הרשמה

Steam גם במסך הגדול

הממשק המיוחד של Steam למסכי טלוויזיה יגיע בספטבר

 Steam בגדול: חברת Valve הודיעה כי היא מתכוונת להשיק גירסת בטא לממשק ה-Big Picture של חנות Steam במהלך חודש ספטמבר. גירסה זו נועדה במיוחד למסכי טלוויזיה, ותכלול ממשק משתמש ייעודי שישתמש באייקונים גדולים יותר, ויהיה מותאם לבקרי משחק אלחוטיים.

ממשק ה-Big Picture אמור לשרת את הגיימרים שמחברים את המחשב שלהם למסך הטלוויזיה בסלון, ומשתמשים במחשב הגיימינג שלהם כתחליף לקונסולת משחק. עד כה, לגיימרים אלה לא היה פתרון נוח לממשק של Steam, שמותאם למסכי מחשב: הניווט בממשק הנוכחי נעשה אך ורק בעזרת עכבר ומקלדת, האייקונים בו קטנים מאוד ולא תמיד נח לקרוא את הטקסטים המופיעים בו במסכים גדולים ורחוקים.

ה-Big Picture אמור לשנות את כל זה. ב-Steam מדברים על הממשק החדש כבר חודשים רבים, אך רק עתה הכריזו על התאריך בו הוא סוף סוף יושק. "בתחילת ספטמבר תוכלו להצטרף לבטא, ללחוץ על כפתור ולראות איך Steam מתאים את עצמו מחדש לטלוויזיה שלכם, עם תמיכה בבקר משחק ייעודי, וגם במקלדת ועכבר אם אתם אוהבים לשחק ככה", אמר גרג קומר מ-Valve.

 

ממשק ה-Big Play יהפוך את שירות Steam לדבר הכי קרוב שאפשר לקונסולת משחק, אך בחברת Valve מכחישים שמדובר בצעד ראשון בדרך להפיכת השירות לקונסולה של ממש, זאת למרות ששמועות לגבי קונסולת Steam ייעודית הפכו לנפוצות מאוד לפני מספר שבועות. עם זאת, לא מן הנמנע שחברות חומרה אחרות יחליטו להשתמש בממשק כדי להפיץ מעין "מחשב מותאם Steam" שיהיה מיועד לחיבור למסך הטלוויזיה בסלון. 

"הראנו את זה לאנשי חומרה, ואמרנו להם, 'תראו, אם זה כלי מוצלח שיעזור לכם לשווק את החומרה שלכם לחדרי סלון - זה נהדר", אמר גייב נאוול: "אם אתם רוצים להריץ את זה על גבי Windows זה אחלה, גם אם אתם רוצים להריץ את זה על גבי לינוקס זה בסדר", הוא הוסיף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:16 19.08.2012 | yossi465 yossi465

    יפה יפה. סטים צריכים מערכת הפעלה משלהם שבנויה במיוחד לגיימרים.
    היא תתצליח כניראה יותר טוב מWINDOWS וכול האחרות

  2. 2

    00:51 20.08.2012 | VGames VGames (אורח)

    הרמה של האתר הזאת ירדה ממזמן כבר לא כיף להיות כאן גם עם זה בגלל הכתבות שאתם כבר לא ממש עושים המון ובעיקר ברמה של הקהילות פה ובטח של הניהול כאן כמו שאתם שמים לב..

  3. 3

    03:03 20.08.2012 | מה אתה אומר... מה אתה אומר... (אורח)

    אני נכנס לכאן רק בגלל הספאם. האתר הזה מת ממזמן

  4. 4

       | פורסם ע"י