקים היא להפוך למאמן-פוקימונים מצטיין, ללכוד כמה שיותר מהמפלצות החמודות האלה, לנצח בקרבות מול מאמנים אחרים ולהציל את עולם-הפוקימונים מקנוניות שונות ומשונות של צוות רוקט המרושע. 

משחקי המשך ישירים, כאלה עם הספרה "2" אחרי השם, אינם נפוצים בממלכת הפוקימונים: נינטנדו נוהגת לחלק את משחקי הסדרה המרכזיים ל"דורות" (כל דור מוסיף על קודמו עוד סוגים של פוקימונים), כשבכל דור יוצאים מספר משחקים המסומנים בצבעים (למשל: פוקימון צהוב, פוקימון ירוק וכדומה). בדרך כלל שני המשחקים הראשונים בכל דור יוצאים במקביל - כאשר משחק שלישי מצטרף אליהם במועד מאוחר יותר.

הפעם החליטה נינטנדו שהגיע הזמן להמשכים סטנדרטיים יותר: שני המשחקים החדשים, Pokemon White 2 ו-Pokemon Black 2, ימשיכו את הסיפור של שני משחקי ה-DS שיצאו לפני כשנה.

יש לציין שלא מדובר בשני משחקים שונים לגמרי: ההבדל בין משחקים שונים באותו "דור" של פוקימונים בדרך כלל קטן, ומסתכם בדרך כלל בשורה של חפציפ פוקימונים בלעדיים לכל משחק ומשחק - כאשר העלילה והמשחקיות עצמה זהות לחלוטין. גיימר אחד לא אמור לרכוש את שני המשחקים במקביל - אלא להשתמש בתכונות הקישוריות של המשחקים כדי להחליף עם חבריו חפצים ופוקימונים נדירים.

 

 המשחקים, שתאריך יציאתם עדיין לא הוכרז, יצאו לקונסולת ה-DS הוותיקה, ולא לקונסולת ה-3DS החדשה יותר. עם זאת, מכיוון שהקונסולה החדשה יכולה לקרוא גם משחקים ישנים יותר - ניתן יהיה לשחק במשחקים החדשים גם בקונסלה התלת-ממדית (ללא האפקט התלת-ממדי). 

ומה עם הרפתקאת פוקימונים תלת-ממדית חדשה? גם היא תגיד, סביר להניח, במוקדם או במאוחר - וכעת נראה כי נינטנדו מעדיפה להשיק דור פוקימונים חדש לגמרי לקונסולת ה-3DS שלה במקום גירסה משופרת לדור הישן. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:58 26.02.2012 | אחד שחושב שהוא לא יודע אחד שחושב שהוא לא יודע (אורח)

    אני אישית לא שיחקתי מעבר לרובי וספיר
    אבל איך אפשר להמשיך את העלילה אחרי שמנצחים את הליגה
    ואם זה המשך אז זה אומר שאפשר להעביר את הפוקימונים שכל החרשנים בטח לא מסיימים את המשחק לפני שכל ה6 הפותחים הם רמה 100
    או שאתה צריך להתחיל משחק חדש בתור נוב שמקבל פוקימון רמה זיבי
    ואז זה בעצם משחק שונה אבל אם אותו דור של פוקימונים

  2. 2

    17:19 26.02.2012 | מסביר לזה שמעלי מסביר לזה שמעלי (אורח)

    בכל משחק אתה יכול להעביר פוקימונים מהמשחק הקודם, אבל זה תלוי ברמה שלהם. ככל שהפוקימונים שאתה מעביר ממשחק אחד לחדש ברמה גבוהה יותר, בעוד שלך יש פחות תגים, ככה הם פחות יצייתו לך. התגים גורמים לפוקימונים ברמה מסוימת לציית לך (לדוגמה, התג הראשון מאפשר לפוקימונים שהעברת עד רמה 20 לציית לך וכו').

  3. 3

    19:15 26.02.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    לא חשבתי שלמישהו באתר הזה יהיה אכפת מפוקימון חוץ ממני חחחח נחמד לטעות בנושא הזה

  4. 4

    22:02 26.02.2012 | ilan12belo ilan12belo (אורח)

    מצפה בקוצר רוח

  5. 5

    23:33 26.02.2012 | LL LL (אורח)

    לא יכל לחקות. BLACK

  6. 6

    15:24 27.02.2012 | איש איש (אורח)

    אני האמת שיחקתי בקלסיקות - רד, ילוו, בלו, וסילבר. לפני שבוע הבטרייה הפנימית מתה. האמת שכמעט בכיתי :(

  7. 7

    14:30 28.02.2012 | Kantopic Kantopic (אורח)

    ל-1, BLACK ן-WHITE נגמרו באופן קצת שונה. התמודדת נגד הליגה אבל במקום האלוף התמודדת עם הסוג של יריב שלך (הוא היה אחד היריבים במשחק) ואז הוא נעלם.. לא זוכר בדיוק מה קרה כי גמרתי אותו כשהוא יצא אבל אני זוכר שהיה למשחק סוף פתוח לחלוטין.

    וד"א, עוד לא ידוע אם המשחקים באמת יהיו המשך ישיר למשחקים הקודמים, זה שיש בשם שלהם 2 זה רמז עבה, אבל עוד לא נחשף שום דבר עליהם מלבד השם. (והצורות החדשות של קיורם)

  8. 8

    04:36 16.08.2015 | אש קאצ'אם אש קאצ'אם (אורח)

    חחח אהבתי שהייתם צריכים להסביר בתחילת הכתבה מה זה פוקימון

  9. 9

       | פורסם ע"י