הרשמה

Dragon Quest VII מגיע ל-3DS

רימייק נוסף לאחת מסדרות המשחקים המצליחות ביותר בהסטוריה

 בחזרה לעבר: חברת המשחקים Square-Enix חשפה כי היא מתכוונת לשחרר רימייק של משחק התפקידים היפני Dragon Quest VII, שיצא בחודש פברואר לקונסולת ה-3DS. כרגע המשחק הוכרז רק לשוק היפני - אך סביר להניח שכעבור מספר חודשים הוא יגיע גם בגירסאות דוברות אנגלית גם לחנויות המשחקים באמריקה ובאירופה.

Dragon Quest היא אחת מסדרות המשחקים המצליחות ביותר בהסטוריה - בעיקר ביפן. על פי האגדה, משחקים חדשים בסדרה יוצאים תמיד בימים בהם לא מתקיימים לימודים, מכיוון שאם היו יוצאים בימי בית-ספר אף תלמיד לא היה מגיע לכיתה, כי הוא היה מעדיף להבריז ולצאת לחנות לקנות לעצמו את המשחק החדש.

במהלך השנים האחרונות, נהגו ב-Square-Enix להוציא באופן קבוע רימייקים של המשחקים הראשונים בסדרה לקונסולת ה-DS של נינטנדו. המשחקים המחודשים זכו להצלחה אדירה (גם במכירות) - וכעת נראה שהחברה מתכוונת להמשיך מאיפה שהיא הפסיקה - רק הפעם לקפוץ דור ולהוציא את הרימייקים לקונסולת ה-3DS. 

 

המשחק השביעי בסדרה יצא במקור בשנת 2000 לקונסולת ה-PlayStation 2 - ושנה מאוחר יותר הגיע לארה"ב בשם Dragon Warrior VII. עלילת המשחק כוללת סדרה של איים מסתוריים, מסעות בזמן ומפלצות מרושעות. 

במקביל לרימייק הנ"ל, ב-Square-Enix וודאי ימשיכו לנסות ולקדם גם את Dragon Quest X - המשחק האחרון בסדרה, שיצא לאור בחודש אוגוסט השנה. בניגוד למשחקים הקודמים, המשחק העשירי הוא משחק תפקידים המוני המיועד לקונסולת ה-Wii - שעדיין לא הצליח לשחזר את הצלחת המשחקים הקודמים. עם זאת, בחודש מרץ הוא צפוי לצאת גם בגירסה חדשה ל-Wii U - מה שיתן לו הזמדנות נוספת לכבוש את יפן. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:21 02.11.2012 | קרירין קרירין

    Dragon Quest X
    מכר די הרבה יחסית לWII ביפן

    לא יודע כמה מנוים יש לו ,אבל אף אחד לא ציפה למשהו כמו WOW

  2. 2

       | פורסם ע"י