הרשמה

Beyond Good and Evil 2 לדור הבא

ביוביסופט עדיין לא וויתרו על משחק ההמשך המסקרן - אך מבהירים שהוא לא יצא בדור הקונסולות הנוכחי

 בחורה עם ליפסטיק ירוק וחזיר נכנסים לפאב. הברמן שואל אותם, "אתם באים לכאן הרבה"? החזיר נאנח ועונה - רק בדור הבא. הבדיחה הלא ממש מוצלחת הזאת היא תמצות מדוייק של החדשות האחרונות מבית יוביסופט - שהבהירה במהלך סוף השבוע שהיא עדיין עובדת על Beyond Good and Evil 2 - אך שהמשחק יצא רק בדור הקונסולות הבא.

Beyond Good and Evil היה משחק שיצא לקראת סוף תקופת דור הקונסולות הקודם, וזכה להערכת מבקרים גדולה מאוד. המשחק תיאר את עלילותיה של ג'ייד, צלמת בעולם מושחת ומסוכן, שהחליטה להלחם בשולטים בו ולחשוף את האמת כדי לשחרר את העולם מאחיזתם. למרות הציונים הטובים של המשחק, ג'ייד וחבריה לא הצליחו לחדור ללבבות הגיימרים, ומבחינת מכירות BGaE היה אכזבה עצומה.

במשך שנים רבות היה די ברור שביוביסופט לא יפיקו משחק המשך לכשלון הקופתי שלהם - אך לפני מספר שנים הודיע מייקל אנסל, מי שהיה המפתח הראשי של המשחק הראשון, שהוא מתחיל לעבוד על המשך שכזה - ומעט מעריצי המשחק המקורי נכנסו לאקסטזה.  למרבה הצער - למעט ההכרזה ראשונית על ההמשך בשנת 2008, יוביסופט לא ממש חשפה פרטים על ההמשך הנ"ל - ובשלב מסויים השלימו מעריצי המשחק עם זה שהוא ככל הנראה בוטל.

כעת, מסתבר שעדיין יש תקווה. "אנחנו נמצאים בשלב יצירת המשחק, בו אנחנו מתמקדים בלעשות את המשחק הטוב ביותר שאנחנו יכולים", אמר אנסל בראיון, "אני יכול להגיד שמדובר במשחק שאפתני מאוד, ושאנחנו צריכים טכנולוגיה מתקדמת כדי לעמוד בכל השאיפות האלה. אנחנו מתמקדים במשחק. אנחנו קודם יוצרים אותו, ורק אז בודקים מה הוא צריך כדי לרוץ. אנחנו לא אומרים 2013 כי אנחנו פשוט לא יודעים מתי זה יצא."

 

הדברים של אנסל אישרו, לכל הפחות, שהמשחק שלו עדיין נמצא בפיתוח. הם גם רומזים בצורה מאוד ברורה שלדור הקונסולות הנוכחי הוא כבר לא יגיע - פשוט כי הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360 יהיו חלשות מדי כדי להריץ אותו. זה ככל הנראה אומר שיקח עוד הרבה זמן עד שנשמע שוב על המשחק הזה - אבל כל עוד אנחנו יודעים שהוא לא בוטל אנחנו מוכנים להתמודד עם זה.

מי שפספס את Beyong Good and Evil המקורי ומעוניין לשחק במשחק הרפתקאות-פעולה נהדר ומקורי יכול להוריד את גרסת ה-HD שלו בחנויות הווירטואליות של קונסולות הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:44 08.05.2012 | יהונתן יהונתן (אורח)

    חח בדיחה דווקא מוצלחת.

  2. 2

    12:54 08.05.2012 | האחד מפירנצה האחד מפירנצה (אורח)

    אין על המשחק הזה פשוט משחק ענק
    הלוואי שהדור הנוכחי באמת חלש מדי מכדי להריץ אותו
    זה אומר שהמשחק הבא יהיה פשוט אדיר
    ומקווה שלא יהרוס לי את הזכרונות מהמשחק הראשון
    שהיה פשוט בכמה רמות מכל משחק אחר בתקופה שלו
    עם עלילה מדהימה ומשחקיות כנ"ל

  3. 3

    15:55 08.05.2012 | GAMER GAMER (אורח)

    יש אותו למחשב ? *-* הוא נקרא קטלני

  4. 4

    15:45 09.05.2012 | פלוצקאלאמבה פלוצקאלאמבה (אורח)

    נו ברור, הגראפיקה מטורפת, והקונסולות לא טובות מספיק.
    ואם זה יוצא למחשב - הביטורנט יאנוס את ג'ייד למוות.
    מסקנה: יוביסופט פחדנים.

    למרות שהמשחק הראשון היה לא פחות ממדהים.

  5. 5

    17:14 07.10.2016 | MaorVered66 MaorVered66

    בדיחה קורעת

  6. 6

       | פורסם ע"י