הרשמה

יוביסופט חושפת את Rayman Legends

מנוע גרפי חדש ותכנים בלעדיים ל-Wii U: יוביסופט חושפת רשמית את ההמשך ל-Rayman Origins

 ריימן חוזר שוב: אחרי שבשבוע שעבר נפוצו שמועות לגבי משחק המשך אפשרי ל-Rayman Origins, השבוע אנחנו מקבלים אישור רשמי בדמות Rayman Legends - משחק הריימן הדו-ממדי הבא.

חשיפת המשחק נעשתה לאחר שטריילר שלו דלף לאינטרנט. ביוביסופט מתעקשים שהטריילר לא היה אמור לדלוף, והוא נועד ל"צרכים פנימיים בלבד". עם זאת, הטריילר חשף פרטים מעניינים רבים לגבי המשחק, כמו קיומו של מנוע גרפי חדש לגמרי, דמויות שחיקות חדשות ותמיכה מעניינת במיוחד בקונסולת ה-Wii U של נינטנדו:

 

כפי שניתן לראות לבד, המנוע הגרפי של Rayman Legends שומר על הסטייל המצוייר של המשחק הקודם - אך למרות זאת משתמש במודלים תלת-ממדיים של דמויות, מה שמאפשר לו ליצור אפקטים אמינים ומעניינים יותר של הצללה ומשחקי אור וצל. 

גרסת ה-Wii U של המשחק תכלול ככל הנראה מספר בונוסים מיוחדים: ראשית, היא תאפשר שיתוף פעולה הדוק יותר בין מספר שחקנים שמשחקים במשחק במקביל. לפי הטריילר, השחקן שישתמש בבקר הטאבלט של הקונסולה יוכל לשלוט במידה מסויימת על עולם המשחק ובכך לעזור לשחקנים האחרים להתקדם בשלבים.

האפשרות המעניינת יותר משתמשת בטכנולוגית ה-NFC של בקר ה-Wii U, שיכולה לאפשר לו "לסרוק" אובייקטים פיזיים בצורה אלחוטית ולקבל מהם מידע (בדומה לטכנולוגית ברקוד, רק משוכללת יותר). בטריילר נראים שחקנים שסורקים לתוך המשחק שלל צעצועים שנכנסים לעולם המשחק ומסייעים להם בשלבים: כך למשל ניתן יהיה לסרוק צעצוע בצורת לב כדי לקבל תוספת בריאות. 

יש לציין שביוביסופט לא אישרו שכל המאפיינים הנ"ל יגיעו בסופו של דבר גם למשחק הסופי. "הוידאו הזה נועד להיות סרט הדגמה פנימי בלבד, והוא לא מייצג בשום דרך את המשחק הסופי, או את הקונסולות הסופיות", נכתב בהודעה מהחברה.

עם זאת, החברה כן הסכימה לחשוף ש-Rayman Legends אכן נמצא בפיתוח, כשבראש המשחק עומד שוב מייקל אנסל, מפתח המשחקים הצרפתי המוערך שיצר את ריימן במקור וגם היה אחראי על המשחק הקודם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:37 30.04.2012 | שדגכ שדגכ (אורח)

    סתומים.... לפי דעתי המשחק הזה יהיה מעפן על המחשב כי הוא בשני ממדים ולא כולם אוהבים אותם

  2. 2

    21:16 30.04.2012 | 7 אתה ילד 2000 7 אתה ילד 2000 (אורח)

    יום אחד אולי תבין מה זה גיימינג אמתי

  3. 3

    21:30 30.04.2012 | ש ש (אורח)

    מסכים עם 9 ואני לא הוא

  4. 4

    23:16 30.04.2012 | אוף איתכם... אוף איתכם... (אורח)

    עם המגיבים טראש (כי אם ראשון לא מספיק בואו נוסיף גם שני שלישי ובסוף שבת)
    אבל גם עם ויגיימס. הכתבה הייתה יכולה להיות עדכון של ההדלפה, והגרפיקה לא, ואני מצטט, יוצרת אפקטים אמינים ומעניינים יותר של הצללה ומשחקי אור וצל, אלא עשויה מפלסטלינה. הלוואי וזו תהיה רק תוצר ראשוני ושבסוף הם יחזרו לגרפיקה המצוירת המגניבה מאוריג'ינס... אחח, גראפיקה מדהימה...
    נ.ב. אני יודע שדמויות שחיקות אלו דמויות שאפשר לשחק איתן, אבל זה עלול להתפרש כמו דמויות שניתן לשחוק אותן בקלות, יעני לא מעניינות...

  5. 5

       | פורסם ע"י