הרשמה

חנות ה-PSN החדשה עולה ומתרסקת

בסוני ניסו להעלות חנות חדשה לרשת ה-PSN. ההשקה לא עברה חלק

לא ככה סוני תכננה את ההשקה שלה. אתמול הייתה אמורה לעלות לאוויר גירסה מחודשת ומעוצבת-מחדש של חנות ה-PSN, חנות המשחקים הווירטואלית דרכה ניתן לרכוש תכנים לקונסולת הפלייסטיישן 3. אך למרות ההכנות המרובות, ההשקה לוותה בתקלות טכניות רבות - ובסופו של דבר בסוני נאלצו להוריד את החנות החדשה מהאוויר ולחזור לגירסה הישנה.

העיצוב המקורי של חנות ה-PSN הפך ללא רלוונטי בשנים האחרונות. כשהוצג לראשונה עם השקת הקונסולה, לא היו כמעט תכנים בחנות, והעיצוב המינימלי יחסית היה מספיק כדי לנווט בנוחות בין כל התכנים. היום, לעומת זאת, המצב שונה לגמרי: החנות כוללת מאות משחקים מז'אנרים וסוגים שונים, והניווט בה הפך למסתכל מאוד. העיצוב החדש היה אמור לשפר את העניינים ולפשט את תהליכי הניווט והרכישה בחנות תוך כדי התחשבות בריבוי התכנים.

אך תוכניות לחוד ומציאות לחוד: למרות שבסוני ערכו בדיקות מקדימות לחנות ואף ביצעו עבודות תחזוקה לרשת ה-PSN טרם השקתה - המשתמשים דיווחו על עומסים רבים בכניסה לחנות, שהפכו את חווית הקנייה לבלתי אפשרית. במהלך השעות הספורות שהחנות החדשה הייתה באוויר התקבלו אצל סוני דיווחים רבים על איטיות בגלישה, קריסות של האפקליציה, תקלות בנסיונות "הטענת" החשבון בכסף ושלל באגים נוספים.

 

נכון לכתיבת שורות אלה, בסוני החזירו את העיצוב הישן של החנות, שעובד ללא דופי. עדיין לא ברור מתי תועלה מחדש החנות החדשה - והאם ההשקה השנייה תהיה חלקה יותר מהראשונה.

כך או אחרת - יש לציין שהעיצוב המחודש תקף בשלב זה אך ורק לחנויות ה-PSN האירופאיות (ולפיכך - גם בחנות הישראלית). אם יש לכם מנוי בחנות ה-PSN האמריקאית חידוש החנות לא נוגע אליכם, ואתם יכולים להמשיך להשתמש בה כרגיל. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:25 18.10.2012 | Blue&Black Blue&Black

    נכנסתי עכשיו לחנות הישראלית בPS3 והחנות התעדכנה, כנראה טיפלו בבעיה...

  2. 2

    02:36 20.10.2012 | יעקב ורך יעקב ורך

    מה יהיה עם סוני, עכשיו גם דחו את ההשקה של החנות האמריקאית.

  3. 3

       | פורסם ע"י