הרשמה

דלפו פרטי הסוף החדש של Mass Effect 3

וגם: חבילת מולטיפלייר חדשה תתמקד בכדור הארץ

 הקיץ מתקרב, ואיתו הסוף המורחב של Mass Effect 3. משתמש באתר הקהילתי Reddit פרסם את מה שכנראה יהיה תיאור המוצר של Mass Effect 3: Extended Cut, חבילת ההורדה שתרחיב את הסוף המעט מאכזב של משחק התפקידים המצליח.

מייד לאחר יציאת המשחק, התלוננו רבים ממעריציו על הסוף שלו, שלטענתם לא סגר את כל קצוות העלילה כפי שהמפתחים הבטיחו שיעשה טרם יציאתו. בעקבות הביקורת, החליטה Bioware להחזיר את הצוות של המשחק לעבודה על הרחבה לסוף הזה, מעין "גירסת במאי" שתטפל בתלונות של הגיימרים.

"Mass Effect 3: Extended Cut הוא סוף מורחב ל-Mass Effect 3. סצנות נוספות ואפילוג מורחב יחשפו את ההשפעה של בחירתו של שפרד על עתיד הגלקסיה", נכתב בתיאור המוצר הקצר, שאמנם לא חושף יותר מדי פרטים חדשים על ה-DLC הזה, אבל בהחלט פותח את התאבון לקראתו.

הסוף המורחב של Mass Effect 3, שיכלול כמובן את כל השחקנים המקוריים מהמשחק, צפוי לצאת במהלך הקיץ הקרוב, ויינתן להורדה בחינם לכל השחקנים שכבר רכשו את המשחק המלא.

 

בנוסף לפרטים על הסוף המורחב, חשף המשתמש ב-Reddit את קיומה של חבילת הרחבה נוספת למצב המשחק ההמוני של Mass Effect 3 - שתתמקד הפעם בכדור הארץ.

Mass Effect 3: Earth יהיה השם של החבילה, שתכלול שישה קלאסים חדשים לבני-אדם, שלושה כלי-נשק חדשים ושלוש מפות חדשות. עד כה יצאו כל חבילות ההרחבה של המשחק בחינם, ויש לקוות שגם חבילה זו לא תדרוש מהשחקנים תשלום נוסף.

"הלחימה מגיעה לשלב הקטלני ביותר שלה כשגורל הבית נמצא על הכף! Mass Effect 3: Earth מוסיף עוד מצבי משחק, ציוד, ומפות חדשות לריו, וואנקובר ולונדון. החבילה תכלול שלוש כלי נשק חדשים: רובה סער "Piranha", אקדח Acolyte, ו-Light machine gun בשם Typhoon. שש קלאסים חדשים לבני אדם יהיו זמינים גם הם: Destroyer, Paladin, Demolisher, Slayer, Shadow ו-Fury", נכתב בתיאור המוצר של חבילת ההרחבה

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:42 12.06.2012 | Spride Spride

    ראשון!!!

    נחכה לטרילוגי ואז נצרף אותו לספרייה שלי!

    ראשון!!!

  2. 2

    11:51 12.06.2012 | alon116 alon116

    איזה יופיייייייי

  3. 3

    17:48 12.06.2012 | ברוך כהן ברוך כהן (אורח)

    לצערי, ההתנהגות הבריונית של EA גרמה לי לא לקנות את המשחק.
    מעניין יהיה לראות את גירסת הבמאי אבל.

  4. 4

    19:16 12.06.2012 | רובי רובי (אורח)

    3- אנשים כמוך צריך להרוג.
    קנה את המשחק בגלל האיכות מה אכפת לך מה EA עושים ומה הם לא, לעזעזל... ועדיין לא ציינתי בכלל שכל ההרחבות שהם שיחררו עד עכשיו לאונליין היו בחינם.
    גם שהם משחררים בחינם אנשים עוד מתלוננים.

  5. 5

    20:38 12.06.2012 | נעמי נעמי (אורח)

    הרחבה של חרא זה עדיין חרא.
    הכוונה היא באמת רק לסוף המטופש, שאר המשחק היה מעולה. אבל בחיי שלא מעניין אותי לראות איך ביוור מנסים להתמודד עם הסיום הגרוע שלהם.

    4 - לא כל כך מהר. ההרחבות בחינם היו בעיקר כדי לנסות לצמצם נזקים אחרי הכעס הגדול על סיום המשחק. שלא לדבר על זה שהרבה מקורות טוענים שהסיום היה כמו שהיה בגלל דרישה של EA לסוף מאוד ספציפי שיהיה פתוח יחסית, כדי שממנו תוכל לצאת סדרת המשחקים הבאה שנמצאת ביקום של ME.
    וסליחה, הדרישה שלהם לשחק את המשחק רק דרך אוריג'ין לא מעצבנת ומיותרת? ושאי-אפשר לקנות את המשחק דרך סטים אלא רק דרך המערכת המקרטעת שלהם - לא מעצבן?

  6. 6

    07:46 13.06.2012 | DareDevil DareDevil

    לא, לא מעצבן.
    קטנוני וילדותי מאוד לומר אחרת.

  7. 7

    10:39 13.06.2012 | נעמי נעמי (אורח)

    6 - EA רוצים לנגוס בנתח של steam? סבבה, לגיטימי, שיהיה להם לבריאות. אבל כשהם מציעים חלופה שמתפקדת הרבה פחות טוב, ואומרים לי שזוהי הברירה היחידה שלי, כשאני כבר רגילה למערכת שמתפקדת בצורה הרבה יותר מהירה וטובה - כן, זה מעצבן.
    תעשה הפרדה בין קטנוניות לשם קטנוניות לבין לעמוד על הזכויות שלך כצרכן והזכות שלך לקבל תמורה הגונה לכסף שלך.
    החברות יעדיפו לתת לך כמה שפחות בכמה שיותר. כל עוד תמשיך לשתוק ולקבל כל שינוי (לרעה!) בהכנעה - המערכת תראה בהתאם.

  8. 8

    20:43 16.06.2012 | אני אני (אורח)

    אפשר גם לקנות עותק פיזי בחנות, הנה, חלופה מהירה ונוחה שעובדת מצויין. סתם להטפל לקטנות האוריג'ין הזה... כן, זה דפוק גם מבחינתם, אבל לא ברמה שעושים מזה.

  9. 9

    10:44 18.06.2012 | נעמי נעמי (אורח)

    8 - תסביר לי איך קניית המשחק בחנות היא חלופה נוחה ומהירה להורדה דרך האינטרנט? כי נראה לי שזה אמור להיות בדיוק ההיפך.
    חוץ מזה, אין לי שום סיבה לשלם עוד עשרות שקלים בשביל עותק פיזי שיעלה אבק על המדף.

  10. 10

    18:36 18.06.2012 | איתן איתן (אורח)

    לתגובה 8 - אני לא יודע בן כמה אתה, מה אתה עושה בחיים ואיזה רוחב פס אתה יכול להרשות לעצמך, אבל בתור סטודנט שיש לו אינטרנט מעאפן ולא הרבה זמן להשקיע במשחקי מחשב כמו פעם- תאמין לי שזה שהאוריג'ין עשה לי שמות בהורדת המשחק, ובגלל זה נאלצתי להוריד אותו שלוש (!!!) פעמים, שאני שורף איזה שבוע רק על ההורדה - זה כן עניין גדול. אז יופי, הם התנצלו על כל הבעיות, אבל הפעם הבאה שיכולתי לשבת ולשחק במשחק היתה אחרי חודש. בסטים הייתי סוגר עניין תוך יום.
    מכריחים אותך להשתמש במוצר שלא מתפקד, איך זה לא מעצבן?

  11. 11

       | פורסם ע"י