הרשמה

Angry Birds נכנסות למועדון המיליארד

את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק: הציפורים הזועמות הגיעו למיליארד (!) הורדות

 בלתי ניתנות לעצירה: חברת המשחקים Rovio הודיעה אמש כי סדרת משחקי Angry Birds שלה הגיעה לציון דרך נוסף - ועברה את קו מיליארד ההורדות.

"המשחקים של הציפורים הזועמות הורדו למעלה ממיליארד פעמים - תודה רבה לכל המעריצים המדהימים שלנו!", נכתב בהודעה הרשמית באתר החברה, "זו רק ההתחלה של הסיפור שלנו. אל תפספסו את ההכרזות על הפרוייקטים הבאים של Rovio!".

Angry Birds, משחק קז'ואלי שמאפשר לכם לשגר ציפורים זועמות כדי לחסל חזירים רשעים, הוא כנראה המשחק הסלולרי המצליח ביותר מאז ומעולם - ועכשיו אפשר להגיד כבר ללא חשש שמדובר באחד ממותגי העל של תעשיית המשחקים כולה. בחודש מרץ יצא הפרק החדש בסדרה, Angry Birds Space, והוכיח שוב מי המלך, כשהצליח למכור עשרה מליון עותקים בתוך שלושה ימים בלבד. 

 

חברת Rovio, שמפתחת את סדרת המשחקים, לא ממהרת להפקיד את ההצלחה שלה בבורסה. בעוד חברות כמו Zynga מיהרו להפוך לחברות ציבוריות ולהסחר בבורסות בחודשים האחרונים, ב-Rovio לא ממש ממהרים, מכיוון שלדעתם הם נמצאים רק בהתחלה. "השנה ממש מוקדם לנו להכנס לבורסה. יש יותר מדי דברים פתוחים, ואנחנו נמצאים בשלב מאוד מוקדם של מעגל החיים של ה-Angry Birds", אמר פיטר ווסטרבקה, מנהל השיווק של החברה.

בנוסף למיליארד ההורדות Rovio מרוויחה לא מעט כסף ממוצרים נלווים של הסדרה, כמו בובות, פוסטרים ומוצרי צריכה אחרים. סביר להניח שבשלב כזה או אחר תצטרף לחגיגה גם סדרת טלוויזיה של הציפורים (תמיד יש שמועות שאחת כזאת נמצאת בפיתוח), ולא נופתע אם נראה בשנים הקרובות גם סרט קולנוע באורך מלא בכיכובן.

ככה זה עם ציפורים זועמות - כשהן מתחילות לעוף אי אפשר לעצור אותן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:16 10.05.2012 | עו"ד אבי כהן עו"ד אבי כהן (אורח)

    מתמחה בזכויות אדם ובחיסול טרולים

  2. 2

    14:07 10.05.2012 | טרול טרול (אורח)

    מתמחה בזכויות מפלתות ובחיסול עו"ד אבי כהן

  3. 3

    15:15 10.05.2012 | on_air on_air

    תמיד המשחקים הפשוטים הם המשחקים המבוקשים ביותר ככה זה

  4. 4

       | פורסם ע"י