הרשמה

Assassin's Creed 3: הביקורות הראשונות

מה חושבים מבקרי המשחקים על ההרפתקה החדשה בסדרת המתנקשים המצליחה?

 מתנקשים בנעימים: יוביסופט שחררה אתמול סוף סוף את Assassin's Creed III לחנויות - ובמקביל שוחררו הרבה מאוד ביקורות על המשחק החדש והנוצץ בסדרת משחקי ההתגנבות-פעולה-התנקשויות המצליחה. 

נכון לכתיבת שורות אלה - הציון הממוצע של המשחק ב-MetaCritic עומד על 85 אחוזים (לגירסת ה-Xbox 360), זאת בהתבסס על 32 ביקורות. לא מדובר בציון הכי מרשים בעולם - אבל עדיין בהישג מכובד בהחלט. מתנקשת אחרת זכתה לקבלת פנים צוננת יותר: משחק ה-Vita החדש בסדרה, Assassin's Creed: Liberation, זכה לציון ממוצע של 75 אחוזים בלבד.

אך נתחיל מהמשחק הגדול - ולפחות לפי הביקורות גם המוצלח יותר:

באתר The Escapist העניקו למשחק ציון מושלם של חמישה כוכבים, וכתבו: "Assassin's Creed III מאפשר לכם לקפוץ לנקודה מרתקת בהסטוריה, ומצליח בכמעט כל מה שהוא מנסה לעשות בזכות מערכת קרב מוצלחת, הסחות דעת כיפיות ואפילו הזדמנות להיות קפטן של ספינה. קונור הוא אולי לא ממש גיבור שקל להתחבר אליו, אבל העולם החדש למענו הוא נלחם הוא אחד שלא תשכחו".

Eurogamer, שבדרך כלל מאוד קשוחים בביקורות שלהם, העניקו למשחק ציון 9 מכובד, וכתבו: "אומרים שהגודל לא קובע - אבל הגודל הוא דבר שמאוד קשה להתעלם ממנו, במיוחד כמשחקים במשחק כמו Assassin's Creeed 3 - שיכול לקחת לכם שמונה שעות בחיים עד שהוא יפתח בפניכם [...] מדובר במשחק ה-Assassin's Creed העשיר ביותר עד היום - אולי הוא לא הכי טוב בסדרה, אבל הוא בהחלט משחק שבהעדר הגדרה אחרת הכל מותר בו".

מגזין המשחקים Games TM פחות אהב את המשחק, והעניק לו ציון של 7 נקודות בלבד. במגזין ציינו שהמשחק לא אינטראקטיבי מספיק, ושפרקים מסויימים בו הם "מסעות ארוכים בין סצנות מעבר, חלק מהן לא מרגישות מספיק טובות כתוספות לנראטיב". 

יש לציין שחלק נכבד מהביקורות ציין שהמשחק סובל מכמה תקלות טכניות - אך שביסופט שחררו כבר אתמול פאץ' שאמור לפתור חלק גדול מהן. 

ומה לגבי הרפתקאת ה-Vita? כאן הביקורות נחרצות יותר: מדובר בתוספת חביבה לסיפור, אך לא הרבה יותר מזה. "כל התנועות וההריגות שאתם מצפים להם עדיין כאן, אבל הסיפור ממש הופשט כדי שיהיה ניתן לצאת ממנו ולהכנס אליו בקלות. זה לוקח חלק מהריגוש מהמשחק", נכתב בביקורת של IGN.

ב-GamesBeat היו אפילו פחות נחמדים, וכתבו: "Liberation מרגיש כמו סיפור צד לא חשוב בתוך עלילה הרבה יותר שאפנית - כזה שאתם לא באמת צריכים לשמוע. אם אף פעם לא שיחקתם במשחק של Assassin's Creed קודם, זו נקודה נוראית במיוחד להתחיל בה". 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:02 01.11.2012 | WarFox89 WarFox89

    היה צפוי ש - Assassin's Creed 3 יהיה להיט !!
    לא יכול כבר לחכות להתחיל לשחק בו ב - PC !

  2. 2

    13:55 01.11.2012 | iGame iGame

    ארז יא עקום
    Assassin's Creeed 3
    חשבתי תעשה העתק הדבק, אבל אתה רושם כל פעם מחדש, ואין בדיקות איות אצלכם בכלל

  3. 3

       | פורסם ע"י