הרשמה

יוצר Borderlands: שלט ה-Wii U מצויין להארדקור

רנדי פיצ'פורד מ-Gearbox מאמין בחזון של נינטנדו

 בין כל המתנגדים - יש כאלה שדווקא בעד: רנדי פיצ'פורד, מנכ"ל אולפן המשחקים Gearbox, יצא לאחרונה בשבחים בכל הנוגע לקונסולת ה-Wii U ולבקר הטאבלט שלה. 

"זה הבקר הטוב ביותר שנינטנדו אי פעם הכינה בשביל משחקי ירי בגוף ראשון", אמר פיצ'פורד: "זה הבקר הטוב ביותר שנינטנדו העניקה אי פעם לשחקני הארדקור". פיצ'פורד עובד היום, בין השאר, על משחק הפעולה Aliens: Colonial Marines, שצפוי להגיע גם בגירסה מותאמת ל-Wii U.

פיצ'פורד התייחס לחזון של נינטנדו, ולדרך בה היא התמסרה אליו לחלוטין וללא פשרות: "עם ה-Wii U, הם התחייבו לגמרי לחזון שלהם. אז הקשר [בין הקונסולה עצמה לבקר-טאבלט - א.ר] הוא ישיר, מהיר ומיידי. דברים כמו ה-SmartGlass וה-Vita, הם מעריכים את ההבטחה של הרעיון הזה אז הם איכשהו מממשים אותה - אבל לא עם כזו מידה של מחוייבות".

 

דבריו של פיצ'פורד מתייחסים, ככל הנראה, לזמן התגובה הכמעט מיידי של פעולות הנעשות באמצעות מסך המגע של ה-Game Pad, בקר הטאבלט של הקונסולה. פיצ'פורד הוא לא המפתח הראשון שהתרשם מכך, ונראה שנינטנדו אכן הצליחה לייצר בקר עם מסך נוסף שמגיב בצורה מיידית לכל מה שקורה על מסך הטלוויזיה - לא עניין של מה בכך, ולא משהו שמיקרוסופט או סוני יכולים לטעון שהם הצליחו לעשות.

ה-Wii U מגיעה אוטוטו לחנויות המשחקים - עם שורה של גיימרים ומפתחים שסקרנים לראות האם היא תצליח לממש את ההבטחה של נינטנדו, אך גם כמות לא קטנה של גיימרים סקפטיים, שלא ממש מאמינים שנינטנדו תצליח לחדש או להוציא משחקים מספיק מעניינים שיצליחו להפוך את הקונסולה להצלחה. 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:52 01.11.2012 | yossi465 yossi465

    הלוואי שהיה לי מספיק כסף לקנות את זה ישר כשזה יוצא

  2. 2

       | פורסם ע"י