הרשמה

E3: מסיבת העיתונאים של יוביסופט

ממשיכים את E3 עם יוביסופט: Assassin's Creed 3, FarCry 3, Watch_Dogs ועוד

 שלב מסיבות העיתונאים של E3 ממשיך הלתחמם - והפעם זו תורה של יוביסופט, חברת המשחקים הצרפתית, לעלות על הבמה. אנשי יוביסופט יציגו את הפרוייקטים העיקריים שלה לשנה הקרובה החל מאחת בלילה (שעון ישראל).

בנוסף לסיקור חי ובעברית של המסיבה במתכונת "לייב בלוגינג" - את מסיבת העיתונאים הזאת תוכלו גם לראות ממש בחלון הזה, בנגן הוידאו שמתחת לפיסקה הזאת. שימו לב - מומלץ לפתוח שני חלונות במקביל של הכתבה הזאת - אחד בשביל לצפות בו בוידאו, ואחד נוסף בשביל להשאר מעודכנים בלייב בלוגינג העברי שלנו.

סיכום מסיבת העיתונאים

  • Watch_Dogs - משחק עולם פתוח טכנולוגי שנראה מאוד מאוד מרשים ומסקרן. עדיין אין תאריך יציאה, אבל כן הוצג דמו ארוך ומגניב לגמרי. הרעיון: עולם מרושת לגמרי, בו מי ששולט בטכנולוגיה יכול לדעת כל דבר על כל אחד - כל הזמן. הגיבור הראשי יקבל גישה לכל הכח הטכנולוגי הזה, ויוכל לפרוץ לרשתות סלולריות, מצלמות אבטחה ועוד. 
  • Assassin's Crees III הוצג במלוא הדרו: יהיו יערות מושלגים, התנקשויות במחנות צבאיים ולחימה בבעלי חיים. 
  • FarCry 3 הוצג - המשחק הזה הולך לכלול הרבה איים, הזיות, טריפים ואפילו שדיים. 
  • Wii U - יוביסופט הולכת לתמוך ב-Wii U. יש משחק זומבים מסתורי, והוצג גם דמו של Rayman Legends עם שליטת Wii U מגניבה שתאפשר לכמה שחקנים לשחק יחד ולעשות דברים שונים בהתאם לסוג השלטים בהם הם משחקים. האמת? זה נראה טוב.
  • ShootMania - הרבה יריות, הרבה קהילות. על הבמה נערך קרב בין שתי קבוצות של גיימרים מקצועיים, ונראה שיוביסופט תנסה למצב את המשחק הזה כ"ספורט אלקטרוני".
  •  Splinter Cell: Blacklist - הוצג טריילר חדש (ראינו כבר טריילר במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט).
  • Avengers - הוצג טריילר סינמטי ולא גיימפליי למשחק ה-Wii U / קינקט של "הנוקמים". 
  • Just Dance 4 - עוד משחק ריקודים בסדרה המאוד מצליחה הזאת.

לייב בלוגינג - זה מה שכתבנו בזמן אמת:

00:57 - יאללה, עוד מסיבת עיתונאים לאוסף. הסטרים מוכן, הקפה גם - אפשר להתחיל.

00:59 - הקריין מבקש מהנוכחים באולם להתיישב כי זה עומד להתחיל. 

01:06 - וזה מתחיל. באיחור. ובריקודים. איי קיד יו נוט - ריקודים.

01:07 - לא, באמת - הם רוקדים לצלילי ראפר מתלהב. לא באנו לכאן בשביל לראות משחקים או משהו כזה? 

01:08 - הריקודים, שהיו פרומו ל-Just Dance 4, נזכרו. "משחק הריקודים המצליח ביותר בעולם", אומרת אאישה טיילר, המנחה הלא כל כך קשורה של הערב. 

01:10: לאאישה מצטרף טובוסקוס אחד, שאמור להיות תופעת רשת. או משהו. אני לא שמעתי עליו. נראה שעכשיו, סוף סוף, יתחילו לדבר על משחקים, כי אאישה אומרת ש"החיים הם הדלק שמתניע את המשחקים שלנו".

01:11 - Farcry 3. "הולך לשנות את הדרך בה אתם משחקים". אאישה מפנה את הבמה (סוף סוף!) לטובת המפיקים של המשחק. 

01:12 - בניגוד ל-Farcry 2, הפעם לא משחקים קורבן - האי שינה אתכם, ועכשיו אתם משחקים את הצייד. טריילר שמתחיל בבחורה, ילידת האי, עם ציצי בחוץ (רואים פטמות! בטריילר של משחק וידאו! זה... חדש), שמספרת לכם שאתם לוחמים. 

01:14 - ועכשיו מתחיל גיימפליי. נראה שכמו ב-Crysis 3 גם כאן יש חץ וקשת. וג'ונגל. 

01:17 - מג'ונגל יחסית בתולי עברנו למבנה ממולכד, ועכשיו למחנה צבאי. יש יריות ופיצוצים ולא מעט דם וקללות. ביחד עם הציצים ממקודם - זה בהחלט עושה רושם של משחק לבני 18 ומעלה. 

01:20 - ועכשיו הגענו לאיזור הזייתי מלא במסכי טלוויזיה, אשליות ודימויים משונים. המשחק הזה נראה מ-א-ו-ד משונה, ומאוד שונה משני ה-FarCryים הקודמים. בסינגל פלייר יש קבוצת איים שלמה שאפשר לחקור (לא אמרו בדיוק כמה - אבל זה יהיה יותר משלושה). באחד מהאיים יש אפילו נמר!

01:21 - הלאה למשחק הבא! אאישה חוזרת לבמה ומציגה את Splinter Cell: Blacklist, שכבר הוצג מוקדם יותר אצל מיקרוסופט.

01:23 - טריילר הכרזה סינמטי, שקצת מטופש לראות אחרי שכבר ראינו גיימפליי אצל מיקרוסופט.

01:25 - המשחק הבא: Avengers: Battle for Earth, עם טריילר ראשון. וולברין נלחם בוונום - אף אחד מהם לא היה בסרט עצמו, מה שמוכיח שכל העסק מבוסס על הקומיקס. כמו כן - זה טריילר סינמי שלא מייצג גיימפליי.

01:27 - עכשיו אאישה עוברת להתמקד ב-Wii U. היא מתכוונת לתמוך בקונסולה הבאה של נינטנדו מההתחלה - כאשר מותג הדגל ל-Wii U יהיה Rayman Legends. 

01:29 - גיימפליי של Rayman Legends - על ערכות פיתוח מוקדמות של Wii U. על הבמה. בלייב. לפני מסיבת העיתונאים של נינטנדו. הגרפיקה נראית הרבה יותר "ממוחשבת" מזו של Rayman Origins. יש דמות בה שולטים באמצעות הטאבלט של ה-GamePad - שחקן אחד שולט בריימן בשלט רגיל, ושלט נוסף בדמות החדשה, שעוזרת לו על ידי הימום אויבים, הזזת פלטפורמות וכו'. עד חמישה שחקנים יוכלו לשחק בו זמנית - גם עם שלטי Wii רגילים.

01:32 - עדיין ריימן. נראה שהקשר בין ה-GamePad למשחק עובד כמו שצריך, וזה נראה די כיפי. עושה תאבון למסיבת העיתונאים של נינטנדו מחר - שאולי עוד יכולה להפתיעה ולהציג דברים מגניבים ממש. 

01:34 - המשחק הבא: משחק אקסקלוסיבי ל-Wii U, למבוגרים, עם זומבים. טריילר סינמטי (לא גיימפליי) עם הרבה זומבים ודם.

01:36 - יקראו לזה Zombi U. נראה מעניין. זה המשחק שהוצג בשנה שעברה בתור Killer Freaks, אבל די השתנה במהלך השנה הזאת, ועכשיו מתמקד בזומבים. בטח נראה גיימפליי מחר אצל נינטנדו. 

01:37 - ועכשיו טריילר כללי ליוביסופט ב-Wii U. יהיה משחק Rabbids חדש, ויהיה משחק כושר חדש, ומדחר בפואט חגד, ומשחק קארטינג חדש, ו-Just Dance 3. וגם Assassin's Creed III, שבטח עוד יוצג. למעשה - הוא מוצג ממש עכשיו. יאללה מתנקשים יאללה!

01:39 - טריילר חדש ל-Assassin's Creed 3. קונור המתנקש פורץ לשדה קרב טיפוסי במלחמת העצמאות האמריקאית - ומנצח לבדו לא מעט מחיילי האמפריה הבריטית. 

01:42 - האם נראה גם דמו? המפיק של המשחק עולה לבמה לספר קצת על המשחק החדש. מספר על המהפכה האמריקאית, שהיתה נקודת מפנה לא רק בתולדות ארצות הברית, אלא גם בתולדות העולם. קונור המתנקש יפגוש שלל דמויות מפתח במהפכה האמריקאית - והנה יש לנו דמו ראשון!

01:43 - ניו אינגלנד, יער מושלג. קונור רץ בין העצים והסלעים בעקבות חבורת צבאים, ואז עובר לזנק בין ענפי העצים. נראה שהטיפוס על העצים יהיה זהה לטיפוס על הבניינים מהמשחקים הקודמים בסדרה. קונור צד לו צבי - אבל אז מגיע זאב כועס. אופס!

01:45 - קרב עם זאבים, שנראה מאוד דומה לקרבות מול טמפלרים. קונור מתקרב למחנה צבאי, מלא באוהלים. מסתבר שאת הצבי הוא צד בשביל לספק לאחד מאנשי המחנה. יש לציין שאף אחד לא מתרגש לראות את קונור שם, למרות הלבוש המעט משונה שלו. 

01:47 - קונור רוכב על סוס, בדרך לחפש מישהו שנמצא ב"מבצר" - כנראה יעד ההתנקשות הבא שלו. הוא יורד מהסוס ועובר לקפץ בין העצים, מנצל את הגובה שלו בשביל להתנקש בחיילי האויב. מערכת הקרב נראית מוכרת, אבל יש סוף סוף אנימציות חדשות. אחרי הקרב קונור מתפנה לרדוף אחרי יחייל אחד שמנסה לברוח. הוא מאגף אותו בין העצים - ואז מתפנה לנסות לחדור ל"מבצר" האויב. 

01:49 - אחרי טיפוס על כמה סלעים ועצים, קונור מצליח להסתנן למבצר הבריטי. הבריטים נראים אנשים די רעים, שמענים את המתיישבים האמריקאיים בשביל הכיף. מכאן הדרך להריגת היעד קצרה - וזה סוף הדמו.

01:51 - המשחק יכסה 30 שנה - לפני, בזמן ואחרי מלחמת העצמאות האמריקאית. יהיו אויבים משני צידי המלחמה, כמו גם בעלי חיים (דובים! זאבים! חתולים?) שיהיה צריך להתגבר עליהם.  

01:52 - אאישה חוזרת לבמה. מדברים על ספורט אלקטרוני. לא משחקי ספורט, אלא ספורט אלקטרוני. אני מניח שזה הולך להוביל ל-Shootmania, כי ברקע סידרו הרבה עמדות PC. 

01:54 - טובי (שדניאל אמר פה בתגובות שהוא וידאו בלוגר מצליח ורמז שאני צריך להתבייש בזה שאני לא מכיר אותו. אז אני מתבייש) יתחרה באאישה במשחק קבוצתי של Shootmania - והמנצח יוכל להנחות את המשך מסיבת העיתונאים. אני מקווה ששניהם יפסידו. 

01:57 - מזמינים שלל כוכבי ספורט אלקטרוני שיעזרו לאאישה ולטובי לנצח. בנות נגד בנים. אלופות Counter-Strike רוסיות וכמה Gimbo's שנראים מרוצים מעצמם. עכשיו מסבירים על החוקים של המשחק שאנחנו הולכים לראות - קרב מהיר של שלושה סיבובים. סוף סוף זה מתחיל. 

01:59 - זה נראה כמו Unreal, רק בסביבה יותר גדולה, ועם פחות כלי נשק (אבל זה בגלל הגבלת הנשקים של הסיבוב עצמו, אני מניח). קבוצת הבנים נצחה. אפשר להרשם לבטא כבר עכשיו באתר של Shootmania. 

02:02 - אאישה לא מפסידה בכבוד - וממשיכה להנחות את האירוע למרות שטובי ניצח. הלאה למשחק הבא.

02:03 - בעצם, לא משחק - משחקים. מצגת של משחקי אונליין של יוביסופט: Trials Evolution פותח, אחריו The Settlers Online (משחק דפדפן), ואז Ghost Recon Online. 

02:04 - מנכ"ל יוביסופט, איב גילמור, עולה לבמה לספר קצת על העתיד של החברה. הוא יעשה את זה במבטא צרפתי מזעזע. "אני רוצה להראות לכם פרוייקט חדש שאנחנו עובדים עליו". הכרזה על משחק חדש! האח! הידד!

02:05 - נראה שזה הולך להיות משחק שיתמקד במלחמת סייבר. וירוסים, מחשבים, שליטה בטכנולוגיה. חברות פרטיות שולטות בעצם בעולם, אוספות מידע על האזרחים, שולטות בערים וכדומה.  

02:06 - למערכת ששולטת בעולם קוראים CTOS - היא אוספת מידע משלל מקורות שונים, יודעת עליכם כל מה שצריך לדעת ואם זה לא מספיק - היא גם שולטת בכל העולם - וברגע שיפרצו אליה זה יהיה מאוד מבאס. יש מצב שלמשחק קוראים Turn Out the Lights. או CTOS. 

02:07 - זה משחק עולם פתוח בו לא רק שאתם חופשיים לפעול בעיר - אלא יכולים להפוך את העיר לכלי הנשק שלכם. זמן לדמו!

02:10 -  הגיבור שלנו מסתובב בעיר שנראית די מגניבה - אנשים הולכים סביבו, מדברים בסלולרים וכדומה, נראה מפורט יותר מ-GTA (לפחות מ-GTA IV). 

02:11 - אפשר לעשות האקינג לרשת הסלולרית, מה שיוצר בלגן מסביב. הגיבור שלנו משתמש בבלגן הזה כדי להתגנב למועדון. 

02:13 - אחרי שיחה ארוכה, ממשיכים להסתובב במועדון. אפשר לצותת לשיחות טלפון של אחרים, לקבל עליהם מידע בזמן אמת ובטח עוד דברים. הטכנולוגיה בהחלט משחקת תפקיד חשוב במשחק הזה - הגיבור מצותת לשיחה וכך מבין שעלו עליו והוא צריך להתחיל לברוח. 

02:14 - הוא הולך מכות עם מאבטח ואז בורח בחזרה לרחוב. התחיל לרדת גשם. הוא מוציא אקדח מהכיס, ואז פורץ את רשת הרמזורים ויוצר תאונת דרכים. ואז - קרב יריות. הכל עובר ל-Slow motion. יש מערכת Cover דינמאית (הגיבור תופס מחסה מאחורי מכוניות).  

02:17 - והנה הגיבור שלנו מצא את האיש שהוא חיפש (וניסה להרוג אותו). הוא הורג אותו, ואז מתחבר לרשת מצלמות האבטחה ברחוב כדי לברוח. ואז עוברים לדמות אחרת שצריכה להגן על הגיבור כשהוא בורח. ואז הדמו נגמר. 

02:18 - למשחק יקראו Watch_Dogs. והוא נראה מאוד מאוד מסקרן. 

02:20 - וסיימנו. חייב להודות שבינתיים, וכנראה רק בזכות Watch_Dogs, זו היתה מסיבת העיתונאים הכי מפתיעה והכי מעניינת. השלב הבא - סוני.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:08 05.06.2012 | JOKER JOKER (אורח)

    יוביסופט עשו צחוק מעצם בקטע של הריקוד
    מחברה כזאת חשובה ציפיתי ליותר

  2. 2

    01:08 05.06.2012 | TrollFace.jpg TrollFace.jpg

    הייתי מוכן לסבול את הריקודים אם הזמר עם המיקרופון הקוקסינלי הזה לא היה נכנס.

  3. 3

    01:16 05.06.2012 | דניאל דניאל (אורח)

    לא מכיר את טובי? הזה שעושה ליטרלים לטריילרים שהוזמן בשנה שעברה למסיבת העיתונאים של יובי? אחד הווידאו-בלוגרים המצליחים ביותר?

  4. 4

    01:19 05.06.2012 | דניאל דניאל (אורח)

  5. 5

    01:27 05.06.2012 | yossi465 yossi465

    toby make that show

  6. 6

    01:59 05.06.2012 | אוף... אוף... (אורח)

    אהבתי את ריימן אוריג'ין בגלל הדברים המגניבים שהיו בו, כולל הגרפיקה המצויירת המגניבה.
    הגרפיקה הממוחשבת החדשה... די הורסת ומגעילה. המשחק נראה כאילו עשו אותו מפלסטלינה...
    יותר מזה, כשלמשחק של ריימן היו פיצ'רים אקסקלוסיביים לקונסולה של נינטנדו, מה שקרה זה ריימן רייבינג ראבידס.
    אתם רוצים את זה שוב?!? עד שריימן הצליח לקום לתחייה בעזרת ריימן אוריג'ינס, עכשיו באים והורסים את זה עם ריימן פלסטלינה?!?
    אני באמת לא יודע אם אקנה את המשחק הזה, למרות שאני מאוהב בריימן וכנראה אוכל לשחק בו...

  7. 7

    02:03 05.06.2012 | מי מי (אורח)

    "אני מקווה ששניהם יפסידו"

    זה היה טוב.

  8. 8

    02:05 05.06.2012 | בולבול הקבולבול בולבול הקבולבול (אורח)

    פשוט מסיבת עיתונאים מדהימה, מרשים כמעט בכיתי

  9. 9

    02:06 05.06.2012 | בולבול הקבולבול בולבול הקבולבול (אורח)

    אחלה של E3 עד עכשיו!

  10. 10

    02:08 05.06.2012 | TrollFace.jpg TrollFace.jpg

    ילד, לך לישון, יש מחר בית ספר.

  11. 11

    02:23 05.06.2012 | Bezo Bezo

    באמת שעד עכשיו UBISOFT הביאו את המופע הכי טוב...: )

  12. 12

    03:14 05.06.2012 | WarFox89 WarFox89

    יא אללה איזה הפצצת מידע ה - E3 הזה |-:< שונא את התקופה הזאת ....
    תודה וייגיימס על הלייב בלוגינג והתרגום בלייב והסיקור המלא ..
    פשוט עבודת קודש לגיימרים מה שאתם עושים כאן ! כבוד!

  13. 13

    21:17 05.06.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    ויגיימס אלה טיגריסים לא נמרים

  14. 14

    15:32 06.06.2012 | בולבול הקבולבול בולבול הקבולבול (אורח)

    אחלה של E3 עד עכשיו!

  15. 15

    16:25 06.06.2012 | .... .... (אורח)

    טובוסקוס? מי שכתב את זה הוא ילד קטן או סתם אנאלפבת?

  16. 16

    15:37 07.06.2012 | שליו שליו (אורח)

    בושה שאתה לא מכיר את טובי! בנאדם גאון, מעריץ שלו כבר שנים.
    "מקווה ששתיהם יפסידו" איזה יבש אתה! קצת הומור לא יזיק!
    אם למישהו בא לראות סרטון מחווה שעשיתי לטובי מוזמן:

  17. 17

       | פורסם ע"י