הרשמה

טאבלט משחקים חדש מ-Archos

מה נראה כמו Vita, מתנהג כמו iPad ומריץ אנדרואיד? טאבלט המשחקים החדש GamePad

 עדיין אין לכם טאבלט? אולי כדאי שתחכו לאוקטובר: חברת Archos הציגה את ה-GamePad, טאבלט מבוסס משחקים שהיא מתכוונת להשיק בהמשך השנה. ה-GamePad יכלול מסך מגע בגודל 7 אינץ' (קטן יותר משל ה-iPad, גדול יותר משל ה-Vita) בנוסף לכפתורים פיזיים שיקלו על השליטה במשחקים.

הטאבלט יריץ את גירסה 4.0 של מערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד (ICS). לדבי הנרי קרוהס, מנכ"ך Archos, "כששחררו לראשונה את אנדרואיד 4.0 והתחילו לתמוך באופן רשמי ומובנה בבקרי משחק - החלטנו שאנחנו רוצים לבנות את ה-GamePad". 

מבחינת מיתוג, ה-GamePad נראה כמו גירסה גדולה ומוזרה יותר של ה-Vita: מסך המגע הגדול תופס את רוב שטח הפנים של הקונסולה, סידור הכפתורים מזכיר מאוד את זה של הפלייסטיישן (ארבעה חצים בצד שמאל, ארבעה כפתורים פנים בצד ימין, סטיקים אנלוגיים ומה שנראה כמו כפתורי כתף). לא ידוע אם הטאבלט יתמוך בפלטפורמת PlayStation Mobile, שתאפשר לו להריץ משחקים מבית סוני בצורה רשמית וחוקית.

 

מבחינה טכנית, ידוע שטאבלט המשחקים הזה יכלול מעבד כפול ליבה במהירות 1.5GHz, וכרטיס גרפי עם ארבע ליבות - אך מלבד פרטים אלה עדיין לא ידוע עליו הרבה.

מה שכן ידוע הוא המחיר - 150 אירו, שהם כ-750 שקלים. זול בהרבה מאייפד ואפילו מה-Vita, ודומה למחיר של ה-3DS ושל טאבלט הנקסוס 7 של גוגל -  מה שבהחלט יציב אותו בעמדה תחרותית מעניינת, כשיצא בחודש אוקטובר. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:26 30.08.2012 | d d (אורח)

    בטח זה לא ילך בארץ

  2. 2

       | פורסם ע"י