הרשמה

"מרגלי ArmA" מבקשים את עזרתכם

שני מפתחי המשחקים שנעצרו בויון באשמת ריגול רוצים לחזור הביתה. ב-Bohemia פתחו אתר להחזרתם

 רוצים הביתה: איוון בוכטה ומארטין פזלר, שני מפתחי המשחקים שנעצרו לפני עשרה ימים ביוון, יכולים לעמוד בפני 20 שנות מאסר באשמת ריגול. בחברת המשחקים Bohemia שמעסיקה את השניים רוצים להחזיר אותם כמה שיותר מהר הביתה - ומבקשים את עזרת הגולשים בהפצת הסיפור וחתימה על עצומה לשחרורם.

תחילתו של הסיפור ב-9.9, כששני מפתחי המשחקים נעצרו לאחר שצילמו בסיס צבאי באחד מאיי יוון. השניים הובלו למעצר, ועומדים בפני משפט בו הם יוכלו למצוא עצמם מואשמים בריגול. חשוב לציין שהמשחק הבא עליו עובדים שני המפתחים, ArmA 3, ימוקם באותו אי יווני בו ביקרו השניים, וצפוי לכלול שחזור ממוחשב של אותו בסיס צבאי שצילמו - ככה שסביר להניח שאת הצילום עשו השניים למטרות פיתוח המשחק.

ב-Bohemia ככל הנראה מרגישים אחראיים לגורלם של שני העובדים שלהם (למרות שבחברה מכחישים בתוקף שהם שלחו את השניים לצלם בבסיס הצבאי, ומדגישים שהמפתחים שהו באי כחלק מחופשה פרטית), ועובדי החברה הקימו אתר חדש שמוקדש כולו לשני חבריהם הכלואים. האתר, Get ARMA3 devs home, כולל עדכונים בנוגע למצבם המשפטי של השניים, כמו גם עצומה לשחרורם. עד כה, חתמו על העצומה מעל ל-6,700 גיימרים. 

 

"איוון ומרטין זקוקים לתמיכה שלכם, אז בבקשה שתפו את הלינק עם כמה שיותר אנשים שאתם יכולים, והשארו להם הודעה כדי להראות הזדהות, תקווה וחברות", כתבו החברים של המפתחים באתר החדש.

שני המפתחים העצורים שחררו אתמול הודעה ראשונה ממעצרם, בה אמרו: "התנאים כאן קשים, אבל האנשים שאנחנו פוגשים כאן מתייחסים אלינו בצורה נאותה ומכובדת. מדובר באי-הבנה אבסורדית, ואנחנו מקווים שהיא תפתר במהרה. אנחנו חושבים בעיקר על המשפחות שלנו, ומוסרים להם שהם צריכים להשאר רגועים ולא לדאוג לנו. אנחנו מקווים שנפגוש אותם בקרוב".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:27 19.09.2012 | yossi465 yossi465

    איפה חותמים על העצומה?

  2. 2

    19:17 19.09.2012 | ---- ---- (אורח)

    ל-1
    תלחץ על הקישור (איפה שכתוב "ו אתר חדש שמוקדש כולו לשני חבריהם הכלואים")
    ואז באתר מצד ימין יש טבלה של החתומים (שבחלק הגבוה שלה רשום Name ו- Message) מתחת לטבלה תלחץ על הקישור sign the petition

  3. 3

    20:30 19.09.2012 | spartan117 spartan117

    2 אתה הומו

  4. 4

    01:08 20.09.2012 | עלוב עלוב (אורח)

    המקום הזה עלוב ואתם עלובים עם התגובות המסכנות שלכם. נמאס לי כבר לראות את זה ואני שונא את זה. מתי לעזאזל יהיה סינון תגובות?

    יא מעצבנים !!!! אני מדבר בשם אלפי אנשים מסכנים שאוהבים קצת משחקי מחשב ונאלצים לסבול את התגובות האינפנטיליות והחסרות מעוף שיש פה. זה מגעיל זה מעצבן זה נורא וזה עלוב

    יא פתאטים!

  5. 5

    13:24 21.09.2012 | f f (אורח)

    אלפי פפפט
    הצחקת

  6. 6

       | פורסם ע"י