הרשמה

Square Enix משחקת בענן

חדש מ-Square-Enix: צפו בפרסומות, שחקו במשחקים מלאים בדפדפן ללא תשלום

 OnLive בחוץ, Square-Enix בפנים: חברת המשחקים היפנית הכריזה על שירות משחקים אינטרנטי חדש בשם Coreonline. השירות, שהושק אתמול, מאפשר לגיימרים לשחק במשחקים מלאים דרך הדפדפן שלהם, כל זאת ללא תשלום ותמורת צפייה בפרסומות.

נכון להיום, זמינים בשירות שני משחקים בלבד: Hitman: Blood Money ו-Mini Ninjas. בהמשך השנה יגיעו אליו גם המשחקים Lara Croft and the Guardian of Light, Tomb Raider: Underworld ו-Gyromancer. כל המשחקים זמינים בענן, וניתן לשחק בהם דרך הדפדפנים פיירפוקס, כרום או אקספלורר.

כדי לשחק במשחקים צריך לעשות אחד משני הדברים: או לצפות בפרסומות, או לשלם כסף. צפייה בפרסומת של 10 שניות תקנה לכם חמש דקות של זמן משחק חינמי - אחריו תצטרכו לצפות בפרסומת נוספת וכן הלאה. אם תרצו, תוכלו לצפות בפרסומות ארוכות יותר בנות כדקה, שיפתחו לכם 25 דקות משחק. את "בנק הדקות" שלכם תוכלו לחלק בין המשחקים השונים בשירות. 

אם אתם אלרגיים לפרסומות, תוכלו לשלם חצי דולר תמורת שלבים אינדיוודואליים במשחקים, או 5-6.50 דולרים תמורת משחקים שלמים. לא משנה איך תבחרו לשלם - ההתקדמות שלכם תשמר על שרתי המשחקים, כך שתוכלו להפסיק לשחק ולחזור אליהם מתי שתרצו, וכמו כן תוכלו לבחור בתחילת המשחק את השלב ממנו ברצונכם להתחיל לשחק.

 

המודל הכלכלי של Square Enix בהחלט מעניין, וחבל שהוא מוגבל בשלב זה למשחקים ישנים יחסית, שכן יהיה יותר מסקרן לראות בכמה פרסומות גיימרים יהיו מוכנים לצפות כדי לשחק במשחקים החדשים של החברה, כגון Sleeping Dogs. 

ב-Square מבטיחים שהמשחקים רצים ב"איכות קונסולות" וברזולוצית HD. אם בא לכם לנסות - אתם מוזמנים להכנס לאתר השירות, אך שימו לב: בשלב זה השירות פועל בצורה המיטבית על מחשבי PC בלבד - במחשבי מקינטוש נתמכים בו רק חלק מהמשחקים, וגם אלה לא בצורה מושלמת. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:24 30.08.2012 | asdsad asdsad (אורח)

    התברך הרב אוכל החמוצים

  2. 2

    12:30 30.08.2012 | WarFox89 WarFox89

    פשוט מגעיל איך דוחפים היום פרסומות לכל דבר ולגיימינג בפרט.
    לראות פרסומות בכדי להמשיך לשחק ? אני מעדיף לקפוץ מהחלון או לשלם כמה גרושים בסטים בישביל לקנות את המשחק ולחסוך ממני את זה.

  3. 3

    13:56 30.08.2012 | lolerk53 lolerk53

    2, אתה מקבל משחקים בחינם בתמורה לפרסומות, זה פייר בהחלט.

  4. 4

    14:35 30.08.2012 | RU RU (אורח)

    זה לא כאילו שהפרסומות האלה יעזרו במשהו אני משחק ופשוט שם על mute בזמן הפרסומות ואני בטוח שעוד איזה 90 אחוז מהאנשים שמשחקים דרך האתר השה עושה ככה אז הפרסומות לא קשורות זאת פשוט אחלה דרך לשחק משחקיים איכותיים בחינם

  5. 5

    18:37 30.08.2012 | ל1 ל1 (אורח)

    אני המצאתי את זה.
    וזה יתברך הרב אוכל החמוצים. עם י'.

  6. 6

       | פורסם ע"י