הרשמה

פרטים ראשונים על Call of Duty ל-Vita

מחלקת המבצעים החשאיים של Call of Duty יוצאת למשימה חדשה על ה-Vita

 אחד המשחקים המסקרנים ביותר של הפלייסטיישן ויטה סוף סוף נחשף: רשתות חנויות רבות העלו תיאור קצר של Call of Duty: Black Ops Declassified, d גירסת  ה-Vita של סדרת משחקי הפעולה המצליחה בעולם. Declassified נחשף כבר לפני כשנה, בתערוכת E3 של 2011 (אז עוד לא שמענו את שמו, אבל סיפרו לנו על "משחק Call of Duty שיגיע ל-Vita"), אך זו הפעם הראשונה בה אנחנו שומעים פרטים קונקרטיים על מה בדיוק צפוי להיות בו. 

ראשית, המידע החדש חושף ש-Declassified לא יהיה גירסה מסורסת של Black Ops 2 או רימייק של Black Ops המקורי, אלא משחק חדש לגמרי, שיעמוד בזכות עצמו. עדיין לא ידוע איזה אולפן משחקים פיתח אותו, אך נראה שמבחינת Activision מדובר בחלק מהקאנון הרשמי של סדרת Call of Duty.

"לפני שנוכל לנצח בעתיד - נצטרך לכתוב את ההסטוריה", נכתב בתיאור המוצר שעלה באתר Amazon: "בסיפור שייחשף בלעדית בקונסולת הפלייסטיישן ויטה, Call of Duty: Black Ops Declassified יחקור סיפור מקורי שיתרחש בעולם של Black Ops, עם קמפיין חדש לגמרי ומשימות Special Ops חדשות".

התיאור הזה לא חושף יותר מדי פרטים - אבל כן חושף דבר אחד מהותי בנוגע למשחק: בניגוד ל-Black Ops 2, שיתרחש בעתיד הקרוב - Declassified דווקא יתרחש בעבר, ויספר ככל הנראה על משימות חשאיות שעדיין לא שמענו עליהן. לא נופתע אם המשימות שייחשפו במשחק ה-Vita יהיו קשורות בצורה כזו או אחרת למשחק הגדול יותר.

 

בנוסף לסיפור, צפויה לכלול גירסת ה-Vita של המשחק גם מצב מולטיפלייר ייחודי משלה, ש"עוצב במיוחד לכבוד ה-PS Vita". לפי Amazon, המשחק יצא ביום האחרון של שנת 2012 - מה שאומר שתאריך היציאה לא יהיה במקביל ל-Black Ops 2.

Call of Duty יהיה מבחן מעניין וחשוב מאוד לקונסולת ה-Vita, שמתקשה להמריא מאז שהושקה בחודש פברואר. מכיוון שמדובר באחת מסדרות המשחקים המצליחות ביותר בהסטוריה - סביר להניח שאם המשחק הזה לא יצליח לשכנע גיימרים שהם צריכים לקנות לעצמם ויטה, אף משחק כבר לא יצליח לעשות זאת. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:36 20.06.2012 | ר ר (אורח)

    נשמה טוב מעניין איך היהנ איכות הגרפיקה שלו לויטה

  2. 2

    11:55 20.06.2012 | קקי קקי (אורח)

    מעניין :D

  3. 3

    15:15 20.06.2012 | fdgre fdgre (אורח)

    למי לעזאזל אכפת?!

  4. 4

    15:33 20.06.2012 | ף ף (אורח)

    3 תסתכל למעלה^

    זהו אני קונה ויטה סופי רק שתצא פריצה אני יקנה את הבנדל של AC זה מה שקנה אותי בתכלס כול השאר זה בונוס

  5. 5

       | פורסם ע"י