הרשמה

חדש ב-Steam Greenlight: תוכנות ורעיונות

יש לכם רעיון למשחק מחשב מטורף? ב-Steam רוצים לעזור לכם

 נשמע כמו רעיון טוב: חנות המשחקים המקוונת Steam הכריזה על הרחבת שירות Steam Greenlight - שמעתה יתמוך לא רק במשחקים עצמאיים, אלא גם בתוכנות עצמאיות ורעיונות (קונספטים) למשחקים שעדיין לא נוצרו.

Steam Greenlight הוא פרוייקט שנועד לסייע למפתחי משחקים עצמאיים לפרסם את היצירות שלהם בחנות המשחקים הפופולרית בעולם. הרעיון שמאחוריו מסתמך על כך שאנשי התוכן של החנות, שאחראיים על בחירת המשחקים שיכנסו אליה, לא יכולים להתמודד עם כל המשחקים העצמאיים שנשלחים עליהם - ולכן המשחקים נשלחים קודם לבחינת הקהילה.

מנויי Steam מוזמנים לבחון את הפרוייקטים שמפורסמים ב-Greenlight, ולהצביע האם הם מעוניינים לראות את המשחקים הנ"ל מגיעים לחנות.

 

כעת, השירות יאפשר גם ליוצרי תוכנות ולאנשים שיש להם רעיונות בסיסיים למשחקים ועדיין לא התחילו לעבוד עליהם להיעזר בקהילה הענפה של Steam. בעוד הוספת התוכנות היא ככל הנראה צעד עסקי (שהרי Steam התחילה לאחרונה למכור תוכנות), עניין הקונספטים נשמע כמו נסיון כן לעזור למפתחי משחקים בתחילת דרכם לקבל פידבאק על הרעיונות שלהם בזמן הפיתוח.

כדי להציג תוכנות במסגרת תוכנית Greenlight, מתבקשים המפתחים לשלם דמי הרשמה של 100 דולר - סכום שנועד להביע "דמי רצינות", ולשמור על כך שהפרוייקט לא יוצף בפרוייקטים לא רציניים וספאם. כדי להגיש קונספט אין צורך לשלם כלל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י