הרשמה

הכירו את ה-Humble Bundle החדש

הנוהל כבר מוכר: שישה משחקי אינדי מוערכים, חבילה אחת - ואתם אלה שקובעים את המחיר

 פנו מקום בדיסק הקשיח שלכם: אנשי The Humble Indie Bundle הציגו במהלך החג את חבילת המשחקים השישית שלהם, שכוללת שישה משחקי אינדי מוערכים, חמישה פסי-קול של משחקים והפתעות נוספות במחיר משתנה.

למי שלא מכיר, ה-Indie Bundle היא יוזמה שנועדה לעזור הן לצדקה, הן למפתחי משחקים עצמאיים והן לגיימרים עצמם. מפעילי היוזמה "אורזים" חבילות של משחקי אינדי מוצלחים, ומאפשרים לכל מי שרוצה לרכוש את החבילות במחיר שהוא רוצה. ההכנסות מהמכירות מתחלקות בין המפתחים עצמם, מפעילי היוזמה (בשביל הוצאות תפעוליות בלבד) ולעמותות צדקה שונות. 

"מחיר המחירון" של החבילה הנוכחית עומד על 86 דולרים - אך המחיר הממוצע בה נמכרת החבילה הוא כ-5.70 דולרים בלבד - מה שאומר שאפשר לחסוך לא מעט כסף אם מחליטים לרכוש אותה. כמו כן - כל המשחקים בה עובדים על כל פלטפורמות המחשבים הנפוצות: Windows, מקינטוש ולינוקס.

המשחקים הכלולים בחבילה הנוכחית הם Rochard, Shatter, S.P.A.Z, Torchlight, Vessel ו-Dustforce - אך כדי לפתוח את המשחק האחרון יש לשלם מעל למחיר הממוצע בה נמכרת החבילה. עד כה נרכשו כ-131,200 חבילות כאלה, וההכנסות עומדות על מעל 750,000 דולרים. 

אם הרעיון קוסם לכם - כדאי למהר: חבילות ה-Indie Bundle מוצעות לזמן מוגבל בלבד, ולהצעה הנוכחית יש עוד פחות משבועיים עד שתתפוגג. סביר להניח שמי שירכוש אותה יזכה לקבל הפתעות נוספות - שכן אנשי ה-Indie Bundle בדרך כלל מוסיפים משחקים נוספים במהלך ימי המכירה של הבאנדל (לא לדאוג - גם אם תרכשו עכשיו תקבלו את המשחקים הנוספים).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:30 19.09.2012 | --- --- (אורח)

    קניתי במחיר הממוצע. מה שטוב זה שגם אם אתה לא בטוח כמה אתה רוצה לשלם על זה ניתן להוסיף תשלום נוסף לאחר מכן, כך שאתם יכולים להתחיל לשחק ואז להחליט אם אתם רוצים לשלם עוד. עסקה שווה כך או כך

  2. 2

    23:28 19.09.2012 | פוני פוני (אורח)

    אני משלם סנט אחד על כל באנדל שיוצא. אחלה מחיר

  3. 3

       | פורסם ע"י