הרשמה

שובו של הדרקון

עכשיו זה רשמי: המשך רוחני למשחק הפולחן Panzer Dragoon יגיע השנה ל-Xbox 360

 דרקו הפך לדרקון: מיקרוסופט הודיעה באופן רשמי כי היא מתכוונת לשחרר המשך רוחני לסדרת המשחקים הנוסטלגית Panzer Dragoon. המשחק החדש, Crimson Dragon, מפותח על ידי יוקיו פוטטסוגי, מי שפיתח את המשחקים המקוריים בסדרה הנוסטלגית. המשחק החדש יגיע במהלך השנה הנוכחית לחנות הווירטואלית Xbox Live Arcade, ויהיה מיועד למשחק באמצעות מצלמת הקינקט.

למי שלא זוכר, המשחק הראשון בסדרת Panzer Dragoon יצא במקור כאחד ממשחקי ההשקה של קונסולת הסטורן הוותיקה של סגה. המשחק נחשב עד היום לאחר ממשחקי הסטורן המוצלחים ביותר - ומאז יציאתו הסדרה התרחבה והגיעה גם לפלטפורמות משחק נוספות, ביניהן המחשב האישי, הפלייסטיישן 2 וה-Xbox המקורית.

המשחק האחרון בסדרה, Panzer Dragoon Orta, יצא בשנת 2002 לקונסולת ה-Xbox וזכה להצלחה גדולה - אך מאז הסדרה לא חזרה לסיבוב נוסף.

המשחקיות בסדרה מבוססת על רכיבה על דרקון ממוגן וענקי תוך כדי לחימה עיקשת באויבים רבים. מדובר במשחק ירי על מסילה: השחקנים יכולים לשלוט במיקומו של הדרקון על המסך ולהשפיע על מהירות הטיסה שלו - אך הם אינם שולטים על מסלול הטיסה עצמה (בדומה למשחקי טיסה תלת-ממדיים רבים אחרים מאותה תקופה). גם המשחק החדש, Crimson Dragon, יפעל על אותו עקרון - רק שהפעם השליטה בדרקון תעשה באמצעות תנועות גוף בלבד, אותן תזהה מצלמת הקינקט.

 

Crimson Dragon הוא לא הפתעה גדולה למי שעוקב אחרי הכרזות על משחקי הקינקט: במיקרוסופט הודיעו זה מכבר כי פוטטסוגי עובד על משחק ייעודי לחיישן התנועה שלהם, ושחובבי Panzer Dragoon וודאי יאהבו אותו. הפרוייקט נקרא עד היום Project Draco - ורק עכשיו מיקרוסופט חשפה אותו באופן רשי, כולל שמו הסופי ותמונות מהמשחק.

השאלה הנשאלת היא האם משחק תעופה על דרקון באמצעות מחוות תנועה הוא רעיון טוב: למי שלא זוכר, סוני שחררה משחק המבוסס על קונספט דומה סמוך להשקת קונסולת הפלייסטיישן 3 שלה: משחק בשם Lair, שהשתמש בחיישני התנועה וההטיה המובנים בבקר הפלייסטיישן כדי לשלוט בדרקון לוחם. הבעיה: מערכת השליטה לא ממש הטיבה עם המשחק - שנזכר עד היום כאחד המשחקים הגרועים ביותר שיצאו לקונסולה של סוני.

נקווה שמיקרוסופט לא תיפול לאותו פח - ותצליח להחזיר את משחקי התעופה-על-דרקונים לתהילת שנות ה-90 שלהם. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:14 28.02.2012 | BloodIust BloodIust

    doesnt matter Im first

  2. 2

    17:26 28.02.2012 | hells angel hells angel (אורח)

    2nd, BTW it seems lame

  3. 3

    07:33 29.02.2012 | CooKie Monster CooKie Monster

    תבוא לPS3 !!!1

  4. 4

       | פורסם ע"י