הרשמה

Kingdom Hearts חוזר לקונסולות הביתיות

אחרי שמונה שנים של גלות בקונסולות הניידות, האם סדרת Kingdom Hearts סוף סוף חוזרת לנייחות?

 הגיע הזמן: בראיון שערך טצויה נומורה, מפיק סדרת המשחקים Kingdom Hearts, הוא רמז על כך שהמשחק הבא בסדרה יחזור לקונסולות המשחק הביתיות - מקום ממנו נעדרו משחקי הסדרה מאז שיצא Kingdom Hearts II ב-2004. 

Kingdom Hearts היא סדרה של משחקי תפקידים שמערבבים בין דמויות שונות מהמשחקים של חברת Square-Enix (בעיקר מסדרת Final Fantasy שלה) לבין הדמויות של אולפן הסרטים דיסני. זה כנראה המשחק היחיד בעולם שמאפשר לכם להלחם במפלצות ענקיות ומפחידות ביחד עם דונאלד דאק וגופי - וזו כנראה אחת מהסיבות שהסדרה הפכה להצלחה גדולה מאוד בעולם.

למרות ההצלחה, בשנים האחרונות "נדדה" סדרת המשחקים הזאת למחוזות יחסית נידחים, לפחות בכל הקשור לגיימרים המערביים שלה: אחרי ששני המשחקים הראשונים שלה יצאו לקונסולת ה-PlayStation 2 - החליטו מפתחי הסדרה לזנוח את הקונסולה הנייחת ולהתחיל לעבוד על משחקי המשך ניידים: במהלך שמונה השנים האחרונות יצאו משחקים רבים בסדרה לקונסולות ה-PSP, ה-DS וה-3DS ולא אף משחק אחד לפלייסטיישן 3, ה-Wii או ה-Xbox 360.

יש לציין שמנקודת מבט יפנית, מדובר בהחלטה נבונה: ביפן שולטות קונסולות המשחק הניידות, כך שלמשחק שיוצא עבורן יש סיכוי גדול יותר להפוך ללהיט מכירות. במערב (ארצות הברית, אירופה וגם בישראל) המצב הפוך: אצלנו אוהבים בעיקר לשחק בבית, בסלון - ולאו דווקא במסך הקטן של הקונסולות הניידות. המשמעות הוא שגיימרים מערביים רבים פשוט פספסו את המשחקים האחרונים בסדרה, כי לא ממש עניינו אותם גרסאות מוקטנות של המשחק.

 

כעת, כך נראה, זה הולך סוף סוף להשתנות. "אני מרגיש שהגיע הזמן ש-Kingdom Hearts יחזור לקונסולות", אמר מפיק הסדרה ל-Game Informer בראיון שנערך לקראת יציאת המשחק החדש בסדרה, Dream Drop Distance, לשוק האמריקאי.

האם זה רמז לכך שבקרוב נשמע סוף סוף על Kingdom Hearts III, ההמשך "הרשמי" הראשון לסדרה מאז 2004? אפשר רק לקוות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:27 09.05.2012 | יששששששששש יששששששששש (אורח)

    ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
    יששששש
    יששששש
    אני מחכה לזה מלא זמן !

  2. 2

    18:05 09.05.2012 | leo leo (אורח)

    קינגדום הארטס 2 יצא ב2006

  3. 3

    14:30 10.05.2012 | תומר תומר (אורח)

    1.DDD כנראה הולך להיות המשחק עם המשחקיות הכי רחבה מאז kh2.
    2.kh2 הוא לא המשחק השני,המשחק השני הוא chain of memories לגיימבוי אדוונס.
    3.כנראה בסוף DDD יהיה סרטון "סודי" שיראה מה הולך לקרות בkh3.

  4. 4

       | פורסם ע"י