הרשמה

סוני: The Last Guardian עדיין קיים

אחד הנעדרים הבולטים של E3 עדיין בפיתוח - ויצא "כשיהיה מוכן"

 אל תתנו לעובדה ש-The Last Guardian לא הגיע גם השנה ל-E3 לבלבל אתכם. המשחק, אחד מהמבטיחים והמסקרנים ביותר לפלייסטיישן 3, לא בוטל ולא התאדה - הוא פשוט עדיין לא מוכן. 

"יש לנו צוות שעובד קשה מאוד, וזה עדיין לא הזמן הנכון לעדכן את הקהל הרחב במה שקורה", אמר שהוהיי יושידה, ראש מחלקת הפיתוח של מותג PlayStation, כשנשאל למה לא ראינו גם השנה את המשחק המסקרן. כשנשאל מאוחר יותר האם סוני בכלל מתכננת להוציא אי פעם את הפרוייקט הזה לאור, הוא היה נחרץ במיוחד: "סוני חייבת! המשחק ייצא לאור".

The Last Guardian הוא הפרוייקט החדש של Team ICO, אחד מצוותי הפיתוח המוערכים ביותר באולפני המשחקים היפניים של החברה. הצוות היה אחראי לשניים מהמשחקים המצליחים ביותר של הפלייסטיישן 2, ICO ו-Shadow of the Colossus. המשחק הבא שלו, שצפוי לצאת לקונסולת הפלייסטיישן 3, אמור להיות המשך רוחני לשני אלה, ונמצא בפיתוח כבר שנים רבות.

מהמעט שידוע על המשחק, הוא יכלול חברות אמיצה בין ילד לבין יצור ענק, חצי כלב-חצי ציפור. השניים יצרכו לשתף ביניהם פעולה כדי להתגבר על מכשולים שונים, במה שנראה כמו שילוב של שני המשחקים הקודמים של Team ICO: מצד אחד שיתוף הפעולה בין הדמויות שאנחנו מכירים מ-ICO, ומצד שני היצור הענקי והקסום שכבר ראינו כמותו ב-Shadow of the Colossus.

 

למרות הקונספט המבטיח והכשרון המוכח - The Last Guardian כנראה נתקל בהרבה מאוד בעיות ותקלות בתקופת הפיתוח שלו, וכלל לא ברור באיזה שלב של פיתוח הוא נמצא, והאם הוא אי פעם ייצא לאור. 

במהלך השנה האחרונה נטשו שניים מבכירי Team ICO את עבודתם בסוני (אחד מהם, במאי המשחק פומיטו אואדה, ממשיך לעבוד על המשחק כעצמאי), מה שלא מבשר טובות על הדרך בה הפרוייקט הזה מתקדם. The Last Guardian נעד תמידית מתערוכות המשחקים השונות בשנים האחרונות, מה שגם גורם ללא מעט אנשים לפקפק על טיבו או כל קיומו.

עם זאת, בסוני מבטיחים שהמשחק אכן ייצא ביום מן הימים - ואנחנו בהחלט מקווים שזה אכן יהיה המצב. לכו תדעו, אולי נראה אותו בתערוכת המשחקים TGS היפנית המתקרבת. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:06 06.06.2012 | ראשון ראשון (אורח)

    ראשון
    אני בובי בוטן!

  2. 2

    17:16 06.06.2012 | TheBaker TheBaker


    מה עם המשחק הזה?!

  3. 3

    17:18 06.06.2012 | TheBaker TheBaker

    שכחתי לומר שאני כבר לא זוכר איפה אבל אמרו שזה יצא למחשב

  4. 4

    23:00 06.06.2012 | עכיכע עכיכע (אורח)

    thebaker- המשחק כבר יצא בתוך משחק להורדה בpsn, xbox live ובמחשב

  5. 5

    00:39 07.06.2012 | אבי אבי (אורח)

    יש לי שלשול קטן

  6. 6

       | פורסם ע"י