הרשמה

דיווח: בוטל Final Fantasy Versus XIII

האם המשחק שהיה אמור להחזיר את סדרת Final Fantasy לדרך המלך בוטל?

 בוטל? אתר המשחקים Kotaku מדווח כי משחק התפקידים Final Fantasy Versus XIII, שהיה בפיתוח כבר שנים רבות, בוטל על ידי Square-Enix. המשחק, ספין-אוף לפרק ה-13 בסדרת Final Fantasy, הפך בשנים האחרונות לתקווה הכי גדולה של הסדרה הוותיקה, והיה אמור להחזיר אותה לדרך המלך אחרי מספר משחקים מאכזבים.

יוצרי המשחק אמרו בשנים האחרונות שהם למדו לקחים רבים מהביקורות שהושמעו לגבי Final Fantasy XIII המקורי, ושבהשוואה אליו מדובר במשחק שיזכיר הרבה יותר את המשחקים המוקדמים יותר בסדרה. במהלך השנים האחרונות לא נחשף הרבה לגבי המשחק, שהיה אמור לצאת במקור במקביל ל-XIII, אך נדחה פעמים רבות.

לפי Kotaku, ב-Square-Enix לא מתכוונים להכריז באופן רשמי על ביטול המשחק, אלא פשוט לתת לו להשכח ולהעלם. בנוסף, האתר מספר שכל משאבי המשחק הפכו למשאבים של משחק ה-Final Fantasy הממוספר הגדול הבא (XV), כך שיכול להיות שהמשחק לא באמת בוטל, אלא פשוט "קודם" והפך לפרוייקט בסדר גודל אחר.

 

כך או אחרת, הביטול של Versus לא אומר שראינו את המילה האחרונה מעולם המשחק של Final Fantasy XIII. בחודש ספטמבר הקרוב אמורה Square-Enix להכריז על פרוייקטים נוספים הקשורים למשחק הזה - ההערכות כרגע מדברות על הכרזה של Final Fantasy XIII-3. 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י