הרשמה

נחשף Outernauts: פוקימון בחלל

המשחק הבא של Insomniac הוא שילוב של פוקימון, החלל החיצון ופייסבוק

 האנשים מאחורי Ratchet & Clank ו-Resistance חושפים את המשחק הבא שלהם: אולפן המשחקים Insomniac חשף אמש את Outernauts, משחק שנראה כמו שילוב די מגניב בין פוקימון לבין משחקי מדע בדיוני בחלל החיצון. החדשות הרעות: לא מדובר במשחק קונסולות ואפילו לא במשחק סלולרי - אלא במשחק שמיועד בשלב זה אך ורק לפייסבוק.

בחודשים האחרונים התחילו אנשי האולפן להתעניין יותר ויותר במשחקים סוציאליים, ואף פתחו מחלקה חדשה באולפן בשם Insomniac Click (מחלקה שמאוחר יותר "נבלעה" שוב תחת השם הכללי של האולפן, Insomniac Games). המשחק Outernauts יהיה התוצר הראשוני של ההתעניינות הזאת - ולפי מה שאומרים אנשי האולפן יש סיכוי שהוא ישנה מה שאנשים חושבים על משחקי פייסבוק.

"אנחנו רואים הזדמנות ענקית להגיע לקהל שונה לגמרי של גיימרים דרך פייסבוק", אמר מייסד האולפן, טד פרייס, "כפי שהדגמנו במהלך 20 השנים האחרונות בקונסולות המשחק, אנחנו בטוחים שנוכל לפתח ולשנות את ההגדרה של 'חווית משחק בפייסבוק'".

Outernauts יאפשר לשחקנים לטייל בכוכבים ואסטרואידים שונים בחלל, להלחם נגד מפלצות חמודות ופיראטי-חלל, ואף לגייס את האויבים שנצחתם לצד שלכם ולאמן אותם למלחמה. עדיין לא ברור כיצד, אם בכלל, יבוא לביטוי האלמנט החברתי של המשחק (שהרי זה משחק פייסבוק, מן הראוי שיהיה שם כזה), ומה המודל העסקי שלו.

 

כרגע עורכים אנשי Insomniac בדיקות בטא סגורות למשחק. בקרוב צפויה להפתח הבטא גם לקהל הרחב, לקראת השקה מלאה של המשחק בקיץ הקרוב. מי שתוציא לאור את המשחק תהיה חברת EA, השותפה החדשה של Insomniac אחרי שזו עזבה את סוני אחרי יציאת Resistance 3.

מי שקצת מתבאס מכך שהמשחק הבא של המפתחת המוכשרת הזאת יהיה משחק פייסבוק לא צריך לדאוג: ב-Insomniac עובדים במקביל גם על משחק AAA מושקע שעדיין לא נחשף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:12 10.05.2012 | POKEMON MASTER POKEMON MASTER

    יש סיכוי שהפייסבוק שלי יחזור להיות פעיל רק בגלל זה

  2. 2

    16:06 10.05.2012 | גדעון גדעון (אורח)

    תעשו טובה ויגיימס,תדייקו.
    משחק ה-AAA שאינסומניאק עובדים עליו נקרא overstrike והוא נחשף כבר ב-E3 הקודם.

  3. 3

    20:32 10.05.2012 | ??? ??? (אורח)

    לא אכפת לי מהמשחק פייסבוק - או שיהיה כישלון כמו כל משחק פייסבוק או שיהיה מגניב כמו מלא משחקים של אינסומניאק (העיצוב דומה לזה של החלק המצויר של ראצ'ט וקלאנק השלישי לPS3, ויהיה חמוד אם הם יהיו במשחק הזה)
    מה שאני מודאג ממנו זה שאינסומניאק עזבה את סוני - מה? כאילו אין יותר ראצ'ט וקלאנק? הם לא יופיעו בפלייסטיישן אול סטאר? הם חוברים לEA?!?!?!?
    אוף...

  4. 4

    17:30 13.05.2012 | blat blat (אורח)

    blat

  5. 5

       | פורסם ע"י