הרשמה

Bioware: המייסדים עוזבים, המשחקים זורמים

גרג זסצ'וק וריי מוזיקה, המיידסים של Bioware, פורשים. וגם: Dragon Age 3 ו-Mass Effect חדש!

 לכל מייסד יש תחליף? אולפן המשחקים המוערך Bioware עומד לעבור את אחד השינויים הגדולים ביותר בתולדותיו, בעקבות פרישתם של שני מייסדיו. השניים, גרג זסצ'וק וריי מוזיקה, רופאים בהכשרתם, ניהלו את החברה מאז שייסדו אותה בשנת 1995. אחרי כמעט 20 שנה בתפקיד, החליטו השניים שהגיע הזמן להמשיך הלאה - והכריזו על פרישתם מהחברה בפרט ומתעשיית משחקי המחשב בכלל.

"אחרי קרוב ל-20 שנים ב-Bioware, החלטתי שהגיע הזמן להמשיך הלאה ולרדוף אחרי דברים חדשים. הגעתי לנקודה בלתי צפוייה בחיים, ואני כבר לא מרגיש את אותה תשוקה שהרגשתי כלפי החברה, המשחקים והיצירה שהרגשתי בעבר", אמר זסצ'וק.  מוזיקה אמר גם הוא דברים דומים: "אני מרגיש שהגשמתי באופן אישי את כל מה שרצתי במשחקים. עכשיו אני רוצה לפנות לאתגרים אחרים". 

השניים הדגישו שרכישת האולפן שלהם על ידי חברת המשחקים EA לא השפיעה על החלטתם לעזוב. "העבודה עם ג'ון ריצ'יטלו, פרנק גיבאו, פיטר מור ושאר הצוות של EA היתה חוויה אדירה, והתמיכה שלהם בנו עזרה לנו להגשים את השאיפות היצירתיות שלנו עם Dragon Age, Mass Effect ו-The Old Republic", אמר זסצ'וק.

מה יעשו השניים עכשיו, שכבר אין להם משחקי תפקידים ענקיים על הראש? מוזיקה מתכוון להפוך ליזם, ולהשקיע בחברות סטאט-אפ. כמו כן, הוא מתכוון להשקיע בארגוני צדקה בתחום החינוך, הבריאות וזכויות בעלי החיים. זסצ'וק מתכוון להשקיע את זמנו בתחביב הגדול שלו: בירה. בחודשים הקרובים הוא מתכנן להפיק תוכנית-רשת בה הוא יראיין אנשים שונים שעוסקים ברקיחת בירה -  עיסוק שנשמע מגניב אפילו יותר מפיתוח משחקים. שניהם לא מתכוונים לחזור לתעשיית המשחקים בקרוב - אם בכלל.

 

איך תראה Bioware אחרי ששני המייסדים שלה יעזבו? במהלך החג יצאו עובדי החברה במספר הכרזות, שנועדו לגרום לנו לחשוב שהעסקים כרגיל. כך למשל, הכריזה החברה על Dragon Age 3: Inquisition, המשחק השלישי בסדרת משחקי התפקידים שלה. המשחק צפוי לצאת לקראת סוף שנת 2013, אך החברה עובדת עליו בקצב גבוה כבר כשנה וחצי. 

בנוסף, החברה סיפרה כי היא עובדת על משחק חדש לגמרי בסדרת Mass Effect - וגם שוקדת על יצירת עולם חדש, ככל הנראה לטובת מותג משחקים עתידי שאנחנו עדיין לא מכירים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:20 19.09.2012 | why why (אורח)

    למה לא לפחות להגביל את אורך התגובות המותר?!

  2. 2

    18:35 20.09.2012 | eh! eh! (אורח)

    !!!!

  3. 3

       | פורסם ע"י