הרשמה

לקראת המכירות הפומביות: Diablo 3 מהדק אבטחה

בליזארד מתכוננת לפתיחת בית המכירות הפומביות לכסף אמיתי - ומהדקת את תנאי האבטחה

 It's all about money: בליזארד מתכוננת לפתוח בקרוב את בית המכירות הפומביות של Diablo III גם לעסקאות שייעשו בכסף אמיתי, במקום רק במטבעות זהב שניתן להשיג במשחק עצמו כפי שהיה נהוג עד עכשיו. כדי שהמעבר לשימוש בדולרים יהיה חלק - מהדקת החברה את תנאי השימוש במשחק.

החל מיום שישי, כל מי שירצה להוסיף כספים לחשבון ה-Battle.net שלו, יצטרך להוסיף לחשבון שלו את ה-Authenticator, אמצעי אבטחה נוסף שמספק לשחקנים סיסמה מתחלפת ייחודית, בלעדיה אי אפשר להתחבר לשרתי המשחק. ה-Authenticator זמין כאפליקציה חינמית לסמארטפונים, כמחזיק מפתחות בתשלום (שניתן להזמין מאתר החברה) או כשירות טלפוני - ובלעדיו לא יהיה ניתן להשתמש בכסף אמיתי בבית המכירות הפומביות.

"אנחנו מבינים שזה יוצר צעד נוסף לשחקנים שרוצים להתחבר לשרתים, אבל אנחנו חושבים שהשכבה הנוספת הזאת של אבטחת-חשבון תעזור לייצר סביבת מסחר בטוחה יותר לכל השחקנים", אמרה בליזארד על השינוי בתנאי השימוש של המשחק. 

 

פתיחת בית המכירות הפומביות מגיעה לאחר ששחקנים רבים דיווחו על פריצות לחשבונות המשחק שלהם, ועל האקרים שהצליחו לרוקן מהם מאות אלפי מטבעות זהב וחפצים נדירים. כיום, כשבית המכירות הפומביות עדיין משתמש אך ורק במטבעות פנים-משחקיים, "גניבה" כזאת היא לא עניין נורא: לא מדובר בכסף אמיתי, כך שגם אם הוא נגנב זו לא טרגדיה גדולה - ובליזארד עצמה מחזירה בדרך כלל לשחקנים שחשבונם נפרץ את הכסף הגנוב.

עם זאת, ברגע שיהיה קישור ישיר בין המשחק לבין כסף אמיתי - גניבה בשרתי המשחק תהיה משמעותית יותר, וגם בליזארד לא תוכל להחזיר את הכספים בכזאת קלות, שכן כל החזר כזה משמעותו הוצאה כספית בשבילה.

השימוש ב-Authenticator אכן יוכל למנוע את מרבית מהפריצות לחשבונות המשחקים - ולמרות שבהחלט מדובר בכלי שדי מעצבן להשתמש בו - מדובר בהחלטה נבונה שעלולה למנוע מהשחקנים ומבליזארד עצמה הרבה עוגמת נפש בעתיד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:53 11.06.2012 | MUZIMUZI MUZIMUZI (אורח)

    ממש אין להם ברירה, אם לא יאלצו אנשים להשתמש בזה כל ההאקרים יחגגו על חשבונות של אחרים, אם לא היו מוצאים כזה פתרון, תוך יום היו מגיעות אליהם 1000 תלונות

  2. 2

    13:11 11.06.2012 | Landazar Landazar (אורח)

    אז למה לא הביאו את ה Authenticator ביחד עם המשחק ? חוצפנים האלה מבקשים שתשלם עוד כדי שתוכל להשתמש בשירות נוסף שלהם...

  3. 3

    14:10 11.06.2012 | WTF WTF (אורח)

    הם רוצים שנשלם עוד על התוכנה כדי שנשלם להם עוד כסף?
    נמאס כבר מה גיימרים הזונות פרימיום האלה, הם יעשו הול כדי להיות טובים. אולי זה לא מתבטא ב Diablo כ"כ. אבל נגיד BF3 זה פאקינג 50 דולר ואנשים קונים את זה כמו מטורפים. כולם זונות מחפשיר איך לרפות את האגו המעוך שלהם בגלל שהם לא יודעים איך לשחק אז הם משלמים בשביל להיות OP. גם אינעל החברות הזונות האלו רק כסף הם רוצות. מה מביא DLC של נשקים ל MP?!?! אני משלם על המחשקים באלה כדי להיות שווה לאחרים, אבל איך שזה נראה עדיף כבר משחקים של F2P.

  4. 4

    14:48 11.06.2012 | NappingSiren NappingSiren

    2 אתה יכול להוריד את זה עכשיו אפילו כנס לפלאפון שלך תרשום BATTLE NET ב MARKET תוריד את זה תכנס לאתר שלהם תשים את ש SERIAL במשתמש שלך וזהו...

  5. 5

    16:27 11.06.2012 | Jiddu Jiddu

    2 ו-3 התוכנה לא עולה כסף.
    תבדקו לפני שאתם מגיבים.

  6. 6

    16:30 11.06.2012 | m m (אורח)

    אז זה גם צעד נגד פראטיות

  7. 7

    18:17 11.06.2012 | qwe qwe (אורח)

    ל-5
    למה לבדוק? הם רואים שבאה רכבת שנאת בליזארד וממהרים לקפוץ עליה... ככה זה כשמקבלים מכות בבית...

  8. 8

    18:35 11.06.2012 | asdcas asdcas (אורח)

    ל3
    משחקי F2P זו גניבה, עזוב אותך, אתה משלם יותר ממשחק רגיל ורוב הפעמים הם באיכות יותר נמוכה.
    BF3 PREMIUM זו עסקה טובה לגיימרים, כל הDLC שהולכים לצאת מסתכמים ב75$, ככה שאתה חוסך 25$ אם אתה קונה את BF3 PREMIUM.
    הנשקים שאתה מקבל באים יחד עם ההרחבות האלה, אתה פשוט מקבל אותם מוקדם יותר, והם רחוקים מלהיות הכי חזקים, לדוגמה: כרגע הנשק הכי טוב לכמעט כל מצב זה הM16A3 שבא יחד עם המשחק.
    ואל איזה אגו אתה מדבר?
    1.הם משלמים פחות אם הם קונים BF3 PREMIUM.
    2.הרבה אנשים (גם אלה שהרבה, הרבה יותר טובים ממך) קונים את זה, למה? בגלל מה שכתבתי למעלה.
    3.זה ממש, אבל ממש לא עושה אותך OP, אז שוב, אני לא מבין אותך.

  9. 9

    06:35 13.06.2012 | LL LL (אורח)

    ל3
    קשה לתאר את הפידור שהולך פה.
    מי אמר לך שהתוכנה עולה כסף? אתה דיסלקט או משו?
    וגבי הפרימיום של BF3 את משלם חמישים דולר על 5 חבילות DLC שכל אחת עולה 15 דולר בניפרד. ככה שאתה משלם 25 דולר פחות אים אתה קונה את הפרימיום ואתה רוצה את כל המפות. אתה לא משלם את זה סתם כי אים היתה משלם את זה סתם...למה שישלמו את זה? למה מה חשבתה שזה יעני ארנונה על המשחק? מה אתה דפוק?

    אשכרה ילד מוכה כמו שמישו פה כתב.

  10. 10

       | פורסם ע"י