הרשמה

Gamescom: הטריילרים החדשים של סוני

סוני לא התעצלה, והציגה בתערוכת Gamescom המון משחקים חדשים

 הכרזות הכרזות הכרזות: חברת סוני ניצלה את תערוכת Gamescom כדי להכריז על פרוייקטים חדשים, הן לקונסולת הפלייסטיישן 3, הן לקונסולת ה-Vita והן לזירה הסלולרית. במהלך מסיבת העיתונאים שלה, שנערכה אתמול בערב, הכריזו אנשי החברה על משחקים חדשים ומעניינים שיוצרים טובי המפתחים שלה, וצפויים לצאת במהלך החודשים והשנים הקרובים.

למעשה, יש כאלה שטוענים שכמות ורמת ההכרזות במהלך Gamescom היתה גדולה ואיכותית יותר מזו שהציגה החברה בתערוכת E3 הגדולה - וזו בהחלט לא הנחה שגוייה. להלן תמצות של כל ההכרזות שיצאו מבית סוני אתמול בערב:

Tearaway - משחק חדש ל-Vita, מבית היוצר של Media Molecule, היוצרת של סדרת משחקי LittleBigPlanet. המשחק המעניין הזה מציג עולם תלת-ממדי שעשוי כולו נייר, וידרוש מהשחקנים לפתור שלל פאזלים סביביתיים בעזרת מסך המגע, המצלמה והמיקרופון של הקונסולה הניידת של סוני. בהחלט נראה מבטיח:

Killzone Mercenary - משחק קילזון חדש לגמרי לקונסולת ה-Vita, שמפותח על ידי אולפן המשחקים Guerrilla Games - אותו אולפן שיצר את שלושת המשחקים המקוריים של הסדרה. מדובר בחדשות מרעננות, שכן בדרך כלל שמותג "גדול" מגיע לקונסולות הניידות של סוני, הדבר נעשה באולפני משחקים קטנים יחסית, ולא על ידי האולפנים המקוריים. 

Call of Duty: Black Ops Declassified - סוני חשפה גם את טריילר המשחקיות הראשון לגירסת ה-Vita של CoD; Black Ops, וגם הודיעה שהיא מתכוונת לשחרר חבילת באנדל שתכלול קונסולת Vita עם עותק של המשחק ונרתיק תואם. האמת? הטריילר לא נראה משהו, בעיקר בחזית הגרפית - אבל לכו תדעו, אולי Declassified עוד יפתיע.

Until Dawn - משחק אימה בלעדי לפלייסטיישן 3, שנראה מושפע מאוד מז'אנר ה"סלאשרים", שכולל סרטי אימה קלאסיים כגון יום שישי ה-13, סיוט ברחוב אלם ועוד. 

Rain - אולי המשחק המעניין ביותר שהוצג על ידי סוני, ומפותח על ידי אולפני המשחקים היפניים של החברה. ילד הופך לבלתי נראה, ומגלה עולם שלם של יצורים בלתי נראים שחושפים את עצמם רק כשמתחיל לרדת גשם. בלעדי לפלייסטיישן 3.

Puppeteer - עוד משחק מעניין של האולפנים היפניים של סוני, שמציג עולם מעניין של תאטרון בובות שקם לתחייה. בלעדי לפלייסטיישן 3.

The Last of Us - טריילר חדש לאחד המשחקים המצופים ביותר של סוני לפלייסטיישן 3, שמציג את הצד האפל של הדמות הראשית שלו:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:01 15.08.2012 | j j (אורח)

    חחח ממש צד אפל

  2. 2

    18:29 15.08.2012 | יעקב יעקב (אורח)

    1 אני מחכה לך פה במיטה

  3. 3

    23:23 15.08.2012 | yjh;j yjh;j (אורח)

    וואו סוני, כל הכבוד, לא מפסיקים להשקיע במשחקים חדשים

  4. 4

    11:11 16.08.2012 | כן כן (אורח)

    ממש צד אפל... הדבר היחיד שקשור לזה זה בשנייה האחרונה כשהוא אומר "i've been on both sides",השאר זה פשוט חלקים מסרטונים קודמיפ

  5. 5

    13:06 16.08.2012 | ל-6 ל-6 (אורח)

    מה זה קודמיפ זה קשור למיפ מפיניאס ופרב?

  6. 6

    16:52 16.08.2012 | השם השם (אורח)

    COD לוויטה נראה חרא !

  7. 7

    10:58 19.08.2012 | עידו עידו (אורח)

    ואו... אין ספק שסוני יצירתיים ומקוריים...
    הCOD נראה לא מושקע וחרא, וTHE LAST OF US נראה משחק טוב,
    אבל הסירטון לא חידש כלום...

  8. 8

       | פורסם ע"י