הרשמה

משבר OnLive: המנכ"ל עזב

המשבר ממשיך: סטיב פרלמן, המייסד והמנכ"ל של OnLive, עזב את החברה

 עסקים לא כרגיל: אחרי שחברת OnLive פיטרה את כל עובדיה ומכרה את כל הנכסים לחברת ההשקעות Lauder Partners, הודיע מנכ"ל ומייסד החברה, סטיב פרלמן, כי הוא עוזב אותה במטרה להתמקד בפרוייקטים אחרים. לא ברור אם פרלמן פוטר מהחברה על ידי הבעלים החדשים, או האם הוא בחר לעזוב בעצמו.

עזיבת המנכ"ל באה בניגוד להצהרות של החברה לאחר שינוי הבעלות שלה, אז טענו דובריה כי "עסקים כרגיל", וכי לא צפויים שינויים בהנהלה, בהתנהלות ובשירות שהיא מספקת למנוייה. בשלב מסויים אף נטען כי מרבית העובדים שפוטרו לפני העברת הבעלות יוחזרו לעבודותיהם - דבר שעדיין לא קרה. עם זו, ב-OnLive עדיין מבטיחים לגייס מספר גדול של עובדים חדשים, גדול יותר ממספר העובדים שפוטרו.

לא ברור אם ההצהרות ברבות מצד החברה נועדו ליצור מיצג שווא, או שמא מדובר בטעויות אורגניות, שנעשות פשוט כי מבנה החברה לאחר העברת הבעלות עדיין לא נקבע סופית. כך או אחרת - עזיבתו של פרלמן מבהירה סופית שהחברה נכנסה לשלב חדש לגמרי בחייה, וש-OnLive כבר לא תהיה אותה OnLive.

 

"סטיב יצר חברה יוצאת דופן שאף אחד אחר לא היה יכול ליצור", אמר גארי לאודר, יו"ר חברת ההשקעות שרכשה את OnLive, "הוא יזם ייחודי, ומגיע לו סטטוס אגדתי בעמק הסיליקון, כמייסד של חברות פורצות דרך". לאודר לא פירט מדוע פרלמן עוזב את החברה.

בשלב זה, מי שיחליף את פרלמן הוא צ'רלי ג'בלונסקי, מי שהיה עד עכשיו ראש המחלקה התפעולית של החברה. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלם של עשרות העובדים שפוטרו, עם כי לפני מספר ימים מיקרוסופט הביעה רצון להעסיק אותם, ואף ערכה יריד תעסוקה מיוחד לכבודם. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:03 28.08.2012 | אביב אביב (אורח)

    על שמתנהל בכדורגל כיום:
    1. הבעלים של הסיוטי הקציב 60 מיליון לבזבוזים (לבזבוזים, אתם קולטים? בסיטי מכניסה את האף וגורמת לשוק פקוע. חאבי מרטינס כמעט סגור בבאירן, אבל הסיטי הבזבזנית שוב מכניסה את האף וגורמת לעיכוב העסקה). רודוול נקנה כגיבוי ומחליף עתידי לבארי. מה יהיה עם רודוול אם מרטינס יגיע בכל זאת לסיטי?!
    2. קאקה, בן 30? אז מה? יש לו עוד שנתים-שלוש לשחק ברמות הגבוהות ביותר. אבל ריאל ממש "קברה" אותו. אם הוא לא נמצא בתוכניות של מוריניו, אז תנו לנו להתענג על שחקן כזה בקבוצה אחרת. אל תגידו שהוא קיבל מספיק הזדמנויות והיה פצוע. קאקה, במשחקים הבודדים שנתנו לו לשחק עלה בהרגשה שכל טעות שלו תנופח והוא יחזור לספסל. כך לא משקמים שחקן אחרי פציעה. וילנובה, מאמן צעיר וחדש הצהיר שואלדז הוא השוער מספר 1 בעולם, וגם הרבה מחמאות מחבריו לקבוצה, דווקא אחרי טעות שלו במשחק נגד ריאל. כך מחזקים ומגבים שחקן.
    3. אם זה נכון שטוטנהאם ויתרה על 10 מיליון כדי שמודריץ' לא יגיע לצ'לסי או ליונייטד, זוהי ממש טפשות מצד הנהלת טוטנהאם.

    4. שמתם לב שכל שחקן שמגיע לקבוצה מיד מצהיר שהיא הטובה בעולם ושחלום חייו לשחק בה? אוזיל, למשל, הצהיר שחלומו לשחק ביונייטד, ומה קרה אחרי שעבר לריאל? נמחק החלום הראשון ופתאם הוא חלם להגיע לריאל! טיאגו סילבה עבר לפ.ס.ז'. בסכום גבוה כמה ימים אחרי שהאריך את חוזהו במילאן?!

    5. זה שנתיים ששוק ההעברות הפך לשוק פרוע, והסוכנים חוגגים כל דרכם לבנק. נניח שצ'לסי (מבצעת רכש מאד מרשים) הייתה מסרבת לשלם לסוכן 6 מיליון לסוכן, כפי שעשתה היונייטד, וכך היו נוהגות כל הקבוצות, אז הסוכן היה בוודאי יורד משמעותית בדרישות העמלה שלו, כי השחקן עצמו שווה כל יורו ששולם עליו.
    6. רבים מבקרים את ליברפול, קבוצת פאר לכל דבר, שחווה ירידה בשנים האחרונות, אבל כיום היא סובלת ממדיניות הרכש בשנה האחרונה וממש תקועה עם שחקנים שרכש קינג דלגליש במחירים מופרזים.

    7. בתקופת הבצורת של טורס טענתי תמיד שהוא חלוץ מצוין ועוד יחזור לעצמו. גדולתו של טורס התגלתה דווקא בשער הרביעי של ספרד בגמר היורו כשפרגן ומסר כדור לשחקן אחר שהבקיע. הוא היה יכול להבקיע בעצמו, אבל העדיף למסור. צ'לסי תעשה טעות נוראית אם יספסלו אותו (לא מאמין שזה יקרה, אבל לך תדע מה יקרה אם ייכנס לתקופת בצורת).
    8. רוני נפצע וייעדר לפי הדיווחים כארבעה שבועות. לא שמענו מהיונייטד שהם בפאניקה ומחפשים חלוץ, כפי שעשה אדון מנצ'יני אחרי פציעתו של אגוארו.
    מספר 10 אומר שאוזיל וח'דירה כמעט ולא משחקים בריאל!!! נו, באמת? .
    הגיע הזמן ליישום הפייר פליי ולמדיניות אחידה מצד הקבוצות "הגדולות" לא להקצות כספים "לבזבוזים" אלא לחיזוק מתבקש במחירים סבירים.

  2. 2

    16:24 28.08.2012 | דג דג (אורח)

    משבר VGAMES: הקהל עזב

  3. 3

    16:52 28.08.2012 | קהל קהל (אורח)

    3 הקהל ב-GAMES.CO.IL

  4. 4

    21:00 28.08.2012 | 14/88 14/88 (אורח)

    הייל היטלר!

  5. 5

    07:16 29.08.2012 | הילה הילה (אורח)

    למה אתם לא מצנזרים את התגובות בעזרת שורות קוד?

  6. 6

    11:20 29.08.2012 | Achtung deutsche Achtung deutsche (אורח)

    Du bist schwein 6!!!

  7. 7

       | פורסם ע"י