הרשמה

משחק חדש ל-Family Guy

אחרי ה-RPG של South Park, גם "איש משפחה" זוכה למשחק חדש

 לא רק ל-South Park מגיע משחק: חברת Activision הכריזה אמש על משחק חדש המבוסס על סדרת הטלוויזיה "איש משפחה". המשחק, שיקרא Family Guy: Back to the Multiverse נמצא בימים אלה בפיתוח והוא מיועד לקונסולות המשחק - אם כי עדיין לא ידוע מתי בדיוק הוא יצא, האם הוא יהיה משחק להורדה דיגיטלית או שמא משחק באורך מלא, ומתי הוא יגיע לחנויות.

מה שכן ידוע הוא ש-Back to the Multiverse יהיה מבוסס על פרק יחיד של סדרת האנימציה: Road to the Multiverse. הפרק הזה, שנחשב לאחד המוצלחים בתולדות הסדרה, פתח את העונה השמינית שלה, וכלל שלל עולמות מקבילים בהם ביקרו בריאן וסטואי בעזרת שלט טלוויזיה.

 

Back to the Multiverse לא יהיה משחק ה-Family Guy הראשון בהסטוריה: בשנת 2006 הוציאה חברת המשחקים 2K משחק לפי "איש משפחה" לדור הקונסולות המקורי. כמו המשחק העתיק - גם המשחק החדש צפוי לכלול את כל המדובבים המקוריים מהסדרה המצויירת, ולפי Activision הפעם גם הכותבים המקוריים יצטרפו לחגיגה כדי לכתוב את עלילת המשחק.

"איש משפחה" קצת איבדה מקרנה בשנים האחרונות, אך נחשבה עד לאחרונה לאחת מסדרות האנימציה המצחיקות והמקוריות ביותר בטלוויזיה. אנחנו מקווים ש-Activision ילכו בדרכה של Obsidian, שעובדת בימים אלה על משחק AAA לפי הסדרה המתחרה South Park - ולא יצרו משחק זניח ולא מוצלח שמתבסס אך ורק על המותג ולא נותן ערך נוסף למעריצים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:33 08.05.2012 | c c (אורח)

    activision יהרסו את המשחק עם משחק בסיס חבילת DLC בשווי 100 דולרים חדשים

  2. 2

    12:35 08.05.2012 | דשגשד דשגשד (אורח)

    אני יכל להתערב שהם יעשו מזה משחק יריות
    ומולטיפלייר
    וכואופ
    ויחידת הרחבה ב 60 דולר
    כצפוי לאקטי

  3. 3

    14:03 08.05.2012 | CooKie Monster CooKie Monster

    לא אכפת לי מי היא החברה , אבל אני קונה את זה

  4. 4

       | פורסם ע"י